Spendeer je niet te weinig tijd op het Viva Forum?

01-07-2020 08:35 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit topic: overig/spendeer-je-niet-te-veel-tijd-op ... s/464820/2#
Dan maar de omgekeerde vraag.

Ik forum elke dag, maar er zijn genoeg forummers die ik hier niet elke dag zie en die ik juist wel elke dag zou willen lezen.

Forummen is een heel goede manier om te ontspannen, maar veel mensen lijken hun irl-leven belangrijker te vinden, terwijl toch uit onderzoek gebleken is dat een irl-leven geen uitknop heeft en daardoor veel meer stress geeft.

Ik zal wel weer bakken met commentaar krijgen, maar ik schrijf dit echt alleen maar om te helpen.

Dus vertel: waarom denk jij dat het Viva-Forum af en toe best een dagje zonder jou kan?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen, op Viva en IRL, wel een dagje zonder mij kan. Moet ik naar de huisarts?
Alle reacties Link kopieren
xynix schreef:
01-07-2020 08:37
Ik denk dat iedereen, op Viva en IRL, wel een dagje zonder mij kan. Moet ik naar de huisarts?
Crisisdienst denk ik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je mij wat vaker wil lezen! :proud:

Ik kijk elke dag op Viva maar niet altijd een interessant topic om op te reageren en soms komt iemand anders met een opmerking die ik zelf ook wilde maken maar dan ben ik mosterd. Kan ik beter de bitterballen erbij gaan maken
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Mijn forumaanwezigheid zakt de laatste weken wat terug en ik kijk weer wat meer series. Desalnietemin ben ik nog steeds dagelijks meermaals op het forum te vinden. Alleen niet meer zo obsessief als tijdens het begin van de coronacrisis.
Wat ik vervelend vind aan de populaire topics zoals BLM, als je 1 dag niet actief bent heb je gelijk heel veel gemist en dat vind ik jammer. Want dan wil je nog op dingen reageren maar inmiddels zijn er 5 bladzijdes bijgekomen dus dan denk je laat maar.. Ik forum wel veel meer als ik thuiswerk, gewoon tussendoor. Als ik fysiek op kantoor zit doe ik dat niet.
Ja, ik ben hier veel te weinig :rofl:
Solomio schreef:
01-07-2020 08:35
Forummen is een heel goede manier om te ontspannen, maar veel mensen lijken hun irl-leven belangrijker te vinden, terwijl toch uit onderzoek gebleken is dat een irl-leven geen uitknop heeft en daardoor veel meer stress geeft.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik een nog veel positievere bijdrage zou kunnen leveren aan de entertainment pijler, als een soort Albert Verlinde, meer er bovenop zitten, om het laatste 'nieuws' te brengen, als ik geen leven had naast het forum.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
mensen hebben mij onder de negeer gezet dus denk niet dat ze me missen :(
:biggrin: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik was hier voor Corona veel minder omdat ik gewoon op locatie werkte.
Nu werk ik thuis en dan kijk je toch vaker.

Maar mijn IRL leven is belangrijker, op vrije dagen ben ik hier ook veel minder.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ach ja: de tuin is nu even een nog ergere dwingeland dan het forum. Met die regen gaan er ineens allemaal dingen door elkaar groeien!

En eerlijk is eerlijk; ik ben tijdens Corona met mijn zoon gaan mee gamen op de PS om een beetje samen ergens mee bezig te zijn, en ik heb wel een spel ontdekt dat echt briljant is. Dus daar ben ik de avonden nu mee zoet. Gelukkig zit ik op iets van 88% dus ik heb het bijna uitgespeeld.

Lekker schatten zoeken en machines neerknallen is leuker dan het zoveelste onderwerp over kinderfeestjes.
Maar maak je geen zorgen dat ik teveel in de harde realiteit van het dagelijks leven blijf hangen hoor. Vanavond ben ik weer Aloy ;-).
Karl_Marx schreef:
01-07-2020 09:11
mensen hebben mij onder de negeer gezet dus denk niet dat ze me missen :(
Forgive them, father, for they do not know what they do
Murrmurr schreef:
01-07-2020 09:27
Forgive them, father, for they do not know what they do
Nou.....
Ik ben hier vaak zat. Maar als je me een keer mist, dan weet je me vast wel te vinden, dus dan hoor ik het wel. :rofl:
Iedereen is te missen hier.Sommigen graag zelfs. :-D
Dat ander topic was door to geopend omdat ze last had van veel op het forum zitten, waar je last van hebt is sowieso niet goed.
Als je hier 8 uur per dag zit en je voelt je er prima bij, dan zeg ik doen!
Sommige mensen zitten beroepsmatig 8 uur achter hun pc. Lijky me ook niet gezoend. Al zal dat klinken als irl. Wat werk
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
01-07-2020 09:01
Wat ik vervelend vind aan de populaire topics zoals BLM, als je 1 dag niet actief bent heb je gelijk heel veel gemist en dat vind ik jammer. Want dan wil je nog op dingen reageren maar inmiddels zijn er 5 bladzijdes bijgekomen dus dan denk je laat maar.. Ik forum wel veel meer als ik thuiswerk, gewoon tussendoor. Als ik fysiek op kantoor zit doe ik dat niet.
Dit :lol:
Heb je geen leuke plaatjes (of beter nog: gifjes!) om je verhaal te ondersteunen? Teleurstellend dit. Je zou meer tijd op het internet moeten doorbrengen, dan had je geweten dat je zoiets niet zo kaal kunt posten.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
01-07-2020 10:05
Heb je geen leuke plaatjes (of beter nog: gifjes!) om je verhaal te ondersteunen? Teleurstellend dit. Je zou meer tijd op het internet moeten doorbrengen, dan had je geweten dat je zoiets niet zo kaal kunt posten.
Mur neem jij de honneurs even waar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-07-2020 10:09
Mur neem jij de honneurs even waar!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-07-2020 12:29
Wat een gezeik.
Ik voel mij hierdoor een beetje beledigd en gekwetst.
Even serieus: soms is real live te druk en vind ik echt dat ik hier te weinig ben. Dan mis ik allerlei leuke topics. En stop ik met reageren in drukke topics die ik eigenlijk wel wil
Volgen maar niet kan bijhouden. Zoals het BLM-topic. Het eerste deel (en alle nieuws irl en zo) hebben me toch een stuk bewustwording gebracht. Maar ik kan het sindsdien gewoon niet meer bijhouden. Sociaal leven wordt weer actiever. Best jammer soms :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven