Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
12-09-2019 18:22
Sorrie, sorrie, sorrie, nu wel. :smooch: Maar vreemd dat je er niet in stond hoor...
Wil je het mij vergeven? :kneel: :rose: :gift: :flirting:
:cheer: :bigkiss:

Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen iedereen! Ons huis wordt zó mooi!!! Helemaal blij mee.

Coco, prachtige schoenen! Ik word er ook vrolijk van.

Lolly heerlijk hè zo’n massage. Ik mag dinsdag weer.

Blond denk je een beetje om jezelf?! Snijden door de HA klinkt best heftig O_O
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Dat je je woonkamer gaat stofzuigen en dat er spinrag op je stofzuiger blijkt te zitten :facepalm:
Nouja in elk geval één ruimte in mijn huis is nu soort van netjes :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Die schoenen zijn supergaaf! Ik :heart: sowieso Docs.

En stofzuigen, hou op zeg :-P Als er iets is waar zowel man als ik naar van worden, is het wel het geluid van de stofzuiger. Het gebeurt hier dus ook véél te weinig.

Oh en heb ik al wel eens gezegd dat Popje lief is? Bij deze! Ik heb geen kind meer aan man, die is disney aan het kijken :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
@Nanny 💗 Kleine moeite, zeker nu het toch gratis is 💋

Kans bestaat trouwens dat Disney moeilijk gaat doen over het delen van accounts met meerdere huishoudens. Wat wel echt super flauw zou zijn en dan is roepen dat je de goedkoopste streamer bent wel erg makkelijk.

Maargoed we wachten het af. Desnoods af en toe die van elkaar gebruiken zodat ze in de war raken :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Stofzuigen is bij mij trouwens niet perse het geluid. Het is vooral het huishouden :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nanny: Ik haat het geluid van de stofzuiger ook, maar heb de luxe dat we een botje hebben. En die zet ik aan als we niet thuis zijn. Ideaal met langharige katten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik ook een botje nemen, wordt er in elk geval vaker gezogen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Morgen even een paar wassen draaien en verder even kijken wat ik ga doen. Nog geen idee.
De rest van mijn huis zou ook moeten, maar vandaag weinig energie in mijn lijf, dus ik beslis verder nog even niks.

Mijn nieuwe peut is trouwens heel aardig, maar echt zo ontzettend praktisch. Wil echt concrete problemen en dat is fijn, maar ik wil ook gewoon mijn hart kunnen luchten over alles dat ik stom vind.
Nouja dat zal wel het verschil tussen een man en een vrouw zijn denk ik :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Pfffff my god hoeveel was kan een kind van 2 weken creëren! Djeeees
En jongetjes plassen echt alle kant op tijdens het verschonen. En hop alweer een hoes nat. Zo blijf je wel bezig natuurlijk haha.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar heel veel :proud:

Zijn er geen technieken voor?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
13-09-2019 18:36
Pfffff my god hoeveel was kan een kind van 2 weken creëren! Djeeees
En jongetjes plassen echt alle kant op tijdens het verschonen. En hop alweer een hoes nat. Zo blijf je wel bezig natuurlijk haha.
:hihi: Heel herkenbaar! Mijn oppasjongensbaby was daar ook een held in. Hoe voorzichtig en voorzienend ik ook tewerk ging, hij wist altijd weer een nieuwe plastruuk te bedenken!
Dus nee Popje: daar valt weinig aan te 'technieken'. ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oh... herinneringen! Ik boog me een keer al pratend naar hem toe terwijl hij op de commode lag en tegelijk maakte ik zijn luier los en vouwde die naar beneden. Hoppa volle straal in mijn gezicht. Man lachte zich een ongeluk om mijn druipende bril.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ons tafelblad heeft zijn beste tijd gehad. Maar we vinden de hele tafel na 20 jaar nog steeds even mooi. Dus al een tijdje aan het zoeken naar een bedrijf dat een mooi blad kan maken want de 'drager' is nog helemaal prima en prachtig. En we hebben vandaag een blad (op maat gemaakt) besteld! Helemaal blij. Maar eh.... DRIE maanden levertijd! We hebben vandaag dus vast ons Sint/Kerst/Nieuwjaars cadeautje gekocht :P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Fijne kerst Blond 😁
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te gniffelen om jullie verhalen.*
Leuke schoenen! En schoenen waar je blij van wordt, moet je koesteren. Hmm. Doet me er aan denken; bij mij zijn schoenen altijd het sluitstuk van de begroting. Daar moet ik binnenkort eens iets aan gaan doen. Punt uit.

Ben een stuk beter in mijn hum dan de vorige keer dat ik hier schreef. Gelukkig maar. Ik was er echt zat van.

Dag lieffies! :bigkiss:

* voor zover van toepassing ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
13-09-2019 18:36
Pfffff my god hoeveel was kan een kind van 2 weken creëren! Djeeees
En jongetjes plassen echt alle kant op tijdens het verschonen. En hop alweer een hoes nat. Zo blijf je wel bezig natuurlijk haha.
Hoe bestaat het hè!
En dan moet ie nog ergens wraak op nemen, dussss.....
(Ik gaf bv en spoot zo nu en dan zoons ogen dicht zoveel druk stond erachter. Toen nam ie dus wraak door tijdens het verschonen recht in mijn gezicht te wateren :proud: Gevolg: nog meer was @( )

Nou Blond, fijne sinterklaas dan maar *grijns* Maar je hebt dan wel over drie maanden weer een prachtige tafel!
Lichtje, ik legde er een billendoekje op tijdens het verschonen van het zoontje van een vriendin. Dat hielp meestal wel.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
14-09-2019 10:50
Nou Blond, fijne sinterklaas dan maar *grijns* Maar je hebt dan wel over drie maanden weer een prachtige tafel!
;-D dit!
Ooh is daar de extra levertijd heen gegaan! Ik kreeg vandaag juist bericht dat mijn nieuwe auto anderhalve maand eerder komt :jump:
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk nieuws Marana! Je moest toch bijna een jaar wachten denk ik me te herinneren? Dan is het helemaal leuk om hem eerder op te kunnen halen!
En ik ben ronduit jaloers op de auto die jij gaat rijden!!!! Al zou ik mijn klein racemonstertje best wel missen.

Onze tafel is het centrum van het huis. Daar wordt aan gegeten, geborreld, gewerkt, geknutseld en ook met vrienden zitten we nooit op de bank maar gewoon aan tafel. Ik ben dus heel blij dat we een mooi (iets groter) blad hebben gevonden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar Blond!!

Coerage, fijn dat je weer beter te passe bent!!

Doekjes binnen handbereik doe ik nu ook maar, want hij straalt overal naar toe!
Gisteren zelf gepresteerd om zo over de verschoningsmat heen op de grond te poepen haha. Gelukkig nergens vloerkleed.

haha Grob! Heerlijk! Wraak nemen haha. Blond ik zie jou natte bril ook zo voor me! haha. Hier zijn we gelukkig zelf nog droog gebleven .
twilight84 schreef:
14-09-2019 11:46
Gelukkig nieuwjaar Blond!!

Coerage, fijn dat je weer beter te passe bent!!

Doekjes binnen handbereik doe ik nu ook maar, want hij straalt overal naar toe!
Gisteren zelf gepresteerd om zo over de verschoningsmat heen op de grond te poepen haha. Gelukkig nergens vloerkleed.

haha Grob! Heerlijk! Wraak nemen haha. Blond ik zie jou natte bril ook zo voor me! haha. Hier zijn we gelukkig zelf nog droog gebleven .
Doe je goed! Even laten zien wie er de baas is :rofl: Maar even zonder gekheid, dat is wel knap (vervelend) van hem.
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
14-09-2019 11:46
Gelukkig nieuwjaar Blond!!
:rofl:

Gelukkig blijf je hier wel schrijven Blond, terwijl wij nog in afwachting zijn van het nieuwe jaar. :proud:

Wow Marana, dat moet dan wel een hele bijzondere auto zijn. Leuk!

Ik zit hier nog even met laptop in de tuin, de laatste zonnestralen van het jaar te pakken. Ben al een keer verplaatst omdat het te heet is (kan eigenlijk niet rechtstreeks in de zon zitten voor lange tijd), en ga dat nu nog een keer doen. Toch maar naar de schaduw. 't Is toch wat. Gelukkig had ik mijn vitamine D ook al als tabletje genomen. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven