Viva Forum Legendes

06-10-2012 10:58 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic 'wat is het viva-forum toch fijn' de vraag wat voor legendarische verhalen en gates jullie hier allemaal hebben meegemaakt in de loop van jullie forumcarrière!
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 06 oktober 2012 @ 11:56:

[...]





Herkenbaar, ik moet het van anderen lezen om het (weer) te weten. Wat ik dan wel weer weet, is dat onze kinderen even oud zijn en dat wij elkaar ontmoet hebben:)



Jaa... samen met Yasmijn.. niet zo'n leuke dag voor haar, trouwens. (maar dat lag niet aan ons)



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 06 oktober 2012 @ 12:01:

Die TO waarvan de wasmachine lekte, keuken stond blank en zij ging op haar dooie akkertje een Help! topic hierover openen. Djoels die een bank in elkaar aan het zetten was. Schuimspekkie en de bruiloft from hell.



De keuken dan, ik dacht dat het de badkamer was



Ook in het kader van triest; de veel besproken zelfmoordaankondiging die het hele forum op zijn kop zette...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 06 oktober 2012 @ 12:00:

[...]





De meeting werd niet betaald door de organisatoren. Volgens mij zijn ze daarna van het forum verdwenen.



Yas, dat ging toch om Allehens en haar man?Aiiii dat is niet zo netjes nee..
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 06 oktober 2012 @ 12:00:

[...]





De meeting werd niet betaald door de organisatoren. Volgens mij zijn ze daarna van het forum verdwenen.



Yas, dat ging toch om Allehens en haar man?



Ik ben bij één meeting geweest in de begintijd en die werd door Allehens georganiseerd en was zéér goed gedaan. Volgens mij was het de volgende. Was ik niet bij.



Overigens, een echt oprechte Legende:

Pippi
Later is nu
Ik moet vooral lachen om fantasie topics die sommige vrouwen openen. Helaas komen ze niet terug om te vertellen hoe het afgelopen is.
Wat nou rokerig postpakje. Ik bezorg zelf momenteel post. Ik nies over, snuit mijn neus langs, mors chocomel over, en doe nog wel meer met je post. Big fucking deal, die rooklucht.
quote:daikan schreef op 06 oktober 2012 @ 12:10:

Wat nou rokerig postpakje. Ik bezorg zelf momenteel post. Ik nies over, snuit mijn neus langs, mors chocomel over, en doe nog wel meer met je post. Big fucking deal, die rooklucht.*haalt nu haar post en trekt de handschoenen aan*
Alle reacties Link kopieren
Legende.. inderdaad Pippi !



Wat ook veel indruk op mij heeft gemaakt is Zoyla en dan vooral haar dochtertje die knokte tegen Leukemie.. Nog steeds erg nieuwsgierig hoe het met dochter gaat.



Quatorze , maar die is op een gegeven moment geband die had iets akeligs gedaan begreep ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:daikan schreef op 06 oktober 2012 @ 12:10:

Wat nou rokerig postpakje. Ik bezorg zelf momenteel post. Ik nies over, snuit mijn neus langs, mors chocomel over, en doe nog wel meer met je post. Big fucking deal, die rooklucht.

Geef jij postbezorgers even een slechte naam.

Wat een oetlul ben je dan met de post van een ander.

Bah.
Quatorze iets gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is heel jammer ik heb onlangs nog wat mee gemaakt hier ;(
Dreamer, nee lag niet aan ons.
verdrietige dingen zoals de forumster die echt een einde aan haar leven maakte
en Pippi
quote:galadriel schreef op 06 oktober 2012 @ 12:14:

[...]



Geef jij postbezorgers even een slechte naam.

Wat een oetlul ben je dan met de post van een ander.

Bah.



Chill out, just joking. Het kwam in me op nadat iemand op FB had gezet dat ze zich rot voelde nadat ze vlak voor een receptie had moeten niezen en daarna veel handen moest schudden. Natuurlijk nies ik niet expres over post heen. Maar ja, als het gebeurt raak je nu eenmaal onvermijdelijk dingen aan, ook al veeg je af.



Maar je hebt wel een punt hoor, over die slechte naam. Niet de bedoeling.
Meds, ja weet ik nog. En Pippi inderdaad..die heb ik nog ontmoet. Blijft vreemd dat ze er niet meer is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zespri79 schreef op 06 oktober 2012 @ 12:13:

Legende.. inderdaad Pippi !



Wat ook veel indruk op mij heeft gemaakt is Zoyla en dan vooral haar dochtertje die knokte tegen Leukemie.. Nog steeds erg nieuwsgierig hoe het met dochter gaat.



Quatorze , maar die is op een gegeven moment geband die had iets akeligs gedaan begreep ik.



met die dochter gaat het hartstikke goed. Wordt begin volgende maand alweer 15!



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ach, al die deurklinken die we aanraken zullen viezer zijn dan een niesbui-brief.
Alle reacties Link kopieren
Dit soort topics mogen wel, mits ze niet voor de zoveelste keer verzanden in het zwart maken van forummers en oude beefs uitgevochten worden. Helaas blijkt dit schier onmogelijk op dit forum. Het positief (bedoelde) topic van een nieuw forummer is (bijna) alweer verzand in het ouwe gekrakeel. Jammer.
Inderdaad Zoyla en haar dochter, maar ook vooral het gedoe bij geenstijl
Alle reacties Link kopieren
quote:daikan schreef op 06 oktober 2012 @ 12:17:

[...]





Chill out, just joking. Het kwam in me op nadat iemand op FB had gezet dat ze zich rot voelde nadat ze vlak voor een receptie had moeten niezen en daarna veel handen moest schudden. Natuurlijk nies ik niet expres over post heen. Maar ja, als het gebeurt raak je nu eenmaal onvermijdelijk dingen aan, ook al veeg je af.



Maar je hebt wel een punt hoor, over die slechte naam. Niet de bedoeling.Kijk daar hebben we dus smiley's voor, om zulke dingen te voorkomen. Knipoogje had best bij je post gekund.
Alle reacties Link kopieren
~ziet nu allemaal smileystickertjes op ondergesnotterde post~



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Pippi inderdaad.
quote:Marels schreef op 06 oktober 2012 @ 11:14:

Wie was jij dan giulia?



Inderdaad, "vrouw verzuipt in emmer roze muurverf". Ofzo. Toch?



Jij was toch niet die met die zelfde naam als een enge Japanse horrorfilm he?

Want dan heb ik je gewoon op feesboek.Ja, die! Dûh! (Ik dacht dat je dat wel wist. Haha.)
Alle reacties Link kopieren
Quatorze schijnt vrouwen lastig gevallen te hebben hier op het forum in real life.. Maar t fijne weet ik er niet meer van. Weet wel dat hij toen een ban kreeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven