Science fiction leesclub in Utrecht

19-02-2020 22:49 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leden gezocht voor onze leesclub!

Een tijd terug heb ik gereageerd op dit bericht op groeper: https://www.groeper.nl/groeper/GroupDet ... 88544e6b01. We zijn nu met drie leden al een aantal keer bij elkaar gekomen en het is hartstikke leuk, maar een grotere groep zou nog leuker zijn!

Het gaat om een leesclub gericht op sci-fi, we komen ongeveer 1 keer per maand bij elkaar en doen dat om en om bij elkaar thuis. Iedereen is van harte welkom, als je je wilt aanmelden, kun je dat via de groeper link doen.
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon helaas niet in Utrecht, maar wat voor boeken lezen jullie? ik ben altijd op zoek naar leuke tips :)
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad jammer. Komende keer lezen we The wandering earth. In de link van Groeper kun je ook zien wat we al gelezen hebben, zitten best een paar goede boeken bij. Exhalation vonden we allemaal leuk, zijn losse verhalen.
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven