Voor welke doodnormale dingen ben jij ''bang''?

13-01-2021 13:19 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een tijd geleden een gesprek met iemand waarin het ging over '' gekke gewoontes'' of ''vreemde angsten''. Daar kwamen zulke leuke antwoorden en gesprekken uit dat ik het zeker de moeite vond om hier te delen en vooral héél erg benieuwd was naar al jullie antwoorden.

Er zijn gewoon bepaalde tics of eigenaardigheden waarvan je denkt dat je écht de enige bent die dit doet of denkt maar hoogstwaarschijnlijk is dat natuurlijk helemaal niet zo. Ik zal uiteraard beginnen met mijn eigen eigenaardigheden.

Angst voor:
- Het langsrijden van een sneltrein terwijl ik op het perron sta (het liefst wil ik dan mijn vingers in m'n oren doen maar dat staat natuurlijk heel gek :bonk: )
- De lijnen en roosters in een zwembad (waarom ik dat vind heb ik werkelijk geen idee van maar ik vind het iets engs. In het ondiepe gaat het wel maar in het diepe... vreselijk!)
- Handdrogers in toiletten (dat geluid! Zo hard!)
- Motten! (als ik er 1 zie kan ik al huilen :cry: )


Error bij:
- Piepschuim (als ik het zie denk ik al aaaaaaaaaaaah, dat geluid is echt zo vervelend . :nope: Sommige mensen hebben dat met nagels op een krijtbord of een vork die over een bord gaat, dat gevoel krijg ik bij piepschuim )
- Het aanpakken van de bon in de supermarkt (het is zo'n gek ''droog'' gevoel. Het liefst wil ik dan eerst aan mijn vingers likken zodat dat gevoel niet zo droog is)
- De trappen op Utrecht centraal (ik weet niet of dat alleen daar is hoor maar daar heb ik het wel áltijd. Als ik naar beneden loop moet ik voor me uit kijken want als ik naar de trap zelf kijk krijg ik een error en lijkt het net of ik dubbel zie en ben ik bang een trede over te slaan)


Ben ik gek? Of zijn er al dingen in je op gekomen waar je aan denkt die je zelf ''hebt''?
Ik ben benieuwd :kwijl: !
Surebaby schreef:
14-01-2021 21:15
Dat mag ik niet van man. Dan komen er bacterieen bij waar het water uitkomt en gaan we allemaal DOOD.

Welnee.Zeg maar tegen je man dat het water wat uit de kraan komt de vaatdoek helemaal niet raakt.
Peertjes schreef:
14-01-2021 21:12
Ik hang em over de rand van een emmer in kastje onder de gootsteen.
Dan hoef ik em niet te zien hangen :facepalm:
Compleet mesjokke eigenlijk :-D

Mwah vind ik best een goed idee eigenlijk :-D
LīlyRose schreef:
14-01-2021 20:51
Ik maak hem nooit nat.

Je maakt je vaatdoek nooit nat? Hoe gebruik je hem dan?
LīlyRose schreef:
14-01-2021 21:32
Gewoon goor om te zien. Je gedragen onderbroek hang je toch ook niet aan de deurkruk?

Hahahahahaaaaa nee die hang ik over het algemeen helemaal nergens op.
Oh ja die vieze natte vaatdoeken. Gatver. Ik vervang hem soms wel 3x per dag. En ik hang hem te drogen over de rand van de wasmand, voordat hij de was in gaat. Daarna lekker op 90 graden. :worship:
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
15-01-2021 07:41
Oh ja die vieze natte vaatdoeken. Gatver. Ik vervang hem soms wel 3x per dag. En ik hang hem te drogen over de rand van de wasmand, voordat hij de was in gaat. Daarna lekker op 90 graden. :worship:
Oooh deden meer mensen dat maar!
Ik heb ooit ergens gewerkt en ik moest met een collega de keuken van een sportbedrijf schoonmaken. Was net na een hittegolf, bedrijf was toen dichtgeweest. We doen de deur open.. En er komt ons een stank tegemoet :sick: Boosdoener bleek een wasmand te zijn waar ze alle schorten en vieze theedoeken/vaatdoeken in hadden gegooid.. Gadverredamme...
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
14-01-2021 21:12
Ik hang em over de rand van een emmer in kastje onder de gootsteen.
Dan hoef ik em niet te zien hangen :facepalm:
Compleet mesjokke eigenlijk :-D
Oh da's ook slim!
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw_SpuitElf schreef:
14-01-2021 20:55
Dodenrit van Drs. P?
Die ja!!!! Nu vind ik het eigenlijk best grappig, maar toen ik 6/7 was kon ik de lol er niet van inzien :cry:
herfstappeltaart schreef:
15-01-2021 07:06
Je maakt je vaatdoek nooit nat? Hoe gebruik je hem dan?
Allesreiniger sprayen, vegen, in de was. Alleen droge kruimels veeg ik zo even weg.
Alle reacties Link kopieren
Subbie schreef:
15-01-2021 11:14
Die ja!!!! Nu vind ik het eigenlijk best grappig, maar toen ik 6/7 was kon ik de lol er niet van inzien :cry:
Ik kom nooit een wolf tegen. Geen idee waarom ...

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Ik ben echt compleet neurotisch met wc-deuren. Hele middelbare school de wc ontweken, maar dat trekt mijn blaas niet meer. Op vakantie is het helemaal een drama. Al zo veel knarsende, roestige en onbegrijpelijke sloten tegengekomen. Kan er echt van panikeren. En als ik er dan uit kom, is de adrenaline soms zo hoog dat ik mijn man niet terug kan vinden. Wat nóg meer paniek oplevert.

In een vliegtuig heb ik er juist geen last van. Want dan is er een noodknop en kan de stewardess de deur van buiten openen.
Alle reacties Link kopieren
Harde geluiden, schreeuwende mensen, roltrappen. Augurken met blote handen uit het potje pakken. Zilvervisjes.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ohja houten koffiestokjes idd. Ik drink koffie altijd zwart, maar bij cappuccino vind ik het altijd lekker om het schuim onderin nog op te eten.. maar echt niet als d’r een houten stokje in zit.

En stiften op een flap-over.. kippenvel!
Lach hard, duik diep, kom terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven