Stamcafé XXX
vrijdag 26 mei 2017 om 22:50
Hier zijn er pas veel http://www.smilies.be/kusjes
Maar ook hier is het nogal eens een speurtochtje.
Als dat mijn grootste probleem is ben ik best tevreden
vrijdag 26 mei 2017 om 23:14
vrijdag 26 mei 2017 om 23:54
Lady_Voldemort schreef: ↑26-05-2017 23:48Ik heb vandaag mijn duim nog gestreken. Auw.
Maar hé, de kaartjes voor Soestdijk zijn binnen!
&
zaterdag 27 mei 2017 om 07:07
zaterdag 27 mei 2017 om 07:19
zaterdag 27 mei 2017 om 09:26
Goedermorgen!
Het wordt weer een prachtige dag! Maar ik ga mezelf toch zetten tot wat opruimen in de kelder want daar kan ik mijn kont niet keren.
Jane, de namen... Man en ik liggen nog niet op 1 lijn. Hij zoekt het in bv David en Bowie en dat vind ik vreselijk! Ik hou van klassieke jongensnamen en dat vindt hij aanstellerig.
Maar ik denk - dat als we een paar namen in ons hoofd hebben - we ze vanzelf 'iets' gaan noemen dat bij hen past zodra we de heertjes een beetje leren kennen.
Het wordt weer een prachtige dag! Maar ik ga mezelf toch zetten tot wat opruimen in de kelder want daar kan ik mijn kont niet keren.
Jane, de namen... Man en ik liggen nog niet op 1 lijn. Hij zoekt het in bv David en Bowie en dat vind ik vreselijk! Ik hou van klassieke jongensnamen en dat vindt hij aanstellerig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 27 mei 2017 om 09:37
Goedemorgen! Dus geen Nasi en Bami?Oudblond schreef: ↑27-05-2017 09:26Goedermorgen!
Jane, de namen... Man en ik liggen nog niet op 1 lijn. Hij zoekt het in bv David en Bowie en dat vind ik vreselijk! Ik hou van klassieke jongensnamen en dat vindt hij aanstellerig.Maar ik denk - dat als we een paar namen in ons hoofd hebben - we ze vanzelf 'iets' gaan noemen dat bij hen past zodra we de heertjes een beetje leren kennen.
Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 27 mei 2017 om 10:32
Nasi en Bami was een goede poging van Kittens om de schattigste te blijven!
Dolfje ik vind uit eten gaan ALTIJD leuk! Jammer genoeg hebben man en ik de laatste tijd compleet tegengestelde roosters waardoor we niet eens samen kunnen eten. Ik ben alleen eten wel gewend maar nu is het wel extreem vaak.
Dolfje ik vind uit eten gaan ALTIJD leuk! Jammer genoeg hebben man en ik de laatste tijd compleet tegengestelde roosters waardoor we niet eens samen kunnen eten. Ik ben alleen eten wel gewend maar nu is het wel extreem vaak.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 27 mei 2017 om 10:51
Ik normaal ook maar het wordt vandaag zo warm dat ik liever in mijn hemdje en korte broek thuis hang ipv in een restaurant.Oudblond schreef: ↑27-05-2017 10:32Nasi en Bami was een goede poging van Kittens om de schattigste te blijven!![]()
zaterdag 27 mei 2017 om 11:18
Mogguh
Hier is het buiten nog heerlijk van temperatuur dus ik zit buiten (in de schaduw) tot het te warm wordt.
Ik was donderdag en vrijdag op kampeerweekend met onze motorclub en ben een beetje aangefikt in de zon. Gelijk ook de reden dat ik voor het bijna eerst in 25 jaar niet naar Dauwpop ging.
Fijn dat het zo leuk was LV, het weer was ook perfect.
Een vriend van mij was backstage aan het werk en mocht de mannen van Doemaar nog een taart aanbieden
Leuke foto's gezien.
Maar nu weer thuis dus want dit weekend wordt mijn nieuwe kitten geboren
en ik hoop zo op een jongen. Ik ga zo lakens scheuren en water koken en er dan met mijn neus bovenop zitten en ze eruit kijken.
Hier is het buiten nog heerlijk van temperatuur dus ik zit buiten (in de schaduw) tot het te warm wordt.
Ik was donderdag en vrijdag op kampeerweekend met onze motorclub en ben een beetje aangefikt in de zon. Gelijk ook de reden dat ik voor het bijna eerst in 25 jaar niet naar Dauwpop ging.
Fijn dat het zo leuk was LV, het weer was ook perfect.
Een vriend van mij was backstage aan het werk en mocht de mannen van Doemaar nog een taart aanbieden
Maar nu weer thuis dus want dit weekend wordt mijn nieuwe kitten geboren