Van welke uitspraken krijgen jullie kromme tenen?
donderdag 12 april 2018 om 20:21
Nee, baby's maak je. En als dat niet lukt ben je onvruchtbaar. Dat heeft niets met krijgen te maken, alleen met biologische pech.Lil0u schreef: ↑12-04-2018 20:11Haha! Dit is inderdaad wel een opmerking die ik zou kunnen maken. Niet omdat ik me beter voel (juist niet), maar omdat zwanger worden iets is wat je niet zelf in de hand hebt. Je kan ervoor kiezen ze te willen, de anticonceptie de deur uit gooien en op de juiste momenten seks hebben, maar of je ze ook krijgt dat is niet vanzelfsprekend.
donderdag 12 april 2018 om 20:23
lang geleden toen ik nog studeerde, sprak ik een keer een mede-studente van het type studentenvereniging die een andere studierichting volgde, maar een bepaalde college deelde, en die vroeg aan mij of ik mijn 'propje' (ze bedoelde propedeuse) al had. Yuk!MevrouwJack schreef: ↑12-04-2018 16:57En on topic voor de gezelligheid. Ik kan een waslijst aan irritante uitspraken bedenken, maar deze scoort hoog:
Sufkutterige verkleinwoordjes als 'ongi' en 'schattie' en 'gezellie', 'theetje' 'collegaatjes' en - the horror - 'buurtjes'. Argh.
Overigens vind ik het gebruik van de afkorting 'uni' voor universiteit, wat ik hier op het forum weleens tegenkom, ook pedant en pretentieus.
don't watch the movie, read the book
donderdag 12 april 2018 om 20:24
Nu pas? Ik ben vijf pagina's geleden al afgehaakt.
donderdag 12 april 2018 om 20:27
Dat ligt eraan hoe je het ziet. Ik denk dat veel gelovige en spirituele mensen zullen spreken over 'krijgen en dat de uitspraak daar vandaan komt.
Voor mijn gevoel doe je maar een heel klein gedeelte zelf/samen met je partner. De rest moet je maar afwachten, of het lukt/goed gaat.
Ik ben daar zelf in elk geval wel dankbaar voor. Dat wij daar nooit problemen mee hebben gehad.
donderdag 12 april 2018 om 20:34
Nee hoor. Voortplanting is een biologisch verschijnsel, en als je zelf niets doet, gebeurt er ook niets. Onbevlekte bevangenis is niet meer dan een geloofsitemLil0u schreef: ↑12-04-2018 20:27Dat ligt eraan hoe je het ziet. Ik denk dat veel gelovige en spirituele mensen zullen spreken over 'krijgen en dat de uitspraak daar vandaan komt.
Voor mijn gevoel doe je maar een heel klein gedeelte zelf/samen met je partner. De rest moet je maar afwachten, of het lukt/goed gaat.
Ik ben daar zelf in elk geval wel dankbaar voor. Dat wij daar nooit problemen mee hebben gehad.
don't watch the movie, read the book
donderdag 12 april 2018 om 20:52
Haha nee hèhè, maar dat is ook niet wat er wordt bedoeld met deze uitspraakWildeMimosa schreef: ↑12-04-2018 20:34Nee hoor. Voortplanting is een biologisch verschijnsel, en als je zelf niets doet, gebeurt er ook niets. Onbevlekte bevangenis is niet meer dan een geloofsitem
donderdag 12 april 2018 om 20:53
Ah, nou snap ik het. Ik ken alleen de kortere versie, zonder snackbarHet-groepje schreef: ↑12-04-2018 19:50Dit lijkt de bron van deze theorie
http://www.levenmetmecvs.nl/verhalenbun ... eltheorie/
Maar ik hoop het niet.
Pffft wat een oeverloos verhaal trouwens zeg, heb het ff snel gescand want ik ga dat echt niet helemaal lezen.
Nothing happens for a reason
donderdag 12 april 2018 om 21:21
Ik ben ook spontaan in de feeststemming door jouw link in het luistertopic!