Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Tomcat, ik voel me momenteel erg ongelukkig. In mijn werk, dat me teveel energie kost, maar ook op persoonlijk vlak. Mannen interesseren me niet meer, ik word niet meer verliefd en ik ben al vijftien jaar single. Gelukkig wonen twee van mijn kinderen nog thuis, maar die zijn op een leeftijd dat ze binnen een jaar of vijf uit gaan vliegen. Ik weet niet zo goed wat ik verder nog moet. Wat is mijn toekomstperspectief?
Ik heb er geen bezwaar tegen, wat vertellen de kaarten mij?

Onthullen ze ook hun vermeende wijsheid aan hen die er bij voorbaat niet in geloven?

Hoe weet je eigenlijk zeker dat jouw interpretatie geen projectie is?
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 11-06-2017 13:28
Reden: vraag toegevoegd
57.09% gewijzigd
francieneke schreef:
11-06-2017 12:13
Tomcat, ik voel me momenteel erg ongelukkig. In mijn werk, dat me teveel energie kost, maar ook op persoonlijk vlak. Mannen interesseren me niet meer, ik word niet meer verliefd en ik ben al vijftien jaar single. Gelukkig wonen twee van mijn kinderen nog thuis, maar die zijn op een leeftijd dat ze binnen een jaar of vijf uit gaan vliegen. Ik weet niet zo goed wat ik verder nog moet. Wat is mijn toekomstperspectief?
De kaarten geven je aan als iemand die het zwaar heeft maar dat dit ook deels zelfopgelegd is. Je kan best wat minder voor anderen doen en je mag ook best de teugels wat meer laten vieren voor jezelf.

Hetgeen wat je los moet laten is proberen te voldoen aan een beeld voor anderen. Je hebt de goedkeuring van anderen niet nodig om gelukkig te zijn. Wat je meer mag omarmen is rust, ontspanning, relaxen voor jezelf. Geniet van het goede, ga lekker luieren, ontspan je geest en je lichaam. Iets wat tegen je werkt zijn angsten die niet reëel zijn, stop daar niet teveel energie in, vertrouw op je eigen kunnen, ervaring en wijsheid.

De richting die ik krijg voor je in de toekomst is een richting van spontane acties die voortkomen uit zaken die op je pad komen.

mocht je nog specifiek over je liefdesleven meer willen weten dan moet je dat even aangeven.
Bossanova schreef:
11-06-2017 12:16
Ik heb er geen bezwaar tegen, wat vertellen de kaarten mij?

Onthullen ze ook hun vermeende wijsheid aan hen die er bij voorbaat niet in geloven?
Je stelt geen vraag dus dan is het lastig om iets concreets te zeggen.

Algemeen lig jij er als iemand die net iets "af" heeft en daar nu de positieve effecten van heeft, viert dat het af is als het ware

Op liefdesvlak heb je veel te dragen, dat gaat je goed af maar is misschien ook wel onnodig, je lijkt zaken van of voor anderen mee te dragen terwijl ze dat zelf ook wel kunnen afhandelen

Op werkgebied lig je er als een senior medewerker met veel kennis, kunde en ervaring, het kost he doorgaans niet veel inspanning

Op gezondheidsgebied zit je in een periode waarin je wensen vervult zijn of worden.
klaar :)
tomcat schreef:
11-06-2017 13:21
De kaarten geven je aan als iemand die het zwaar heeft maar dat dit ook deels zelfopgelegd is. Je kan best wat minder voor anderen doen en je mag ook best de teugels wat meer laten vieren voor jezelf.

Hetgeen wat je los moet laten is proberen te voldoen aan een beeld voor anderen. Je hebt de goedkeuring van anderen niet nodig om gelukkig te zijn. Wat je meer mag omarmen is rust, ontspanning, relaxen voor jezelf. Geniet van het goede, ga lekker luieren, ontspan je geest en je lichaam. Iets wat tegen je werkt zijn angsten die niet reëel zijn, stop daar niet teveel energie in, vertrouw op je eigen kunnen, ervaring en wijsheid.

De richting die ik krijg voor je in de toekomst is een richting van spontane acties die voortkomen uit zaken die op je pad komen.

mocht je nog specifiek over je liefdesleven meer willen weten dan moet je dat even aangeven.

Ha Tomcat, dank voor je antwoord. In verband met werk....spontane acties die voortkomen uit zaken die op je pad komen" past wel heel erg bij mij. Ik zal er eens diep over nadenken!

Over mijn liefdesleven: Word ik ooit nog eens verliefd? Ik vind het raar dat het mij niet meer overkomt. Wel kom ik mannen tegen die verliefd op mij worden, maar ik kan hen hetzelfde niet bieden. Een relatie ontstaat er zo natuurlijk niet.
Zou het te maken kunnen hebben met de moederrol/rol van kostwinner die me nu nog volledig in beslag neemt?
tomcat schreef:
11-06-2017 13:28
Je stelt geen vraag dus dan is het lastig om iets concreets te zeggen.

Algemeen lig jij er als iemand die net iets "af" heeft en daar nu de positieve effecten van heeft, viert dat het af is als het ware

Op liefdesvlak heb je veel te dragen, dat gaat je goed af maar is misschien ook wel onnodig, je lijkt zaken van of voor anderen mee te dragen terwijl ze dat zelf ook wel kunnen afhandelen

Op werkgebied lig je er als een senior medewerker met veel kennis, kunde en ervaring, het kost he doorgaans niet veel inspanning

Op gezondheidsgebied zit je in een periode waarin je wensen vervult zijn of worden.
Nah, wat een ego-strelende lezing! Zou het heel graag willen geloven, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik mij er niet in durf te herkennen. Wel zie ik dingen hiervan terug in mensen in mijn omgeving, maar desalniettemin hartstikke lief van je, tomcat. :-$ :-D
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
11-06-2017 12:03
Je komt zelf voor als krachtig persoon die ervan houdt om de boel naar haar hand te zetten door actie
Qua baan is het even wat het is, het is aan jou om het zo te laten om in te grijpen, op lange termijn lopen zorgvuldige plannen zoals ze bedacht zijn.
Liefde lijkt gekoppelt aan financieen op een pf andere manier, welvaart voor "het huis" dat een invloed heeft, er komt in de toekomst een overgang naar een nieuwe fase in je liefdesleven, iemand gaat je een hoop brengen op dat gebied
Dank je! Moet ik het zo zien dat m'n liefdesleven goed gaat komen en dat het te maken heeft met mijn huis?
Hier ook iemand die ongelukkig is met haar werksituatie, ik heb een ontsnappingsmogelijkheid maar is dat verstandig op het moment ?
Tomcat, ik ben mijn werk zat! Helaas heb ik geen hoge opleiding, maar onlangs is gebleken dat ik niet zo dom ben als ik altijd heb gedacht. :)

Ga ik (eindelijk) een baan vinden die ik leuk vind of blijft het sappelen? Mijn veertigste verjaardag nadert en ik loop er tegenaan dat school destijds door mijn eigen toedoen mislukt is.
Waarom ook niet. Lichamelijk een oaar dikke tegenslagen en operaties gehad. Nu na de laatste ging het de goede kant op na bijna een jaar eindelijk pijnvrij, tot ze toevallig een bukt aan cystes ontdekten in mijn lever bij een routine nacontrole. Na de ellende achter de rug te hebben nu dus opgezadeld met een chronische progressieve (aangeboren) aandoening. Compleet opnieuw moeten leren eten om de progressie zo langzaam mogelijk te laten verlopen. En drinken mag ik op kruidenthee en water met een smaakje en hoera caffeine en suikervrije cola bijna helemaal niets meer. Na jaren te ZZP en nu een vaste job, maar hou mijn eigen bedrijfje aan en ben bezig met een nieuw concept. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de kaarten aankomend jaar voor me in petto hebben.
tomcat schreef:
11-06-2017 11:42
De kaarten zeggen dat je opleiding een energie heeft van graag wil tonen wat je waard bent maar nog even geduld moeten hebben voordat je dit ook echt mag gaan doen.
Twijfel werkt negatief, nadenken over een ander pad moet je niet doen, dit werk negatief op je opleiding
Positief werkt iets wat er zeer binnenkort aankomt, ik denk dat je motivatie spoedig hervonden wordt door een inzciht, gebeurtenis, gesprek, iets dat je binnenkort meemaakt.
De waarschijnlijke uitkomst is dat je je opleiding haalt..de kaart die er op valt is de oogst..dat betekend dat je harde werken beloond wordt met een goede oogst.

Veel geluk!
Ontzettend bedankt, ik hoop dat de kaarten gelijk hebben :)
If you can dream it, you can do it.
tomcat schreef:
11-06-2017 11:32
Jullie huidige huis daar mag, of moet, je blind op vertrouwen dat dat goed gaat. Zoals het nu gaat gaat het goed. Geniet van dit huidige huis zolang je er nog woont, waardeer het en geniet ervan. Geen nieuwe acties ondernemen om de verkoop te bespoedigen, dat werkt averechts.
Er komt snel beweging in de situatie rondom jullie huidige huis.

Het nieuwe huis dat je op het oog hebt dat brengt gemak, comfort, een situatie waarin alles goed te regelen is zonder dat er iets heel ergs spannends is in positieve of negatieve zin. Het is aan jullie om het te laten lopen zoals het loopt of om in te grijpen als je dat nodig vindt.

Ontzettend bedankt voor je antwoord tomcat!
tomcat schreef:
11-06-2017 11:57
Ik krijg er vreemde kaarten op, helemaal niet werkgerelateerd.. het gesprek lijkt op uitnodiging. Het werkt positief als hij relaxed, ontspannen kan zijn in het gesprek en het werkt negatief als hij teveel naar de materiele kant gaat kijken direct.
De waarschijnlijke uitkomst is geluk in de thuis/gezinssituatie.
En dit is natuurlijk heel erg fijn.
Maar ik denk steeds dat ons geluk erg afhangt van stabiel werk. En misschien is dat helemaal niet zo. Laten we het maar afwachten dus.
Bedankt weer Tomcat.
Dag Tomcat,

Lees al een tijdje mee, maar nu even speciaal een account aangemaakt. Ik heb twee vragen:
- Ligt er in de (nabije?) toekomst een nieuw huis in het verschiet? Ik woon nu wel oké, maar kijk uit naar een meer eigen plekje. Dit lijkt op dit moment soms erg uitzichtloos door de huizenmarkt hier.
- Wat vertellen de kaarten over zwangerschap/kinderen? Als het niet te veel moeite is voor jou, mag je deze laatste vraag wel in een pb beantwoorden.

Alvast dank!
Heerlijk dit topic! Tomcat, kom maar door met die kaarten.
Fijn Tomcat, ik ben wel benieuwd hoe mijn liefdesleven zich gaat ontwikkelen X-D.
Hoi Tomcat,
Omdat wij verhuisd zijn naar een andere provincie, ben ik naarstig op zoek naar een andere baan. Wat zie jij voor mij? Een andere baan (zelfde functie) of een opleiding met een hele andere functie? Wat zou bij mij passen?

En er is grote twijfel rondom een wens voor een 2e kindje. Ik kan het maar niet afsluiten. Wat zie jij voor ons in de toekomst?

Dank!
Beste Tomcat, al 6 maanden lichamelijk niet goed....... 22 juni een onderzoek, 29 juni de uitslag. Kun jij zien of er eindelijk een diagnose komt?
anoniem_183505 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 00:18
Reden: verkeerde vraagstelling
41.74% gewijzigd
Dag Tomcat

Ik zoek een andere woonst wegens gebreken in huidige huurpand. Zoek ik best richting koopwoning of blijven huren?

Kom ik dit jaar een leuke partner tegen?
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
Groenoog schreef:
06-06-2017 14:10
wel apart dat men zoveel waarde hecht aan deze onzin
En waar baseer jij dat op?
Soms denk ik weleens dat ik gewoon geen leuke partner meer ga vinden. Kan jij kaarten leggen of dat ik ooit nog eens gelukkig word in de liefde? :)
Beste tomcat,

Eerder vroeg ik iets over mijn liefdesleven en mijn nieuwe baan. Die vaan is goedgekomen.

Ik ben verhuisd naar een warmer klimaat om van mijn chronische pijn af in e komen. Echter is dit nog niet gelukt. Voorzien jouw kaarten enige vooruitgang in dit proces?

Hebben de kaarten ook inzicht op welke manier ik een geliefde ga vinden dit kaar? De vorige keer zei je dat het wel dit jaar zou gebeuren maar ik weet niet goed waar ik het moeten vinden zeg maar.

Alvast bedankt!
Tomcat, zou je voor mij een uitgebreide legging kunnen doen?
Dag Tomcat, ik heb recent weer een terugslag gehad in mijn gezondheid. Wil je voor mij hierover een legging doen? Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven