Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
quote:mamalief schreef op 15 juni 2009 @ 20:50:

Kijken jullie nou ook steeds op dit topic om te kijken of er een beter-te-vergeten-topic van jezelf uit de oude doos wordt gevist? Jazeker...kan ik straks lekker anaal squirten in mijn cameltoe broek..heb er helemaal zin in
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik vond die gekke trollerperiode van een maand of 3 geleden echt grappig.

Die ene over een 16-jarige die een tattoo van haar illegale Turkse vriend Delano wilde zetten

Of die van die 70-jarige die het met haar 56-jarige neef deed

En ik durf nooit iemand van trollen te beschuldigen....altijd bang dat het toch echt is en ik TO uitlach en kwets haha
Hoe zat het nou ook alweer met dat Jelle en Sanne verhaal?
quote:droppertje schreef op 15 juni 2009 @ 20:56:

Die ene over een 16-jarige die een tattoo van haar illegale Turkse vriend Delano wilde zetten

Hij was wel legaal hoor.
En natuurlijk het hilarische topic over 'Echt domme vragen'

En ik durf nooit iemand van trollen te beschuldigen....altijd bang dat het toch echt is en ik TO uitlach en kwets haha

Een turk die Delano heet....da's op zich al een bijzonderheid.

Maargoed...waarom heeft Toon uiteindelijk zelf om een perma ban gevraagd dan?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Wat was er ook alweer met Jelle en Sanne? Ik weet zeker dat ik dat in een soortgelijk topic eerder heb gevraagd, maar ben het weer vergeten!
Hier ook iemand van het eerste uur...

De tijd dat je het hele forum met gemak kon bijhouden.

Ik heb hier echt avond aan avond (en eigenlijk ook overdag...) gezeten toen Eetcafé de Nor als een tierelier liep.

De tranen stroomden vaak over mijn wangen.

Paaldansen, flashen naar bootjes, etc.

En de flairmiepen. Die introduceerden hier hun eigen taaltje.

"Dat moet je niet doen whore!"
quote:sprokkelientje schreef op 15 juni 2009 @ 20:57:

[...]

Maargoed...waarom heeft Toon uiteindelijk zelf om een perma ban gevraagd dan?Geen idee, heb het ook van ehm, "zien schrijven".

Die ene over een 16-jarige die een tattoo van haar illegale Turkse vriend Delano wilde zetten Moordwijf

Ben hier nog niet zo heel erg lang, maar herinner me vooral een topic van iemand die dacht haar vriend/man (?) in de stad te hebben gezien met andere vrouw en kind. Heftig topic was dat. Maar geen idee hoe het is afgelopen, iemand? Ik ben er altijd nieuwsgierig naar gebleven.

En dan natuurlijk dat topic over de string, gevonden in bed na een "vriendenavondje"...... Hilarisch.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:queenie1 schreef op 15 juni 2009 @ 20:49:

Hoe kwamen jullie erachter dat dat meisje vermoord was dan? Ik zit wel eens te denken, stel dat er zoiets gebeurd, daar kom je toch nooit achter op zo'n forum met onbekende nicks?

ik weet het eigenlijk niet meer, op 1 of andere manier via een nieuwsbericht en iemand die het verhaal herkende.

Ik heb op een topic meegeschreven met iemand die ziek werd, we waren best close en helaas hebben wij niets meer van haar mogen vernemen. Nog even op hyves maar ook daar is het al een jaar angstvallig stil. Haar naam googlen werkt ook niet, ik vrees het ergste en dat is toch best moeilijk als je al een hele tijd in hetzelfde, kleine, topic schrijft.
geweldig om dit allemaal te lezen. Ik ben nu druk in de weer met de zoekfunctie, maar hij doet niet wat ik wil :s Bedankt voor het uppen iig.

@hetismij: ik schreef onder de naam tzatziki, maar dat werd bekend onder kennissen, en daar zat ik niet op te wachten. Hoop nu heel hard dat zie mensen op dit moment niet meelezen
quote:Norre schreef op 15 juni 2009 @ 20:58:

En de flairmiepen. Die introduceerden hier hun eigen taaltje.

"Dat moet je niet doen whore!"

Kwam dat van mensen van Flair?!

Goh.
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 20:57:

Wat was er ook alweer met Jelle en Sanne? Ik weet zeker dat ik dat in een soortgelijk topic eerder heb gevraagd, maar ben het weer vergeten!Sanne schreef hier, haar man Jelle ging ook meeschrijven. Jelle kreeg kanker en ging zelfs dood. Iedereen leefde mee. Bleek allemaal fake te zijn.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
hahah ja daar werden de laatste goedgelovigen ook wakkergeschud....Delano bleek een Turk te zijn....en die heten meestal niet zo

Maar To maakte het echt heel leuk dat ze voor de huur van delano moest betalen aan een vriend van hem omdat hij niet een normale kamer kon krijgen ---> verhaal over illegaal zijn kwam op gang
quote:queenie1 schreef op 15 juni 2009 @ 20:41:

[...]

Half jaartje? Op de pijler relaties. Ik zal eens kijken.Dankje! Ik ben heel benieuwd!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Sanne schreef in eerste instantie alleen op het forum. Haar vriend had kanker, en zij was zwanger en het was allemaal zo erg. Jelle ging op een gegeven moment meeschrijven. Hij zat er zwaar door, heeft avond aan avond met iemand zitten forummen die ook kanker had.

Een aantal forummers kende Sanne geloof ik irl, iedfereen leefde ontzettend mee. En later bleek dat Sanne wel bestond, maar Jelle dus niet. Ze had de forummers die ze irl kende gegevens van een wildvreemde jongen doorgegeven, etc. Ze heeft iedereen toen zwaar voorgelogen.

Een aantal forummers kwam erachter, maar drfde het niet zo op het forum te gooien omdat Jelle en Sanne zwaar populair waren. Die hebben toen samen een nick aangemaakt "dewaarheidachterjelleensanne' oid, hele forum over de zeik, 2 kampen van believers en non-believers, uiteindelijk kwam het dus uit en kreeg jelle/sanne een ban. Later kwam die griet nog terug met het eenbenige verhaal.
Was Lepe Ana niet ook diegene die wilde weten of alle piloten vreemdgaan? Ofzoiets? Weet dat dat ook een drukbezocht topic was toen.
Er was way back ook eens een forum meeting (ik was daar niet bij betrokken). Forumster Lia had het georganiseerd, maar zij heeft toen al het geld achterovergedrukt met haar vriend.
quote:droppertje schreef op 15 juni 2009 @ 21:00:

hahah ja daar werden de laatste goedgelovigen ook wakkergeschud....Delano bleek een Turk te zijn....en die heten meestal niet zo

Maar To maakte het echt heel leuk dat ze voor de huur van delano moest betalen aan een vriend van hem omdat hij niet een normale kamer kon krijgen ---> verhaal over illegaal zijn kwam op gangIk weet zeker dat Delano niet illegaal was
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 21:03:

Er was way back ook eens een forum meeting (ik was daar niet bij betrokken). Forumster Lia had het georganiseerd, maar zij heeft toen al het geld achterovergedrukt met haar vriend.Jeetje!!
Oh ja! Ik kende Jelle en Sanne alleen van het voorbijgaan zeg maar, het was niet iets wat ik volgde.
quote:Poezewoes schreef op 15 juni 2009 @ 21:00:

[...]

Sanne schreef hier, haar man Jelle ging ook meeschrijven. Jelle kreeg kanker en ging zelfs dood. Iedereen leefde mee. Bleek allemaal fake te zijn.Was ie dood? Nee toch? Terminaal, dat wel, maar toch niet dood?
"Wat dacht je echt" komt er ook in bedenk ik me nu....

Het Sanne en Jelle verhaal ken ik trouwens niet, kan iemand mij vertellen waar dat over ging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven