Te gênant

22-04-2019 20:27 138 berichten
Vanmorgen met man, dreumes en hond naar de stad gegaan voor een super lekker paasontbijt op een terras. Het hele plein was al vol en de stemming zat er goed in. De hond bind ik vast aan mijn stoel en dreumes hou ik bezig met servetjes. (Het was namelijk super druk en we moesten erg lang wachten) Hij gooit het op de grond en ik pak het voor hem op. Ik leunde opzij, voel de stoelpoten wiebelen en voordat ik het wist kletterde ik op de grond... Hond schrok zich dood en trekt de stoel een stuk met zich mee op het terras. Het was een stoel van ijzer dus het maakte ook nog eens een enorm kabaal. Arm beest. Gelukkig had ik geen pijn maar ik schaamde mij enorm. Zo erg dat de tranen maar over mijn wangen bleven gaan en ik het gewoon niet kon stoppen. Iedereen natuurlijk kijken...

Gelukkig kan ik er nu heel hard om lachen.

Dit kan echt alleen mij overkomen denk ik dan. Of toch niet? Wie heeft ook weleens zoiets gênants meegemaakt? :rolling:
Gênant, ja, maar waarom janken? Dat maakt het alleen maar genanter.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Vorige week wilde ik wegrijden op mijn scooter en ging ik keihard onderuit en daar lag ik. Voelde me zwaar belachelijk.
En ben er nog steeds blauw van.
gizzmo-returns schreef:
22-04-2019 20:29
Gênant, ja, maar waarom janken? Dat maakt het alleen maar genanter.
Ja dat vond ik ook het meest gênant. Ik moest overigens niet janken maar de tranen rolden wel over mn wangen. Ik denk een lichamelijke reactie van de schrik? Nog nooit zoiets mee gemaakt. Ik kon de tranen ook echt niet stoppen.
Alle reacties Link kopieren
#today i fucked up
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vallen of een ongeluk(je) meemaken echt niet gênant. Rottig, dat wel. Je kan er toch niks aan doen?

Als je nou dronken op je werk was gekomen of de buurman had gestalkt, ja dát is gênant.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft ooit het verkeerde kind onder de arm mee uit een zandbak genomen. Het was ook nog eens een meisje gehuld in lilakleurig outfit en wij hebben een zoon.
Oké, ze hadden dezelfde kleur haar, ongeveer hetzelfde kapsel op de rug gezien en waren ongeveer even oud.

Er sprong een man op die zeker een nieuw record op de korte sprint heeft gevestigd. Die man helemaal over de kook ‘Zeg, wat denk je dat je doet?!’ En man ook nog heel geagiteerd ‘Mijn kind meenemen als je het zonodig wil weten’. Kijkt mij met rollende ogen aan, zo van ‘Jemig, heb je d’r weer eentje’ als ik zijn gezicht langzaam zie veranderen naar ‘Oh shit, Lemoos heeft zoon... wie heb ik dan?’.

En de hele weg terug naar huis nog mokken dat die man nogal overtrokken reageerde :facepalm:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook een keer gehad in een chique restaurant.

Ik zat op een hele zware stoel. Ik moest naar de wc, sta op en schuif eigenlijk met mijn benen de stoel naar achter en kledenggggg de stoel valt keihard op de grond.

Dat was ook een schaammomentje.
Haha ongemakkelijk zeg. Wat zei je man?
Ik ben even aan het nadenken wat ik heb meegemaakt..
Alle reacties Link kopieren
Chique hotel in Wenen met de feestdagen. Recht tegenover onze kamer was een kleine sauna. Paar keer gebruik van gemaakt, maar daar je kleren droog houden en douchen was niet echt handig dus dat deed ik in onze eigen badkamer. Ik steek de gang over met handdoek omgeslagen en keycard in de hand. Na de sauna bleek mijn keycard het niet te doen net als de telefoon op de etage. Zat niets anders op dan naar de open receptie beneden te gaan (open bar en restaurant). Daar sta ik met verwilderd haar, op blote voeten mijn handdoekje vast te houden tussen opgedofte dames en heren. Bleek ook nog eens de collega die het kaartprobleem op kon lossen, even van zijn plek en werd me heel vriendelijk een drankje aangeboden in de bar. In alleen mijn handdoekje :@@:
oudblond wijzigde dit bericht op 22-04-2019 20:49
0.07% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
- ooit eens gevallen door een put in het trottoir toen we 2 bussen met schoolkinderen uitzwaaiden. Al die lachende gezichtjes....
- op een opendeurdag in een tuincentrum. Zat bomvol met mensen die koffie dronken en ik liep over een bruggetje en ging plat op mijn buik. Hoopte dat niemand het gezien had (wishful thinking) maar dochter riep keihard: papa! mama is wéér gevallen...
- in het centrum van een zeer drukke stad. Opzij stappen voor een bejaarde vrouw, met één voet op een kelderluik stappen (zo'n metalen deksel) en met mijn been in dat gat schieten. Ongelooflijk, ik was niet gekwetst. Alleen geraakte ik er niet alleen uit (was best diep) voorbijgangers hielpen mij (nog meer aandacht!) en kreeg ik heel erg de slappe lach.... supergenant
- wandeling op het strand in de winter. Zalig weer. Zeer veel volk op de dijk. Hond rent achter bal ren ik sta in de weg. Hij loopt tussen mijn benen door of probeert het toch.... Met salto (echt) op mijn rug in het zand. Nooit beseft wat er gebeurde. Vriend helpt mij recht Kreeg applaus van de wandelaars op de dijk.... ;-D
Ben dus zo'n beetje ervaringsdeskundige.....
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-04-2019 20:43
Mijn man heeft ooit het verkeerde kind onder de arm mee uit een zandbak genomen. Het was ook nog eens een meisje gehuld in lilakleurig outfit en wij hebben een zoon.
Oké, ze hadden dezelfde kleur haar, ongeveer hetzelfde kapsel op de rug gezien en waren ongeveer even oud.

Er sprong een man op die zeker een nieuw record op de korte sprint heeft gevestigd. Die man helemaal over de kook ‘Zeg, wat denk je dat je doet?!’ En man ook nog heel geagiteerd ‘Mijn kind meenemen als je het zonodig wil weten’. Kijkt mij met rollende ogen aan, zo van ‘Jemig, heb je d’r weer eentje’ als ik zijn gezicht langzaam zie veranderen naar ‘Oh shit, Lemoos heeft zoon... wie heb ik dan?’.

En de hele weg terug naar huis nog mokken dat die man nogal overtrokken reageerde :facepalm:
:rofl: Oh god, Lemoos, die is idd erg!

Heb iets gelijkaardigs meegemaakt, ik dacht mijn vriend aan te klampen maar het bleek een wildvreemde man. Man en vriend allebei zo kijken naar mij van "Wat is dat nu met haar?" :-D
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-04-2019 20:43
Mijn man heeft ooit het verkeerde kind onder de arm mee uit een zandbak genomen. Het was ook nog eens een meisje gehuld in lilakleurig outfit en wij hebben een zoon.
Oké, ze hadden dezelfde kleur haar, ongeveer hetzelfde kapsel op de rug gezien en waren ongeveer even oud.

Er sprong een man op die zeker een nieuw record op de korte sprint heeft gevestigd. Die man helemaal over de kook ‘Zeg, wat denk je dat je doet?!’ En man ook nog heel geagiteerd ‘Mijn kind meenemen als je het zonodig wil weten’. Kijkt mij met rollende ogen aan, zo van ‘Jemig, heb je d’r weer eentje’ als ik zijn gezicht langzaam zie veranderen naar ‘Oh shit, Lemoos heeft zoon... wie heb ik dan?’.

En de hele weg terug naar huis nog mokken dat die man nogal overtrokken reageerde :facepalm:
Ik moest hier echt hartelijk om lachen 😊. Ik dacht gelijk aan een aflevering van Koefnoen waarbij het verkeerde kind meegenomen werd.

https://www.youtube.com/watch?v=Hh3nMOE ... ture=share
Alle reacties Link kopieren
@Knolselder: je hebt heel veel pech dat je steeds dat soort dingen overkomen maar wel een beschermengeltje op je schouder.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik was redelijk aan het roddelen over de nieuwe partner en diens gedrag van een soort van vriendin met mijn eigen partner.
Ik was wat melig en hij kwam er niet zo goed van af.
Totdat ik een appje kreeg van die soort van vriendin. We zaten nog aan de telefoon en ze kon alles horen. :facepalm:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik werkte in de kinderopvang en een jongetje van 7 had de week ervoor met een hek gespeeld en was zo zijn tand kwijtgeraakt.
Ik vond dat heel erg.
Ik deed een rondleiding voor een groep nieuwe ouders en zie datzelfde jongetje doodleuk weer met dat hek spelen.
Dus ik krijs paniekerig: ALS JIJ JE TANDEN WIL HOUDEN ZOU IK MAAR EVEN SNEL VAN DAT HEK AFBLIJVEN!
die ouders vonden het gelukkig grappig, ik schaamde me dood.
Alle reacties Link kopieren
Mijn les begon om 10.15 uur, maar in de koffiekamer stond ik nog even te kletsen met een collega. Daarom net een minuut te laat bij de deur van de klas. Daar baalde ik van, dus ik haast mij met een mok koffie en een laptop naar mijn stoel.
Zo'n bureaustoel met wieltjes. De leerlingen zaten al op hun stoel.
Terwijl ik mijn excuus maak aan de leerlingen ga ik zitten, maar helaas naast de stoel.
Ik val hard op mijn stuitje, koffie over mij heen en de laptop op mijn gezicht.
Bloedneus en lichte brandwond van de koffie op mijn arm.
Meest opmerkelijk: geen een leerling moest lachen, ze schrokken zich dood en hielpen mij overeind.
De dag erna hebben ze me wel uitgelachen, maar pas toen ze zagen dat het goed met mij ging.
Alle reacties Link kopieren
Eentje uit de oude doos: net mijn rijbewijs gehaald en om het te vieren ging ik met de auto vol vriendinnen door de McDrive. Ik geef de bestelling aan mijn vriendin die naast mij zat en trok op om door te rijden. Vriendin: “Ah nee, we moeten terug, dit is de verkeerde bestelling”.

Dus ik gooi die auto in de achteruit en begin terug te rijden, het bochtje om in de achteruit. Iedereen gillen ‘Neee!’, dus ik stop nogal abrupt. Auto kreeg ik niet meer gestart (verzopen met choken) en toen waren we dus gestrand in de McDrive en mochten we de auto zelf de resterende meters door de McDrive duwen naar de parkeerplaats.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
22-04-2019 20:48
Chique hotel in Wenen met de feestdagen. Recht tegenover onze kamer was een kleine sauna. Paar keer gebruik van gemaakt, maar daar je kleren droog houden en douchen was niet echt handig dus dat deed ik in onze eigen badkamer. Ik steek de gang over met handdoek omgeslagen en keycard in de hand. Na de sauna bleek mijn keycard het niet te doen net als de telefoon op de etage. Zat niets anders op dan naar de open receptie beneden te gaan (open bar en restaurant). Daar sta ik met verwilderd haar, op blote voeten mijn handdoekje vast te houden tussen opgedofte dames en heren. Bleek ook nog eens de collega die het kaartprobleem op kon lossen, even van zijn plek en werd me heel vriendelijk een drankje aangeboden in de bar. In alleen mijn handdoekje :@@:
:rofl: (sorry)
...
Oudblond schreef:
22-04-2019 20:48
Chique hotel in Wenen met de feestdagen. Recht tegenover onze kamer was een kleine sauna. Paar keer gebruik van gemaakt, maar daar je kleren droog houden en douchen was niet echt handig dus dat deed ik in onze eigen badkamer. Ik steek de gang over met handdoek omgeslagen en keycard in de hand. Na de sauna bleek mijn keycard het niet te doen net als de telefoon op de etage. Zat niets anders op dan naar de open receptie beneden te gaan (open bar en restaurant). Daar sta ik met verwilderd haar, op blote voeten mijn handdoekje vast te houden tussen opgedofte dames en heren. Bleek ook nog eens de collega die het kaartprobleem op kon lossen, even van zijn plek en werd me heel vriendelijk een drankje aangeboden in de bar. In alleen mijn handdoekje :@@:
:rofl: Oooooowww das vrij erg... maar ik vind het ook wel grappig...
Sorry... :$

Ik woon in een wijk met vrij oude huizen, beetje Dickens-achtig, zeker in de winter met sneeuw.
Smalle straatjes waar de gemeente niet strooit, en Gelderland dus ook een beetje heuvelachtig.
Spiegelglad als het gesneeuwd heeft en er een aantal auto's door de straat gereden hebben.
Ik dacht nog 'oei hier midden op straat is het te glad, ik loop maar weer naar de stoep', te laat. Met een mooie sliding keihard op mn kont en de boodschappen lagen 3 meter verderop :rofl:
(Gelukkig was er iemand op straat die zo lief was om mij op te rapen en mn boodschappen naar mn deur te brengen)
Ik vond het toen overigens minder grappig, ik was hard op mijn stuit gevallen, was er naar van geworden en heb wekenlang een pijnlijke blauwe kont gehad :@ :furious: :swear:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 21:10
0.27% gewijzigd
IBIopviva schreef:
22-04-2019 20:53
Ik was redelijk aan het roddelen over de nieuwe partner en diens gedrag van een soort van vriendin met mijn eigen partner.
Ik was wat melig en hij kwam er niet zo goed van af.
Totdat ik een appje kreeg van die soort van vriendin. We zaten nog aan de telefoon en ze kon alles horen. :facepalm:
Dat heb ik op mijn werk ook wel eens gehad, dat ik mopperde over iemand die er net aan kwam en hoorde dat ik het over haar had. :$
Oops... :$

lemoos: :proud: :rofl:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 21:14
2.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in een pizzeria gewerkt. En moest een lasagna en een pizza serveren. Ik heb het bord met de lasagna erop in mijn rechterhand en de pizza in mijn linkerhand. De schaal vd lasagna op het bord begint te schuiven tegen mijn duim aan. Die schaal was echt gloeiend heet en het deed hartstikke pijn. Ik ben haast rennend naar het tafeltje gegaan en kwakte de schaal met een klap op tafel. Klant schrok zich dood! Ik had echt een brandplek op mijn duim. Schaamde mij dood, wat een gestuntel. Gelukkig begreep de klant het. Heb hem maar een glas wijn aangeboden voor de schrik.

Hele avond nog last van mijn duim gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam gezellig een dag bij vrienden op hun vakantieadres. Vrienden zagen me aankomen dus kwamen al naar buiten voordat ik geparkeerd had. Ik kon mijn auto wel naast die van hen zetten.

Zet ik daar voor hun ogen mijn auto achteruit tegen hun auto aan. :facepalm: Ik reed zo de bumper eraf... Iemand wel eens gehoord hoe dat klinkt? Auch :'(

Voel je je al beter TO? ;-D
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
_CarmiggelT_ schreef:
22-04-2019 21:14


Voel je je al beter TO? ;-D
;-D

Vrij vaak gehad dat ik dacht dat iemand naar me zwaaide en ik vrolijk terug zwaaide terwijl het bedoeld was voor iemand achter me die ik niet zag aangezien ik nou eenmaal geen ogen in mijn rug heb.
Ook vrij erg... :facepalm:

Ooooohh ik vergeet bijna mn ergste, nog niet zo lang geleden. Ik heb geen auto en wel wat rijervaring maar niet zo veel.
Huurde ik een tijdje terug een Greenwheels auto, bij mij om de hoek want makkelijke parkeerplek waar ik zo in kon rijden.
Niet dus, die plek was ingepikt toen ik terug kwam.
Ik 6 rondjes gereden, het is hier niet helemaal stijl en irritante miniparkeerplekken en veel auto's en ik had een totale parkeerblackout, ik kreeg dat ding met geen mogelijkheid goed in zn vak.
Uiteindelijk heb ik maar iemand op straat gevraagd of hij een rijbewijs had en even voor me in wilde parkeren :$ :$ :$
(Geniale oplossing want ik wist echt niet meer hoe het moest... maar tegelijk ook mega genant)
Heb later met iemand die goed kan parkeren het nog even goed geoefend maar een Greenwheel huren durf ik echt niet meer... :$
(Ik ben niet zo'n parkeerheld...)
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 21:29
82.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh nog een gênant momentje....in mijn studie tijd heb ik best wel ff gebeest en gefeest. In die tijd had ik een soort van scharrel. Als we elkaar aankeken dan moest het ook gebeuren. Dus wij op een drafje naar zijn huis. Hij woonde naast de kroeg. Scheurden daar elkaar de kleren van het lijf dus overal kleding in de huiskamer. Toen we klaar waren, moest ik dus mijn kleding weer bij elkaar zoeken. En op het moment dat ik aan het zoeken ben, komt zijn moeder binnen. “S...., ben je thuis?” Uuuh ja dus en niet hij alleen. Ik wist niet waar ik kijken moest. Schaamde mij dood! Heb snel wat kleding aangedaan en ben hem gesmeerd. Dit mocht hij lekker zelf oplossen haha. Maar dat gezicht van die moeder. Dat was wel een foto momentje.

Zijn moeder kwam nooit zomaar vertelde hij later, hij woonde met 2 vrienden in dat huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven