teenslippers auw, auw, auw!!!
donderdag 3 juli 2008 om 22:17
Gisteren ben ik weer overstag gegaan: ik zag zulke leuke teenslippers en heb ze gekocht. Maar ik kan er dus echt niet op lopen. Ik heb geen last van blaren ofzo maar dat ding tussen mijn tenen drukt tegen mijn botten en dat doet zooooo'n pijn. Mijn man zegt nog heel flauw: "ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden", maar mij al strompelend zien lopen is toch ook niet mooi??
Hoe doen anderen dat in hemelsnaam? Doorzetten of zijn sommige mensen/voeten gewoon niet geschikt voor teenslippers?
En hoe moet ik doorzetten als ik na drie meter lopen al niet meer kan?
Hoe doen anderen dat in hemelsnaam? Doorzetten of zijn sommige mensen/voeten gewoon niet geschikt voor teenslippers?
En hoe moet ik doorzetten als ik na drie meter lopen al niet meer kan?
donderdag 3 juli 2008 om 22:25
Weet niet of dat bij jou gaat werken, maar voor mij was het: doorzetten, doorbijten en afzien (strompelen, op kiezen bijten, blaren, pleisters, de hele mikmak) en na 2 weken nooit meer ergens last van gehad! Ook niet als ik een winter dus geen slippers draag (en goedkope of dure slippers, dat maakt niets uit voor mij)
miesteph wijzigde dit bericht op 03-07-2008 22:26
Reden: iets vergeten
Reden: iets vergeten
% gewijzigd

donderdag 3 juli 2008 om 23:14
Hmm met goedkope slippers had ik soortgelijke problemen (die van onder de 10E).
Vorig jaar heb ik teenslippers van teva gekocht (echt iets van 60 E ofzo!!) maar die zaten van begin tot eind heerlijk. Heb er 3mnd mee gebackpackt in azie, met zware rugtassen gelopen etc. Prima. Voor mij nooit meer anders. Weet niet welk merk jij hebt?
offtopic: die film van de chipmunks is leuk heh
Vorig jaar heb ik teenslippers van teva gekocht (echt iets van 60 E ofzo!!) maar die zaten van begin tot eind heerlijk. Heb er 3mnd mee gebackpackt in azie, met zware rugtassen gelopen etc. Prima. Voor mij nooit meer anders. Weet niet welk merk jij hebt?
vrijdag 4 juli 2008 om 09:13
quote:plukvandepetteflat schreef op 03 juli 2008 @ 23:14:
Jajaja Teva's zijn het helemaal.
Kijk eens bij de Bever/reiswinkel/surfwinkel voor een iets duurdere slipper, veel fijner en geen pleisters meer nodig. Je hebt ook Teva's voor 25 euri oid.
Succes!
Jajaja Teva's zijn het helemaal.
Kijk eens bij de Bever/reiswinkel/surfwinkel voor een iets duurdere slipper, veel fijner en geen pleisters meer nodig. Je hebt ook Teva's voor 25 euri oid.
Succes!
vrijdag 4 juli 2008 om 10:34
Sowieso nooit schoenen kopen die pijn doen. Dat is het niet waard en zeer slecht voor je voeten en rug. In ene verkrampte houding lopen is niet goed.
Maar als je het dan daadwerkelijk toch wil, gewoon doorzetten dan maar.
Overigens heb ik er nooit last van gehad, kan een marathon lopen op elk van mijn slippers (en dat zijn er nogal wat).
Succes!
Maar als je het dan daadwerkelijk toch wil, gewoon doorzetten dan maar.
Overigens heb ik er nooit last van gehad, kan een marathon lopen op elk van mijn slippers (en dat zijn er nogal wat).
Succes!

vrijdag 4 juli 2008 om 10:45
Je bedoelt toch "flipflops", niet? Vreemd dat ze van begin af aan helse pijn doen. Ik heb er gehad van o'neill en nu van havaianas. Beiden lopen heerlijk. Waar doen ze je pijn, precies waar dat stukje tegen je grote teen zit? Zie je er ook iets van, een blaar of rood van irritatie?
Ik zou niet lang met pijn gaan lopen. Als het opbouwen niet snel helpt zou ik ze niet meer dragen.
succes!
Ik zou niet lang met pijn gaan lopen. Als het opbouwen niet snel helpt zou ik ze niet meer dragen.
succes!
vrijdag 4 juli 2008 om 19:27
Het is echt wennen! Hier in het begin ook irritatie, heb er in het begin een pleister opgeplakt (dus niet op je voeten/tenen, maar op dat dingetje dat tussen je tenen zit, op de slipper dus), dat wil nog wel eens helpen.
Toch herken ik de "helse pijn" die jij beschrijft niet, bij mij was het meer dat het irritant voelde, maar dat was dus wennen...
(net als bijv de eerste paar keren een string aan wennen is, dat voel je na een paar keer ook niet meer)
Toch herken ik de "helse pijn" die jij beschrijft niet, bij mij was het meer dat het irritant voelde, maar dat was dus wennen...
(net als bijv de eerste paar keren een string aan wennen is, dat voel je na een paar keer ook niet meer)
zondag 3 augustus 2008 om 22:09
Hallo!
Ik was vergeten dat ik dit topic geopend had! Even een up date: na ongeveer vier weken te hebben opgebouwd loop ik nu pijnloos op mijn slippers. Ik heb er vooral thuis op gelopen want zoals ik liep was echt geen gezicht.
Ik heb dus geen last van blaren gehad maar dat ding tussen mijn tenen duwde hard tegen het bot van mijn grote teen. Inmiddels staan mijn tenen dus ietsiepietsie verder uit elkaar en doet het dus geen pijn meer.
Nu moet het alleen nog mooi slipperweer worden!
Ik was vergeten dat ik dit topic geopend had! Even een up date: na ongeveer vier weken te hebben opgebouwd loop ik nu pijnloos op mijn slippers. Ik heb er vooral thuis op gelopen want zoals ik liep was echt geen gezicht.
Ik heb dus geen last van blaren gehad maar dat ding tussen mijn tenen duwde hard tegen het bot van mijn grote teen. Inmiddels staan mijn tenen dus ietsiepietsie verder uit elkaar en doet het dus geen pijn meer.
Nu moet het alleen nog mooi slipperweer worden!