verzin een niet-Google bare vraag / plaatje / songtekst /etc
donderdag 10 juli 2008 om 22:37
Ik wil dolgraag bewegende beelden van een zingende Diana Ross en Marvin Gaye. Een video waarop ze samen een duet zingen.
Ik ken de beelden uit 1979 waarop Marvin Reach out and touch zingt op het concert van Diana maar wil zo graag beelden van een duet zien.
Dit is een serieuze vraag weet niet of het topic daar wel voor bedoeld was.
Ik ken de beelden uit 1979 waarop Marvin Reach out and touch zingt op het concert van Diana maar wil zo graag beelden van een duet zien.
Dit is een serieuze vraag weet niet of het topic daar wel voor bedoeld was.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 10 juli 2008 om 22:43
donderdag 10 juli 2008 om 22:48
*glimt*
Jasmine, ik kan mij van 'vroeger' herinneren dat er ooit eens een show was van DR met allerlei 'vrienden', o.a. Michael Jackson zat erbij. En oh.... hoe heet ie.... die vent die JR Ewing speelde. En ik heb heeeeel vaag het idee dat Marvin Gaye daar ook in zat.
Shoot, het staat vast nog ergens op een oude Betamax-band van me...
Zegt het jou iets? Of ben ik fijn dingen aan het verzinnen?
Jasmine, ik kan mij van 'vroeger' herinneren dat er ooit eens een show was van DR met allerlei 'vrienden', o.a. Michael Jackson zat erbij. En oh.... hoe heet ie.... die vent die JR Ewing speelde. En ik heb heeeeel vaag het idee dat Marvin Gaye daar ook in zat.
Shoot, het staat vast nog ergens op een oude Betamax-band van me...
Zegt het jou iets? Of ben ik fijn dingen aan het verzinnen?
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 10 juli 2008 om 22:52
donderdag 10 juli 2008 om 22:54
Hahaha, mamzelle, dat is ook echt zo. En als er bijvoorbeeld een videoclip is, dan mag de clip wel, maar dan mag er geen geluid zijn.
Googlen naar leuke en gratis e-cards op Amerikaanse sites levert gegarandeerd nooit iets op dat leuk is. Wel een uitdaging voor als je je echt verveelt.
Ik heb ook iets dat ik graag zou terugvinden op youtube: Satan is in my ass, een liedje van een Belgische band. Dat zou me wel vrolijk maken.
Googlen naar leuke en gratis e-cards op Amerikaanse sites levert gegarandeerd nooit iets op dat leuk is. Wel een uitdaging voor als je je echt verveelt.
Ik heb ook iets dat ik graag zou terugvinden op youtube: Satan is in my ass, een liedje van een Belgische band. Dat zou me wel vrolijk maken.
anoniem_54729 wijzigde dit bericht op 10-07-2008 22:55
Reden: Leestekens, je kent ze wel...
Reden: Leestekens, je kent ze wel...
% gewijzigd
donderdag 10 juli 2008 om 22:54
quote:Vinyl schreef op 10 juli 2008 @ 22:45:
Ik ben zondag jarig, hoe oud word ik?
53 ! Gefeliciteerd
Er is er een jarig, hoera, hoera
Ik ben zondag jarig, hoe oud word ik?
53 ! Gefeliciteerd
Er is er een jarig, hoera, hoera
donderdag 10 juli 2008 om 22:56
quote:DorothyGale schreef op 10 juli 2008 @ 22:54:
Satan is in my ass.... elke keer weer als ik ben uitgeschoten met de Surinaamse sambal!
Maar waarom zet je m niet zelf op Youtube dan?
Satan is in my ass.... elke keer weer als ik ben uitgeschoten met de Surinaamse sambal!
Maar waarom zet je m niet zelf op Youtube dan?