Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
26-05-2017 20:37
Thnx

Is de kisskiss smiley er niet meer? :'(
Is er nog, tenminste als je :bigkiss: deze bedoelt? Bij mij helemaal rechts onderaan alle poppetjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-05-2017 22:21
Is er nog, tenminste als je :bigkiss: deze bedoelt? Bij mij helemaal rechts onderaan alle poppetjes.
I had hem gevonden ondertussen, het zijn er gewoon teveel. :P

Thnx voor het duimen.
_Inkie_ schreef:
26-05-2017 22:34
I had hem gevonden ondertussen, het zijn er gewoon teveel. :P

Thnx voor het duimen.
Hier zijn er pas veel http://www.smilies.be/kusjes :P

Maar ook hier is het nogal eens een speurtochtje. :sherlock: Was al zo bij het vorige forum dat ik soms dacht dat er iets kwijt was....
Als dat mijn grootste probleem is ben ik best tevreden ;-D
_Inkie_ schreef:
26-05-2017 22:03
Thnx.

Oh jij gebuikt ook nog rustig het vlees van vorig jaar dus.

Oh ik zag hem ineens staan de kus smiley :bigkiss:
Als dat al die tijd netjes in de vriezer heeft gezeten, jazeker. Niks mis mee :yum:
The owls are not what they seem
Ik heb vandaag mijn duim nog gestreken. Auw.

Maar hé, de kaartjes voor Soestdijk zijn binnen!
Lady_Voldemort schreef:
26-05-2017 23:48
Ik heb vandaag mijn duim nog gestreken. Auw.

Maar hé, de kaartjes voor Soestdijk zijn binnen!
:bigkiss:

&

:cheer2: :jump:
Toch een beetje staan slapen tijdens het werk LV? :-D
dolfje schreef:
26-05-2017 19:09
Helaas had maar genoeg voor twee. Nou ja we hebben met zijn tweeën alles opgegeten :puh:

Nu lekker buiten met een wit biertje
SERIEUSSSS?? Stak je gewoon middelvingers naar me op?! :swear:
:whip:
jane-ice wijzigde dit bericht op 27-05-2017 07:21
4.66% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Klinkt geweldig LV, fijn dat jullie hebben genoten.
Kan je nog wel duimen voor Inkie met je eh gestreken duim?

Inkie, ik duimmmmmmmm mee!

Oudblond, doe je voorzichtig?
Heb je trouwens al namen voor jullie babies kittens?
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen!
Goedermorgen!
Het wordt weer een prachtige dag! Maar ik ga mezelf toch zetten tot wat opruimen in de kelder want daar kan ik mijn kont niet keren.
Jane, de namen... Man en ik liggen nog niet op 1 lijn. Hij zoekt het in bv David en Bowie en dat vind ik vreselijk! Ik hou van klassieke jongensnamen en dat vindt hij aanstellerig. :proud: Maar ik denk - dat als we een paar namen in ons hoofd hebben - we ze vanzelf 'iets' gaan noemen dat bij hen past zodra we de heertjes een beetje leren kennen.
Jane-Ice schreef:
27-05-2017 07:07
SERIEUSSSS?? Stak je gewoon middelvingers naar me op?! :swear:
:whip:
Sorry :A:
Goedemorgen.

Ik heb het nu ondanks de ventilator al warm. Vanavond gaan we uit eten, eigenlijk niet zo'n zin in nu maar is een cadeautje en is gereserveerd.
Oudblond schreef:
27-05-2017 09:26
Goedermorgen!
Het wordt weer een prachtige dag! Maar ik ga mezelf toch zetten tot wat opruimen in de kelder want daar kan ik mijn kont niet keren.
Jane, de namen... Man en ik liggen nog niet op 1 lijn. Hij zoekt het in bv David en Bowie en dat vind ik vreselijk! Ik hou van klassieke jongensnamen en dat vindt hij aanstellerig. :proud: Maar ik denk - dat als we een paar namen in ons hoofd hebben - we ze vanzelf 'iets' gaan noemen dat bij hen past zodra we de heertjes een beetje leren kennen.
Goedemorgen! Dus geen Nasi en Bami? :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
dolfje schreef:
27-05-2017 09:27
Sorry :A:
WAAR IS DIE NEGEERKNOP! :peace:
Prrrr, mauw miawwwww.
Mogguh. het is hier al lekker warm zeg :daisy:
Ik ben uit bed gevlucht. Man snurkte en ondanks dat ik al wakker was kan ik daar niet tegen. Word er agressief van.
Zit nu met ereader op de bank. Kopje thee erbij maar ga zo een koude latte machiato maken denk ik.
Nasi en Bami was een goede poging van Kittens om de schattigste te blijven! :twisted:
Dolfje ik vind uit eten gaan ALTIJD leuk! Jammer genoeg hebben man en ik de laatste tijd compleet tegengestelde roosters waardoor we niet eens samen kunnen eten. Ik ben alleen eten wel gewend maar nu is het wel extreem vaak.
LV, ik ga 10 juni naar Retropop, daar speelt Doe Maar ook en dan ga ik ze voor het eerst in mijn leven live in het echie zien!!! :jump:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oudblond schreef:
27-05-2017 10:32
Nasi en Bami was een goede poging van Kittens om de schattigste te blijven! :twisted:
Dolfje ik vind uit eten gaan ALTIJD leuk! Jammer genoeg hebben man en ik de laatste tijd compleet tegengestelde roosters waardoor we niet eens samen kunnen eten. Ik ben alleen eten wel gewend maar nu is het wel extreem vaak.
Ik normaal ook maar het wordt vandaag zo warm dat ik liever in mijn hemdje en korte broek thuis hang ipv in een restaurant.
Goedemorgen,

Boodschapjes zijn binnen dus heb besloten dat ik vandaag verder geen verplichtingen meer heb.

Morgen kijken of de NS om kan gaan met de airco. Maar vandaag dus HELEMAAL NIETS :mrgreen:
Mogguh

Hier is het buiten nog heerlijk van temperatuur dus ik zit buiten (in de schaduw) tot het te warm wordt.

Ik was donderdag en vrijdag op kampeerweekend met onze motorclub en ben een beetje aangefikt in de zon. Gelijk ook de reden dat ik voor het bijna eerst in 25 jaar niet naar Dauwpop ging.
Fijn dat het zo leuk was LV, het weer was ook perfect.

Een vriend van mij was backstage aan het werk en mocht de mannen van Doemaar nog een taart aanbieden :) Leuke foto's gezien.

Maar nu weer thuis dus want dit weekend wordt mijn nieuwe kitten geboren :cheer2: en ik hoop zo op een jongen. Ik ga zo lakens scheuren en water koken en er dan met mijn neus bovenop zitten en ze eruit kijken.
Wat leuk Puss!!!!! Spannend!
Spannend Puss!!!
Voorlopig ligt ze gewoon te maffen op de stoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven