Vieze gewoonte

19-01-2018 08:01 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.

Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Nou verschrikkelijk wat een viespeuk!! Je zult maar een druppel op je handen krijgen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n matje op de grond bij de WC, echt goor!
Alle reacties Link kopieren
Ok doekje van de kraan halen en dan je handen wassen..ik wens je veel succes op reis buiten de EU..met het hele dorp op 1 randje boven de afgrond, of helemaal geen toilet..oh ja het veldje hier om de hoek!
Zo'n doekje over de kraan droogt misschien nog een beetje. Ik vind zo'n viezig opgefrommeld doekje vol bacteriën op het aanrecht veel viezer.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat wordt er met het vaatdoekje schoongemaakt? De vloer? Neem toch aan dat er elke dag een nieuw doekje ligt en er worden wat kruimels mee schoongeveegd of een plasje koffie. Zo smerig wordt dat niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als dat doekje goed uitgewringd (uitgewrongen?) is, dan zou er theoretisch gezien niets moeten druppelen.

Ik doe dat ook, en vouw het ook nog netjes op... vies he ;)
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
19-01-2018 08:25
Maar wat wordt er met het vaatdoekje schoongemaakt? De vloer? Neem toch aan dat er elke dag een nieuw doekje ligt en er worden wat kruimels mee schoongeveegd of een plasje koffie. Zo smerig wordt dat niet.
Nou, je zult verbaasd opkijken een kennis van mij, die pakt een vaatdoek van het aanrecht veegt er een vlek van de koelkast mee af, en ach ze ziet een vlek op de vloer en hop zelfde doekje op de vloer en vervolgens gewoon weer lekker op het aanrecht.


OT: zie moeders ook wel eens een vaatdoek over de vieze toet van de kleine halen, en dat vind ik echt heel vies!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
19-01-2018 08:37
Nou, je zult verbaasd opkijken een kennis van mij, die pakt een vaatdoek van het aanrecht veegt er een vlek van de koelkast mee af, en ach ze ziet een vlek op de vloer en hop zelfde doekje op de vloer en vervolgens gewoon weer lekker op het aanrecht.


OT: zie moeders ook wel eens een vaatdoek over de vieze toet van de kleine halen, en dat vind ik echt heel vies!
Oh ik veeg ook weleens een vlekje van de grond met het vaatdoekje. Even in een heet sopje en hij is weer zo goed als nieuw.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bah, ik zou dat ook niet fris vinden TO. Ook al gaat het om enkel wat kruimels en een plasje koffie, het hoort daar niet in mijn belevingswereld.

Ik ken iemand die de hondenvoerbak (vlees) na gebruik afwast terwijl er bestek in de wasbak ligt. Nu weet ik wel dat het bestek daarna nog word afgewassen maar toch, ik vind het zo'n goor idee.

Mijn vriend heeft ook een gore gewoonte waar ik al 14 jaar, tevergeefs, boos om word. Wanneer hij verkouden is dan gebruikt hij 1 tissue 100 keer, legt het met snot doordrenkte papiertje tussentijds vrolijk op de bank of tafel. En dan natuurlijk ook gewoon aan alle deurklinken zitten. Nu zet ik een emmer met een pedaalemmerzak erin naast de bank en verplicht hem telkens een schone te pakken en meteen weg te gooien. Lukt nog niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een collega die (serieus) haar brood meenam naar de plee en daar ging zitten eten terwijl ze op de pot zat...heb haar meerdere keren etend en met een knispserend broodzakje van de wc af zien komen.
Ihkv je verliest wat en dus kun je je tekorten meteen weer aanvullen. :|
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Over vies gesproken ...https://m.youtube.com/watch?v=x5HYy6n_RL4
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
19-01-2018 08:37
Nou, je zult verbaasd opkijken een kennis van mij, die pakt een vaatdoek van het aanrecht veegt er een vlek van de koelkast mee af, en ach ze ziet een vlek op de vloer en hop zelfde doekje op de vloer en vervolgens gewoon weer lekker op het aanrecht.


OT: zie moeders ook wel eens een vaatdoek over de vieze toet van de kleine halen, en dat vind ik echt heel vies!
Juist goed voor de kinderen. Weerstand opbouwen enzo.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mijn man doet dat ook met de vaatdoek, ik vind het ook goor, maar ik laat het gaan. Hij mag dingen op zijn manier doen en ik doe ze op de mijne. :-D
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
19-01-2018 08:46
Ik had ooit een collega die (serieus) haar brood meenam naar de plee en daar ging zitten eten terwijl ze op de pot zat...heb haar meerdere keren etend en met een knispserend broodzakje van de wc af zien komen.
Ihkv je verliest wat en dus kun je je tekorten meteen weer aanvullen. :|
Wel efficiënt: jij moet tijd besteden aan je toiletbezoek én aan eten.
Zij maakt efficiënt gebruik van haar tijd.
Maar serieus: wat is er vies aan? Ze veegt haar kont toch niet af met haar boterham?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
sprokkelientje schreef:
19-01-2018 08:46
Ik had ooit een collega die (serieus) haar brood meenam naar de plee en daar ging zitten eten terwijl ze op de pot zat...heb haar meerdere keren etend en met een knispserend broodzakje van de wc af zien komen.
Ihkv je verliest wat en dus kun je je tekorten meteen weer aanvullen. :|
:-[
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
19-01-2018 08:50
Wel efficiënt: jij moet tijd besteden aan je toiletbezoek én aan eten.
Zij maakt efficiënt gebruik van haar tijd.
Maar serieus: wat is er vies aan? Ze veegt haar kont toch niet af met haar boterham?
For real? :woa:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Solomio schreef:
19-01-2018 08:50

Maar serieus: wat is er vies aan? Ze veegt haar kont toch niet af met haar boterham?
Ik vind het wel goor om te zitten eten in je eigen poeplucht. Maar goed, dat is persoonlijk kennelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het idee is natuulijk we dat je dat vaatdoekje goed afspoelt na gebruik en dan ophangt.

Dit is pas goor.
Afbeelding
Yasmeenah82 schreef:
19-01-2018 08:37
Nou, je zult verbaasd opkijken een kennis van mij, die pakt een vaatdoek van het aanrecht veegt er een vlek van de koelkast mee af, en ach ze ziet een vlek op de vloer en hop zelfde doekje op de vloer en vervolgens gewoon weer lekker op het aanrecht.


OT: zie moeders ook wel eens een vaatdoek over de vieze toet van de kleine halen, en dat vind ik echt heel vies!
Gadver, dit vind ik echt retesmerig.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
19-01-2018 08:57
For real? :woa:
For real ja. Wat is er precies smerig aan?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
meaki schreef:
19-01-2018 08:25
Ik doe dat ook, en vouw het ook nog netjes op... vies he ;)

Ik ben wel benieuwd wat dan de reden is dat je het op de kraan hangt.

Ik vind het gewoon niet prettig dat ik niet weet wat er allemaal met dat doekje is gebeurd en dat dat dan zowat in mijn glas hangt als ik water wil pakken.
cowandchicken wijzigde dit bericht op 19-01-2018 09:15
Reden: schrijffoutje
0.28% gewijzigd
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Allemaal goed voor ons immuunsysteem. Niet zo smetvrezerig jullie.
cowandchicken schreef:
19-01-2018 09:10
Ik ben wel benieuwd wat dan de reden is dat je het op de kraan hangt.

Ik vind het gewoon niet prettig dat ik niet weet wat er allemaal met dat doekje is gebeurd en dat dat dan zowat in mijn glas hangt als ik wat wil pakken.
Zo'n doekje over de kraan zou mij niet eens opvallen. Wat een gezeur om niets. Je wordt er echt niet ziek van hoor.
Alle reacties Link kopieren
cowandchicken schreef:
19-01-2018 09:10
Ik ben wel benieuwd wat dan de reden is dat je het op de kraan hangt.

Ik vind het gewoon niet prettig dat ik niet weet wat er allemaal met dat doekje is gebeurd en dat dat dan zowat in mijn glas hangt als ik water wil pakken.
Om het uit te hangen.
Je haalt toch gewoon dat doekje van de kraan af als je je handen wilt wassen, of water wilt pakken? Voila, geen druppend doekje op je handen en geen doekje dat zowat in je glas hangt. En als je het echt zo'n vieze aangelegenheid vindt was je daarna nog een keer je handen.
Echt, wat een non issue. Kan me genoeg viezere zaken bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven