Splitpen kopen (niet online maar fysieke winkel)

19-06-2021 08:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké echt even een suffe vraag, maar toch... de kracht van VF.

Korte versie: Weet iemand waar in een fysieke winkel (ben te laat voor online bestellen, is voor vaderdag) ik een splitpen om te knutselen kan kopen? Ik heb vandaag net tijd om even naar winkel te schieten, maar net weer niet om 6 winkels af te lopen. Iemand een idee of ik bij bv Hema, Action, ... kans maak?


Lange versie: Ik ben natuurlijk weer kansloos laat met een vaderdag cadeautje knutselen met mijn peuter.. Aangezien m'n man voor moederdag altijd mega schattig zijn best doet, moet ik ook wel even mijn beste beentje voor zetten.
Zoontje is 3 en vindt knutselen fantastisch, maar is er wel altijd vrij snel ook weer klaar mee. Bovendien is hij absoluut niet van plan iets te maken dat IK bedenk dat hij moet maken :-D Hij heeft zelf besloten dat hij een bus wil maken....
Dus ik dacht dan maak ik er zo'n parkeerschijf van.. maar daar moet een splitpen in om die te laten draaien. Maar ja, waar koop ik die dus?


Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Action verkoopt sowieso ook parkeerschijven voor 49 ct ofzo, dus in het ergste geval koop je een parkeerschijf die je sloopt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Check, het is gelukt bij de Action!! En het knutselen ook overleefd :-D morgenochtend nog met kind taartje in elkaar flansen en ik maak weer een goede beurt. Thanks allen!!
Alle reacties Link kopieren
Nanouk schreef:
19-06-2021 11:17
Heel leuk idee maar weet wel dat je deze parkeerschijf niet echt mag gebruiken, dan krijg je een boete.
Haha top, ik zal er gelijk bij vermelden dat de knutsel verder wel compleet nutteloos is ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nanouk schreef:
19-06-2021 11:17
Heel leuk idee maar weet wel dat je deze parkeerschijf niet echt mag gebruiken, dan krijg je een boete.

Echt? Moet zo'n ding aan meer eisen voldoen dan (duidelijk) het tijdstip aangeven?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
19-06-2021 23:50
Echt? Moet zo'n ding aan meer eisen voldoen dan (duidelijk) het tijdstip aangeven?
Ja hij moet blauw zijn en aan bepaalde afmetingen voldoen. Er eerd een tijd terug voor gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
Nanouk schreef:
20-06-2021 12:32
Ja hij moet blauw zijn en aan bepaalde afmetingen voldoen. Er eerd een tijd terug voor gewaarschuwd.

Dank. Tja, er zit ook wel iets in natuurlijk, handhavers moeten dat ding meteen kunnen herkennen ipv dat ze moeten gaan zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven