Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey Tomcat,

Ik ben wel eens benieuwd hoe het met mij en de liefde gaat verlopen. Op dit moment geen relatie, het is ook al heel wat jaren terug. Ik ben zelf te vreden met mijn leven en vind het niet erg om vrijgezel te zijn. Maar stiekem wel nieuwsgierig naar de liefde.

Ik ben hard aan het solliciteren, vind ik straks een baan?
tulpje25 wijzigde dit bericht op 05-06-2017 22:20
Reden: Extra vraag
9.93% gewijzigd
Hi Tomcat,

Hoop dat je tijd hebt.. Ik heb namelijk vragen over drie topics; werk, liefde en vriendschap... PB gestuurd!
Hoi Tomcat,

Ik heb een paar vragen voor je. Ik ben op mezelf gaan wonen, en ik ben toch een beetje onzeker over of ik het ga redden icm mijn studie. Dus mijn vragen:

1. Was het een verstandige keuze om op mezelf te gaan wonen. Ben ik hier echt klaar voor?
2. Ga ik op deze manier mijn propedeuse kunnen halen dit schooljaar?
3. Is het wel verstandig om nu naast mijn studie een bijbaan te vinden. Financieel moet dit, maar ik weet niet of ik het aankan aangezien ik heel lang niet heb gewerkt!

Alvast bedankt :)
Hoi Tomcat,

Mijn vriend heeft over enkele weken weer een sollicitatiegesprek.
Kun je er iets over zeggen? Maakt hij een kans?
bedankt alvast
wel apart dat men zoveel waarde hecht aan deze onzin
Groenoog schreef:
06-06-2017 14:10
Wel apart dat je de moeite neemt omdat speciaal even te komen melden hier.
Dymphnatam schreef:
06-06-2017 15:59
Wel apart dat je de moeite neemt omdat speciaal even te komen melden hier.
was niet zoveel moeite, sterker nog, was zo gepiept
Tomcat, voor de zekerheid: ik heb je een PB gestuurd (geloof dat het wel eens fout gaat?)
Tvp
tomcat schreef:
06-05-2017 10:33
quote:Relaxingatthelake schreef op 01 mei 2017 @ 10:38:

Hoi Tomcat, ik zie ineens dit topic weer en je hebt een paar maanden geleden voor mij de kaarten gelegd. Ik heb dat laatst nog eens nagelezen en het klopt perfect! Ik heb niet teruggelezen welk systeem je hanteert nu voor het kaartlezen (wie er aan de beurt is), maar mocht je nog kaarten voor me willen leggen, dan ben ik heel benieuwd wat ik over een tijdje op werkgebied ga doen. Dat is nu een grote vraag voor mij.Je stelt hem wat vaag, maar ik zie voor jou dat er binnenkort nieuws komt van "ver", dit hoeft niet perse over werk te gaan maar ikzie wel bij je werk een energie die snelle actie wil veroorzaken..misschien jijzelf misschien van buitenaf. De toekomst brengt zaken "zoals ze moeten zijn" rechtvaardig, in balans, in harmonie..vertrouw je instinct en kom op de plaats waar je hoort in het geheel.
Hoi Tomcat, graag wil even wat checken bij je, als dat mag en kan. Je schreef over 'nieuws van ver'. Wordt ver hier gezien als afstand of kan het ook te maken hebben met dat een bepaalde gebeurtenis van lang geleden ineens weer naar boven komt (het lijkt of het is geactiveerd)?
Hoi Tomcat, ik hoop dat je voor mij kaarten wil leggen. Op dit moment heb ik geen baan en geen liefdesleven. Word er vrij somber van. Zou prettig zijn te weten of er nog iets in het verschiet ligt. Kun je dan een pb sturen? Bij voorbaat veel dank!
tomcat, kunje zien of er binnen 2 jaar een verhuizing aankomt? Alvastbedankt.
laat maar
mariekkk wijzigde dit bericht op 04-08-2018 18:20
87.80% gewijzigd
jellycups schreef:
05-06-2017 14:15
Ik heb ook iets dat me veel bezig houdt en zou het leuk vinden daar iets over te horen, weet alleen niet of het misschien te specifiek is.

We hebben sinds een paar maanden ons huis in de verkoop staan omdat we met ons gezin graag wat meer ruimte willen. Ook hebben we al een ander huis op het oog, daarop geboden en overeenstemming bereikt over de prijs van het huis. Maar voor we iets kunnen ondertekenen moeten we eerst ons eigen huis verkopen. Ieder moment kan het huis dus aan onze neus voorbij gaan wanneer zich daar een andere koper aandient. Ik voel dus best wel een druk om snel te verkopen terwijl ik weet dat ik er geen controle over heb. Aan de andere kant voel ik weer twijfel of het huis wel de juiste keuze is voor ons (maar ik denk dat ik dat met elk huis wel zal hebben).

Ik zou wel willen weten of het gaat lukken ons huis te verkopen en of zo ja of het lang gaat duren? Gaat het lukken met dat huis of kunnen we het beter los laten en vertrouwen hebben dat er nog wel een ander huis voorbij komt dat net zo aan onze wensen voldoet?
Jullie huidige huis daar mag, of moet, je blind op vertrouwen dat dat goed gaat. Zoals het nu gaat gaat het goed. Geniet van dit huidige huis zolang je er nog woont, waardeer het en geniet ervan. Geen nieuwe acties ondernemen om de verkoop te bespoedigen, dat werkt averechts.
Er komt snel beweging in de situatie rondom jullie huidige huis.

Het nieuwe huis dat je op het oog hebt dat brengt gemak, comfort, een situatie waarin alles goed te regelen is zonder dat er iets heel ergs spannends is in positieve of negatieve zin. Het is aan jullie om het te laten lopen zoals het loopt of om in te grijpen als je dat nodig vindt.
Elianora schreef:
05-06-2017 21:58
Tomcat, wil je de kaarten eens leggen rond onze kinderwens? Zal het ons ooit lukken om een kindje te krijgen en zullen we nog lang moeten wachten?
Kun je ook nog de kaarten leggen i.v.m. mijn werk? Ik ben ontevreden met hoe het loopt op mijn werk. Moet ik een andere baan zoeken?
Bedankt!!
Over de kinderwens zie ik best goede kaarten en er gebeurt binnenkort ook iets op dat gebied. Goed voor jezelf en elkaar zorgen werkt positief, teveel bezig zijn met het huishouden en de zaken die moeten gebeuren heeft een nadelige invloed een gelukkig welvarend huis is de uitkomst van de kaarten die ik krijg.

De kaarten die ik voor je werk krijg geven aan dat je misschien niet tevreden bent maar wel een gewaardeerd medewerkster bent.
Het advies is om geen nieuwe zaken te gaan oppakken of leren, je huidige positie is prima ter voorbereiding op iets dat gaat komen, in de verdere toekomst zal er een transformatei komen, alles wordt anders voor je op werkgebied.
mel.nl schreef:
05-06-2017 22:02
Hoi Tomcat, ik lees vaak mee in dit topic en ben nu toch wel heel benieuwd.
Ik zit er een beetje doorheen met mijn opleiding. De combinatie met mijn werk en kind zorgt ervoor dat ik mij vaak niet kan concentreren of gewoon geen motivatie heb. Ga ik deze motivatie weer terugkrijgen en mijn opleiding halen??? Ik ben heel benieuwd wat de kaarten er over zeggen.
De kaarten zeggen dat je opleiding een energie heeft van graag wil tonen wat je waard bent maar nog even geduld moeten hebben voordat je dit ook echt mag gaan doen.
Twijfel werkt negatief, nadenken over een ander pad moet je niet doen, dit werk negatief op je opleiding
Positief werkt iets wat er zeer binnenkort aankomt, ik denk dat je motivatie spoedig hervonden wordt door een inzciht, gebeurtenis, gesprek, iets dat je binnenkort meemaakt.
De waarschijnlijke uitkomst is dat je je opleiding haalt..de kaart die er op valt is de oogst..dat betekend dat je harde werken beloond wordt met een goede oogst.

Veel geluk!
Tulpje25 schreef:
05-06-2017 22:13
Hey Tomcat,

Ik ben wel eens benieuwd hoe het met mij en de liefde gaat verlopen. Op dit moment geen relatie, het is ook al heel wat jaren terug. Ik ben zelf te vreden met mijn leven en vind het niet erg om vrijgezel te zijn. Maar stiekem wel nieuwsgierig naar de liefde.

Ik ben hard aan het solliciteren, vind ik straks een baan?
In de liefde besef je misschien zelf niet helemaal wat je mist, het is overal om je heen maar je kan er even niet bij is wat de kaarten aangeven.
Richting toekomst is de liefde voor jou onder invloed van leren en het geleerde in praktijk willen brengen..helaas duurt het iets langer dan gehoopt voor je die kans krijgt, nog even geduld maar daarna komt er echt iets, en dat komt naar jou toe, je hoeft het niet te zoeken.

Qua solliciteren zeggen de kaarten dat je de zaak nog eens goed van alle kanten moet bekijken en daarbij alle standpunten moet bekijken..ook degene die onrealistisch of raar lijken, beschouw van alle kanten. Het is positief als je zelf het heft in hand neemt, controleer je toekomst, het is negatief om de houding aan te nemen van alles hetzelfde blijven doen en denken dat het vanzelf wel beter wordt.
De waarschijnlijke uitkomst is dat je verschillende wensen of standpunten weet te combineren tot een perfect geheel..hetzij in je werk hetzij om je werk helemaal naar jouw zin te krijgen.

Succes!
Mepi schreef:
06-06-2017 13:52
Hoi Tomcat,

Ik heb een paar vragen voor je. Ik ben op mezelf gaan wonen, en ik ben toch een beetje onzeker over of ik het ga redden icm mijn studie. Dus mijn vragen:

1. Was het een verstandige keuze om op mezelf te gaan wonen. Ben ik hier echt klaar voor?
2. Ga ik op deze manier mijn propedeuse kunnen halen dit schooljaar?
3. Is het wel verstandig om nu naast mijn studie een bijbaan te vinden. Financieel moet dit, maar ik weet niet of ik het aankan aangezien ik heel lang niet heb gewerkt!

Alvast bedankt :)
Je hoeft niet te twijfelen, op jezelf wonen brengt je geluk in je eigen huis
Je studie kost tijd maar gaat prima en je baan ligt er als een keuze aan jou hoe dit in te vullen en te combineren.
Invloed van het op jezelf wonen op je studie is dat je moet leren de zaken zelf te belanceren naar eigen inzicht maar dat gaat je prima af volgens de kaarten, dat kan je.
Werk is iets meer een compromis, het zal niet altijd helemaal naar je zin zijn en niet helemaal passen maar het lukt wel als je dat accepteert en het compromis goed houdt voor jezelf

De waarschijnlijke toekomst is dat je helemaal lekker in je vel komt in deze situatie, het is het begin van een nieuwe fase in je leven en zal ook gaan voelen als reden tot geluk en vrolijkheid, het begin van een mooie periode
gaultier schreef:
06-06-2017 13:59
Hoi Tomcat,

Mijn vriend heeft over enkele weken weer een sollicitatiegesprek.
Kun je er iets over zeggen? Maakt hij een kans?
bedankt alvast
Ik krijg er vreemde kaarten op, helemaal niet werkgerelateerd.. het gesprek lijkt op uitnodiging. Het werkt positief als hij relaxed, ontspannen kan zijn in het gesprek en het werkt negatief als hij teveel naar de materiele kant gaat kijken direct.
De waarschijnlijke uitkomst is geluk in de thuis/gezinssituatie.
Groenoog schreef:
06-06-2017 14:10
Wil je misschien ook iets vragen?
Relaxingatthelake schreef:
09-06-2017 12:06
Hoi Tomcat, graag wil even wat checken bij je, als dat mag en kan. Je schreef over 'nieuws van ver'. Wordt ver hier gezien als afstand of kan het ook te maken hebben met dat een bepaalde gebeurtenis van lang geleden ineens weer naar boven komt (het lijkt of het is geactiveerd)?
Ja hoor dat kan, ver kan ook ver in de tijd zijn
MaggyMay schreef:
09-06-2017 17:41
Hoi Tomcat, ik hoop dat je voor mij kaarten wil leggen. Op dit moment heb ik geen baan en geen liefdesleven. Word er vrij somber van. Zou prettig zijn te weten of er nog iets in het verschiet ligt. Kun je dan een pb sturen? Bij voorbaat veel dank!
Je komt zelf voor als krachtig persoon die ervan houdt om de boel naar haar hand te zetten door actie
Qua baan is het even wat het is, het is aan jou om het zo te laten om in te grijpen, op lange termijn lopen zorgvuldige plannen zoals ze bedacht zijn.
Liefde lijkt gekoppelt aan financieen op een pf andere manier, welvaart voor "het huis" dat een invloed heeft, er komt in de toekomst een overgang naar een nieuwe fase in je liefdesleven, iemand gaat je een hoop brengen op dat gebied
mariekevezels schreef:
09-06-2017 18:53
tomcat, kunje zien of er binnen 2 jaar een verhuizing aankomt? Alvastbedankt.
Volgens mij wel, maar dat kan er wel voor zorgen dat er financieel ook even wat krapte komt na die verhuizing, komt goed op langere termijn
mariekkk schreef:
10-06-2017 20:21
Hallo Tomcat,
Kun je zien of en hoe ik mijn verslaafde vriend kan helpen?
Vooral emotioneel veel geven, liefde, plezier, leuke tijden dat werkt positief.
Het idee van alleen laten, rusten, opladen en inspiratie op doen dat werkt negatief.

Er voor hem zijn emotioneel, veel geven aan goede emoties, niet alleen laten.
De waarschijnlijke uitkomst is een frisse nieuwe start voor je vriend.
Klaar, en nu naar de PB's kijken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven