Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat dit over?
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-09-2019 13:17
Waar gaat dit over?

Heb je de OP gelezen? :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
14-09-2019 13:18
Heb je de OP gelezen? :)
Ja. Maar dan nog.

Dit is dus een we doen lief tegen elkaar topic?
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-09-2019 13:21
Ja. Maar dan nog.

Dit is dus een we doen lief tegen elkaar topic?
In principe wel, maar we zijn ook eerlijk en direct. Dus als we vinden dat iemand hier niet handig bezig is met iets, lullen we er ook niet omheen.
Juist,omdat we elkaar respecteren en lief vinden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 13:23
In principe wel, maar we zijn ook eerlijk en direct. Dus als we vinden dat iemand hier niet handig bezig is met iets, lullen we er ook niet omheen.
Juist,omdat we elkaar respecteren en lief vinden.
Dus eigenlijk een orgie zonder sex?
Alle reacties Link kopieren
Schaduw op mijn balkon nu. Ga daar zo neerploffen. Net lading zooi naar de kringloop gebracht, hoefde pas heel erg lang. Op dit soort momenten mis ik wel een auto, maar gelukkig was het niet ver met de bus.

Nu wassen draaien en beetje huismutsen en heel hard negeren dat het alweer bijna maandag is en ik heel erg geen zin heb in maandag :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 13:23
In principe wel, maar we zijn ook eerlijk en direct. Dus als we vinden dat iemand hier niet handig bezig is met iets, lullen we er ook niet omheen.
Juist,omdat we elkaar respecteren en lief vinden.

Dat ook ja.
Ben vandaag niet zo helder om het goed te beschrijven Westerpaviljoen, maar wat Lollypopje zegt en de OP, dat is wel the bottom line zeg maar. En wat Lolly zegt, is bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om liefdevol op jezelf te kunnen reflecteren. Dus liefde, respect, eerlijkheid, reflecteren, zorgzaamheid. Dat zijn zo wat kernwoorden die in me opkomen.
Maar om het makkelijker te maken, kan je ook gezellig mee komen schrijven en kijken of het je bevalt. :)

PS: Rotterdammers zijn gewoon welkom. ;-D
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 14-09-2019 13:26
2.81% gewijzigd
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-09-2019 13:23
Dus eigenlijk een orgie zonder sex?
Dus eigenlijk gewoon mensen die normaal met elkaar omgaan zonder gezeik :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je auto al zo snel komt Mar :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maandag o vakantie na heel veel stress prive en op werk. En nog geen tweede spruit.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 13:26
Dus eigenlijk gewoon mensen die normaal met elkaar omgaan zonder gezeik :)
Ja ook een kus voor jou.
Westerpaviljoen schreef:
14-09-2019 13:23
Dus eigenlijk een orgie zonder sex?

Wat! Hé ho 's even! Hoezo zonder sex?! Zit ik daarvoor al 6 topics lang te hengelen? Wie heeft dit bedacht en waarom heeft niemand mij dit verteld?!
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
14-09-2019 13:58
Wat! Hé ho 's even! Hoezo zonder sex?! Zit ik daarvoor al 6 topics lang te hengelen? Wie heeft dit bedacht en waarom heeft niemand mij dit verteld?!

:proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-09-2019 13:28
Ik ga maandag o vakantie na heel veel stress prive en op werk. En nog geen tweede spruit.

Hopelijk doorbreekt die vakantie de stress op alle fronten Wester. Ik vind loslaten aan het begin van een vrije periode best moeilijk. Hoop dat jij dat snel kan.
En die tweede spruit... In dit topic zijn al 2 dames met een kinderwens zwanger geworden. Ons jongste kuiken is 2 weken, het andere kuiken wordt in de winter verwacht. Allemaal dankzij het geduim van de knussels :lol:
Dus: Duimduimduimduimduimduimduim voor jullie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
14-09-2019 13:58
Wat! Hé ho 's even! Hoezo zonder sex?! Zit ik daarvoor al 6 topics lang te hengelen? Wie heeft dit bedacht en waarom heeft niemand mij dit verteld?!
:rofl: Die staf... eh... Tja... die staf. Wegens hengelen he!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
14-09-2019 13:58
Wat! Hé ho 's even! Hoezo zonder sex?! Zit ik daarvoor al 6 topics lang te hengelen? Wie heeft dit bedacht en waarom heeft niemand mij dit verteld?!
Kusje dan maar 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@WP hopelijk geeft vakantie je rust.

@Blond hoe is het met jou en je lijf lieverd?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 13:23
In principe wel, maar we zijn ook eerlijk en direct. Dus als we vinden dat iemand hier niet handig bezig is met iets, lullen we er ook niet omheen.
Juist,omdat we elkaar respecteren en lief vinden.
En niet oordelen, maar vragen stellen en elkaar leren kennen, leren begrijpen en elkaar daardoor kunnen adviseren en helpen. Soms blijven meningen gewoon naast elkaar bestaan en is dat prima. En verder hebben we lol en gebbetjes met elkaar en is dit een vrij 'staf-ongevoelig' topic gelukkig. (Ik denk vooral omdat we niet interessant zijn voor meelezers en zij - net als jij - er na een eerste snelle blik niet helemaal chocola van kunnen maken).
Chocola en kaas zijn trouwens ook bindmiddelen hier ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
@Popje. Ronduit prut. Ik heb (o.a.) een onderhuidse ontsteking bij mijn ribben. Ernstig groot en pijnlijk en man heeft schrik dat er een bloedvergiftiging van kan komen. De HAP denkt daar anders over en vindt dat ik maandag naar de HA kan (afspraak stond al). Ben koortsig en beroerd van de pijn. Slapen lukt ook al niet.

*Einde klaagzang*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
14-09-2019 14:12
En niet oordelen, maar vragen stellen en elkaar leren kennen, leren begrijpen en elkaar daardoor kunnen adviseren en helpen. Soms blijven meningen gewoon naast elkaar bestaan en is dat prima. En verder hebben we lol en gebbetjes met elkaar en is dit een vrij 'staf-ongevoelig' topic gelukkig. (Ik denk vooral omdat we niet interessant zijn voor meelezers en zij - net als jij - er na een eerste snelle blik niet helemaal chocola van kunnen maken).
Chocola en kaas zijn trouwens ook bindmiddelen hier ;-D
En bedankt, nu heb ik trek :P

Overigens chocola en kaas niet tegelijk, om dat even helder te hebben.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
14-09-2019 14:16
@Popje. Ronduit prut. Ik heb (o.a.) een onderhuidse ontsteking bij mijn ribben. Ernstig groot en pijnlijk en man heeft schrik dat er een bloedvergiftiging van kan komen. De HAP denkt daar anders over en vindt dat ik maandag naar de HA kan (afspraak stond al). Ben koortsig en beroerd van de pijn. Slapen lukt ook al niet.

*Einde klaagzang*
He bah, wat knap zuur zeg.
Hoop dat het snel over is 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 14:17
En bedankt, nu heb ik trek :P

Overigens chocola en kaas niet tegelijk, om dat even helder te hebben.
Jawel! Ooit een boterham met chocopasta en oude kaas geprobeerd? Ik eet mijn vingers nog net niet op!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
14-09-2019 14:18
Jawel! Ooit een boterham met chocopasta en oude kaas geprobeerd? Ik eet mijn vingers nog net niet op!
Brrrrrrrrr ik hou mijn vingers wel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nou we zijn afhankelijk van IUI en we hebben nog 4 keer te gaan en daarna is het klaar. Nee geen IVF verder.

En shifty ......datmagiikhiernietzeggen.
Alle reacties Link kopieren
Dan beginnen we met te duimen voor de eerst volgende poging Wester. Maar eerst even samen met hummel tot rust komen op vakantie! :lips:

Behoort IVF niet tot de mogelijkheden of hebben jullie besloten dat jullie dat traject niet ingaan?
oudblond wijzigde dit bericht op 14-09-2019 14:31
27.08% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven