Te gênant

22-04-2019 20:27 138 berichten
Vanmorgen met man, dreumes en hond naar de stad gegaan voor een super lekker paasontbijt op een terras. Het hele plein was al vol en de stemming zat er goed in. De hond bind ik vast aan mijn stoel en dreumes hou ik bezig met servetjes. (Het was namelijk super druk en we moesten erg lang wachten) Hij gooit het op de grond en ik pak het voor hem op. Ik leunde opzij, voel de stoelpoten wiebelen en voordat ik het wist kletterde ik op de grond... Hond schrok zich dood en trekt de stoel een stuk met zich mee op het terras. Het was een stoel van ijzer dus het maakte ook nog eens een enorm kabaal. Arm beest. Gelukkig had ik geen pijn maar ik schaamde mij enorm. Zo erg dat de tranen maar over mijn wangen bleven gaan en ik het gewoon niet kon stoppen. Iedereen natuurlijk kijken...

Gelukkig kan ik er nu heel hard om lachen.

Dit kan echt alleen mij overkomen denk ik dan. Of toch niet? Wie heeft ook weleens zoiets gênants meegemaakt? :rolling:
_CarmiggelT_ schreef:
22-04-2019 21:14
Ik kwam gezellig een dag bij vrienden op hun vakantieadres. Vrienden zagen me aankomen dus kwamen al naar buiten voordat ik geparkeerd had. Ik kon mijn auto wel naast die van hen zetten.

Zet ik daar voor hun ogen mijn auto achteruit tegen hun auto aan. :facepalm: Ik reed zo de bumper eraf... Iemand wel eens gehoord hoe dat klinkt? Auch :'(

Voel je je al beter TO? ;-D
Haha! Ja! :biggrin: Ik lig hier in een scheur om iedereen!
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-04-2019 20:51
@Knolselder: je hebt heel veel pech dat je steeds dat soort dingen overkomen maar wel een beschermengeltje op je schouder.
echt wel! Afgezien van een paar blauwe plekken loopt het meestal goed af. De keren dat het wel
mis ging vond ik dan ook niet gênant.... maar vooral pijnlijk.
not all who wander are lost
Paar keer vergeten dat we de container voor het groen afval of de vuilniszakken en zakken voor het plastic naast de oprit hebben gezet. Ik rijd mijn auto achteruit, vol tegen de container of over de zakken heen rijden. Geen leuk werkje om die rotzooi weer op te ruimen.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
22-04-2019 20:57
Ik werkte in de kinderopvang en een jongetje van 7 had de week ervoor met een hek gespeeld en was zo zijn tand kwijtgeraakt.
Ik vond dat heel erg.
Ik deed een rondleiding voor een groep nieuwe ouders en zie datzelfde jongetje doodleuk weer met dat hek spelen.
Dus ik krijs paniekerig: ALS JIJ JE TANDEN WIL HOUDEN ZOU IK MAAR EVEN SNEL VAN DAT HEK AFBLIJVEN!
die ouders vonden het gelukkig grappig, ik schaamde me dood.
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger een hond en mijn zus liet hem ook regelmatig uit, zij had hem dus 'geleerd' om achter duiven aan te rennen en ik wist dit niet.
Toen ik een keer op straat liep met de hond liep er een stukje achter ons een duif, hond geeft een ruk aan de riem waardoor ik naar achter vlieg maar de riem niet los laat, dus ik werd een paar meter meegesleurd want de hond stopte niet, uiteindelijk wel de riem los gelaten :facepalm:

Ook een keer in een volle kroeg dacht ik dat mijn vriend voor me stond en gaf hem een tik tegen zijn kont.. bleek niet mijn vriend te zijn :-$
Vanmiddag was ik met mijn dochter van 14 bij een kinderboerderij. Op een gegeven moment voerde zij een blaadje aan een grote geit, waarop de rest van de geiten dacht ‘daar moeten we zijn!’, dus binnen twee seconden waren we omringd door opdringerige geiten. Ik vluchtte snel door een hekje naar het andere veldje, mijn dochter in nood achterlatend. Ze durfde ook niet naar het hekje te lopen, want bij iedere stap drongen ze om haar heen. Dus ik riep vanaf mijn veilige plekje ‘loop maar achter die grote meneer aan!’. Andere mensen vonden het nogal grappig, ik voelde me vooral de ontaarde moeder die ik was.
Coconuts12 schreef:
22-04-2019 21:33
Paar keer vergeten dat we de container voor het groen afval of de vuilniszakken en zakken voor het plastic naast de oprit hebben gezet. Ik rijd mijn auto achteruit, vol tegen de container of over de zakken heen rijden. Geen leuk werkje om die rotzooi weer op te ruimen.
:hihi:
Dat had mijn moeder een keer, we reden op een heel erg smal landweggetje langs het water, met heel veel woonboten.
De groenbakken stonden op de weg, die daardoor nog smaller werden en ze reed een groenbak omver terwijl die bewoonster het zag of net buiten stond. (Dat weet ik niet meer)
Die vrouw woedend gillen 'schandelijk gedrag', dat was eigenlijk nog het meest grappig, dat die vrouw begon te krijsen ;-D
(Sloeg nergens op, het is echt een smal weggetje, denk je nou echt dat mijn moeder even bewust groenbakken om gaat kegelen alsof ze in de botsauto's zit?)

Wat een leuk topic dit, ook ik lig helemaal dubbel...
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 21:48
15.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben ooit op de boot van Texel naar Den Helder compleet ondergescheten door een meeuw, voor het oog van een grote groep mensen.
MinkeDeWit schreef:
22-04-2019 21:39
Vanmiddag was ik met mijn dochter van 14 bij een kinderboerderij. Op een gegeven moment voerde zij een blaadje aan een grote geit, waarop de rest van de geiten dacht ‘daar moeten we zijn!’, dus binnen twee seconden waren we omringd door opdringerige geiten. Ik vluchtte snel door een hekje naar het andere veldje, mijn dochter in nood achterlatend. Ze durfde ook niet naar het hekje te lopen, want bij iedere stap drongen ze om haar heen. Dus ik riep vanaf mijn veilige plekje ‘loop maar achter die grote meneer aan!’. Andere mensen vonden het nogal grappig, ik voelde me vooral de ontaarde moeder die ik was.
Met jou winnen we ook de oorlog hoor :rofl:
Wojak schreef:
22-04-2019 21:45
Ben ooit op de boot van Texel naar Den Helder compleet ondergescheten door een meeuw, voor het oog van een grote groep mensen.
Neeeeeee :woa:
Oei dat is echt erg...
(Echt je kunt me inmiddels wegdragen hier... :rofl: )
MinkeDeWit schreef:
22-04-2019 21:39
Vanmiddag was ik met mijn dochter van 14 bij een kinderboerderij. Op een gegeven moment voerde zij een blaadje aan een grote geit, waarop de rest van de geiten dacht ‘daar moeten we zijn!’, dus binnen twee seconden waren we omringd door opdringerige geiten. Ik vluchtte snel door een hekje naar het andere veldje, mijn dochter in nood achterlatend. Ze durfde ook niet naar het hekje te lopen, want bij iedere stap drongen ze om haar heen. Dus ik riep vanaf mijn veilige plekje ‘loop maar achter die grote meneer aan!’. Andere mensen vonden het nogal grappig, ik voelde me vooral de ontaarde moeder die ik was.
Ach god ik zie het helemaal voor me ;-D. En herkenbaar.. heb ook weleens zo’n soort actie gehad @(

Ik ben in mijn eerste collegejaar weleens te laat gekomen bij een college. We zaten natuurlijk in het grote auditorium met 300 studenten. Ik moest helemaal naar beneden lopen voor een plekje. Onhandig als ik ben struikel ik halverwege (over mijn eigen voeten uiteraard) en val ik met veel kabaal een paar traptreden naar beneden. Doodse stilte, iedereen kijkt wat er gebeurt. Na een paar seconden door de speakers: ‘gaat het, jongedame?’. Nee, ik zat, net als jou, TO, met stromende tranen van de schrik en ook nog eens een gekneusde enkel :cry:.. Laten we zeggen dat ik daarna altijd een trein eerder heb genomen als ik in die zaal les had (en van die docent).
Bedankt TO, voor het delen van je verhaal. Ik heb ontzettend gelachen. Je manier van schrijven is ook erg vermakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
22-04-2019 21:50
Neeeeeee :woa:
Oei dat is echt erg...
(Echt je kunt me inmiddels wegdragen hier... :rofl: )
Inmiddels kan ik er zelf ook om lachen, maar toen had ik echt de grond in willen verdwijnen. :P
Je autoramen willen wassen, en nergens de trekker kunnen vinden.
Vertel ik het later tegen mijn moeder, zegt ze: Ligt ie niet in je auto?

Ooooh ja.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
22-04-2019 21:45
Ben ooit op de boot van Texel naar Den Helder compleet ondergescheten door een meeuw, voor het oog van een grote groep mensen.
:applause: herkenbaar! Ik stond bij de bushalte, op weg naar een sollicitatiegesprek, en werd vol op mijn hoofd gescheten door een meeuw. Echt heel veel vogelpoep...
Het drupte langs mijn oor zo op mijn schouders en mijn nek in, de bus kwam eraan en ik moest wel instappen omdat ik anders te laat zou komen.
In de bus zat een oudere dame die me hielp met poetsen :heart:
De mensen die ik tijdens het sollicitatiegesprek trof waren verbaasd over de vieze vlekken op mijn kleding en in m’n haar en moesten flink om het verhaal lachen. Ik heb de baan wel gekregen trouwens :)
anoniem_337383 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 22:01
1.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel vroeger, toen er nog videotheken waren met alleen maar video's .
De rekken die er stonden waren goed gevuld en bovenop die rekken (ooghoogte) stonden de nieuwe films . Toen ik mijn keuze wilde pakken ging de hele rits als een mooie domino door de hele zaak om.
Alle reacties Link kopieren
Koko67 en Oudblond: :rofl:

Toegegeven: mijn fiets ís nu eenmaal lomp en stuurt niet fijn. Maar dat weet ik al een tijdje...
Afgelopen week: ik twijfelde of ik linksaf naar huis of rechtsaf nog even koffie drinken in de stad zou doen. Op laatste moment toch maar rechtsaf... Nam daardoor de bocht te scherp, klebang, op de grond. Genant, maar ik was vooral heel erg kwaad (er was ook al wat aan vooraf gegaan waardoor ik minder stabiel was).
Gek is dat, als je er eigenlijk niks aan kan doen, dat je je toch nog schaamt.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-04-2019 20:43
Mijn man heeft ooit het verkeerde kind onder de arm mee uit een zandbak genomen. Het was ook nog eens een meisje gehuld in lilakleurig outfit en wij hebben een zoon.
Oké, ze hadden dezelfde kleur haar, ongeveer hetzelfde kapsel op de rug gezien en waren ongeveer even oud.

Er sprong een man op die zeker een nieuw record op de korte sprint heeft gevestigd. Die man helemaal over de kook ‘Zeg, wat denk je dat je doet?!’ En man ook nog heel geagiteerd ‘Mijn kind meenemen als je het zonodig wil weten’. Kijkt mij met rollende ogen aan, zo van ‘Jemig, heb je d’r weer eentje’ als ik zijn gezicht langzaam zie veranderen naar ‘Oh shit, Lemoos heeft zoon... wie heb ik dan?’.

En de hele weg terug naar huis nog mokken dat die man nogal overtrokken reageerde :facepalm:

Ik was in dit verhaal de tegenpartij. Zoon (2) zat met papa in het peuterdeel van Monkey Town, hij was even maar mij gelopen voor een slok drinken toen hij een dame met zoon aan de hand voorbij zag lopen op een drafje. Hij rende er achteraan hè waar gaat dat heen? Dame zocht blijkbaar kinderen bij elkaar voor een kinderfeestje wat aan de friet ging. Keek er wat debiel bij oh ja sorry hoor, ik dacht dat dit kind erbij hoorde.

Ik: zat heel chill te lezen en merkte pas dat er wat was toen man naar hun toe rende. Hoe gênant. :facepalm:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
gizzmo-returns schreef:
22-04-2019 20:29
Gênant, ja, maar waarom janken? Dat maakt het alleen maar genanter.
Jeetje.
Alle reacties Link kopieren
Dat de antieke broche die mijn bruidsjurk 'bij elkaar' hield stuk ging tijdens de openingsdans is ook een dingetje dat ik nooit meer vergeet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
22-04-2019 22:07
Dat de antieke broche die mijn bruidsjurk 'bij elkaar' hield stuk ging tijdens de openingsdans is ook een dingetje dat ik nooit meer vergeet.

Wat was het resultaat...?
En hoe heb je dat opgelost dan?

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Wojak schreef:
22-04-2019 21:53
Inmiddels kan ik er zelf ook om lachen, maar toen had ik echt de grond in willen verdwijnen. :P
Ja dat begrijp ik...
Dat beest heeft een hele zee om boven te kakken maar kiest net jouw hoofd uit.
Niet echt fijn, gelukkig dat je er nu om kunt lachen.

Sjatje: :rofl: :rofl: :rofl:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 22:15
4.86% gewijzigd
Ik had vroeger en vriend en eens in de zoveel tijd kregen we het idee dat er misschien weleens sex met elkaar moesten hebben, alleen hadden we dat soort ideeën nooit tegelijkertijd.
Zo had hij een keer een huis geleend en was de hele tijd aan het hinten over een groot bubbelbad waar hij naakt op me zou wachten.
Ik dacht dat hij een geintje maakte en kwam dus al gierend in mijn badpak met een snorkel, zwemflippers, een badmuts op aan.
Daaaaag sfeer.
Paar maanden later had ik er ineens zin in dus had besloten dat ik hem zou verrassen, dus ik op hakken en met lingerie en daarover een lange jas naar hem toegestrompeld.
Alleen was ik snipverkouden en nieste hem in zijn gezicht toen ik de deur opendeed.
Ik wou er toch nog wat leuks van maken dus wierp de regenjas open.
Hij blerde: 'ben je zo gekomen! Straks ga je nog dood van longontsteking, mens!'
En was de hele avond zo geergerd dat ik na een tijdje maar een broek en shirt van hem aan heb getrokken met lekkere sokken.
Weer niks gebeurd.
Paar jaar geleden in Mallorca ging ik ‘s avonds na wat drankjes te hebben gedronken even snel nog naar de wc voor vriendlief en ik terug zouden lopen. Ik had zo’n sierlijk A-lijn rokje aan en je raad het misschien al.. Toen ik uit de wc liep zat het rokje aan de achterkant bij mijn ondergoed in! Het ergste is nog dat ik het niet door had tot we de boulevard opliepen en er haastig een vrouw ‘Madam’ riep en naar me toegelopen kwam, wijzend op de achterkant. :$
Zoiets zou ik niet als gênant ervaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven