Van welke uitspraken krijgen jullie kromme tenen?

03-03-2018 00:21 3042 berichten
Een hapje eten of een vorkje prikken bah. Welke uitspraken vinden jullie niet om aan te horen? Een zinloos zeur topic maar ik ben benieuwd 😆
Lil0u schreef:
12-04-2018 20:11
Haha! Dit is inderdaad wel een opmerking die ik zou kunnen maken. Niet omdat ik me beter voel (juist niet), maar omdat zwanger worden iets is wat je niet zelf in de hand hebt. Je kan ervoor kiezen ze te willen, de anticonceptie de deur uit gooien en op de juiste momenten seks hebben, maar of je ze ook krijgt dat is niet vanzelfsprekend.
Nee, baby's maak je. En als dat niet lukt ben je onvruchtbaar. Dat heeft niets met krijgen te maken, alleen met biologische pech.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
12-04-2018 16:57
En on topic voor de gezelligheid. Ik kan een waslijst aan irritante uitspraken bedenken, maar deze scoort hoog:
Sufkutterige verkleinwoordjes als 'ongi' en 'schattie' en 'gezellie', 'theetje' 'collegaatjes' en - the horror - 'buurtjes'. Argh.
lang geleden toen ik nog studeerde, sprak ik een keer een mede-studente van het type studentenvereniging die een andere studierichting volgde, maar een bepaalde college deelde, en die vroeg aan mij of ik mijn 'propje' (ze bedoelde propedeuse) al had. Yuk!
Overigens vind ik het gebruik van de afkorting 'uni' voor universiteit, wat ik hier op het forum weleens tegenkom, ook pedant en pretentieus.
don't watch the movie, read the book
normandina schreef:
12-04-2018 20:13
Nu ben je me kwijt, wat heeft dit met bakken te maken??

Nu pas? Ik ben vijf pagina's geleden al afgehaakt. :sigh:
Fragolisa schreef:
12-04-2018 20:21
Nee, baby's maak je. En als dat niet lukt ben je onvruchtbaar. Dat heeft niets met krijgen te maken, alleen met biologische pech.
Dat ligt eraan hoe je het ziet. Ik denk dat veel gelovige en spirituele mensen zullen spreken over 'krijgen en dat de uitspraak daar vandaan komt.

Voor mijn gevoel doe je maar een heel klein gedeelte zelf/samen met je partner. De rest moet je maar afwachten, of het lukt/goed gaat.

Ik ben daar zelf in elk geval wel dankbaar voor. Dat wij daar nooit problemen mee hebben gehad.
Lil0u schreef:
12-04-2018 20:27
Dat ligt eraan hoe je het ziet. Ik denk dat veel gelovige en spirituele mensen zullen spreken over 'krijgen en dat de uitspraak daar vandaan komt.

Voor mijn gevoel doe je maar een heel klein gedeelte zelf/samen met je partner. De rest moet je maar afwachten, of het lukt/goed gaat.

Ik ben daar zelf in elk geval wel dankbaar voor. Dat wij daar nooit problemen mee hebben gehad.
Nee hoor. Voortplanting is een biologisch verschijnsel, en als je zelf niets doet, gebeurt er ook niets. Onbevlekte bevangenis is niet meer dan een geloofsitem
don't watch the movie, read the book
“Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.” O_o
south schreef:
12-04-2018 20:37
“Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.” O_o
Ook zo eentje:

Liever dik in de kist dan een feestje gemist. O_o
WildeMimosa schreef:
12-04-2018 20:34
Nee hoor. Voortplanting is een biologisch verschijnsel, en als je zelf niets doet, gebeurt er ook niets. Onbevlekte bevangenis is niet meer dan een geloofsitem
Haha nee hèhè, maar dat is ook niet wat er wordt bedoeld met deze uitspraak :rofl:
Het-groepje schreef:
12-04-2018 19:50
Dit lijkt de bron van deze theorie

http://www.levenmetmecvs.nl/verhalenbun ... eltheorie/

Maar ik hoop het niet.
Ah, nou snap ik het. Ik ken alleen de kortere versie, zonder snackbar :)
Pffft wat een oeverloos verhaal trouwens zeg, heb het ff snel gescand want ik ga dat echt niet helemaal lezen.
Nothing happens for a reason
Drackie schreef:
12-04-2018 20:42
Ook zo eentje:

Liever dik in de kist dan een feestje gemist. O_o
Ik vind die juist leuk!
Elfje112 schreef:
12-04-2018 20:58
Ik vind die juist leuk!
Want op een feestje moet je jezelf altijd volvreten? Anders is het geen feestje? Zoiets?
Lil0u schreef:
12-04-2018 21:03
Want op een feestje moet je jezelf altijd volvreten? Anders is het geen feestje? Zoiets?
Helemaal juist! Bek open en schuiven maar.
Lil0u schreef:
Nee, volzuipen. Fixeer je nou eens even niet op bakken!
Huzarensalade, chips, toostjes, alles tegelijk en met niemand praten, alleen maar vreten.
Lil0u schreef:
O, heerlijk weer al dat happen
Van veel afk. (afkortingen dus). Soms krijg ik mail op mijn werk die samenhangen van de afkortingen en dat ik eerst aan het vertalen moet slaan voordat ik het begrijp.
RikM schreef:
12-04-2018 20:24
Nu pas? Ik ben vijf pagina's geleden al afgehaakt. :sigh:
ehhhmm, ik ben pas 2 paginas geleden aangehaakt. Hoop dat je me na mijn uitleg weer voor vol aanziet.
8102 schreef:
12-04-2018 21:10
O, heerlijk weer al dat happen
Vooral op een feestje :proud:
DEATH schreef:
Huzarensalade, chips, toostjes, alles tegelijk en met niemand praten, alleen maar vreten.
Dat! Krijg spontaan zin in een feestje! :cheers:
DEATH schreef:
Een gratis all you can eat wel wegspoelen :cheers:
DEATH schreef:
Precies! Hoe laat zei je ook alweer dat je feestje was?
normandina schreef:
12-04-2018 21:14
Dat! Krijg spontaan zin in een feestje! :cheers:
Ik ben ook spontaan in de feeststemming door jouw link in het luistertopic! :P
8102 schreef:
12-04-2018 21:15
Een gratis all you can eat wel wegspoelen :cheers:
Tussendoor een 1,5 literfles cola aan mijn lippen.
Elfje112 schreef:
12-04-2018 21:20
Precies! Hoe laat zei je ook alweer dat je feestje was?
Ik heb wel alleen maar worst in huis hè.
DEATH schreef:
12-04-2018 21:23
Ik heb wel alleen maar worst in huis hè.
Ik ben niet zo moeilijk. Worst is prima. Wel een lekkere stevige, daar houd ik van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven