Vraag het de mods, deel 4

16-12-2020 19:32 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn de feestdagen weer voorbij en gaan we weer bijna terug naar onze oude ik. Happy New year allemaal!

En zo hebben we inmiddels alweer drie delen vol gekletst (met vragen en discussies).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2021 01:20
12.17% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
20-12-2020 15:10
Nee hoor, je mag best je onvrede bespreken. De plaatjes zelf vinden wij alleen nogal ongepast.
Of de tekst nu in een plaatje of reactie staat, maakt niet echt veel verschil toch? Uiteindelijk staat er het zelfde... Maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan op de sexpijler nog steeds niet het topic "manlief heeft waanidee" openen.
Er staat dan dat viva niet kan voldoen aan dit verzoek.
Wel schrijven mensen nog in dit forum, er komen meer reacties bij.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
20-12-2020 10:58
Sorry hoor waarom krijg ik een waarschuwing van het plaatje van Rutte? Hij is toch ook een leugenaar er is niks aan gelogen ofzo. Mogen er alleen positieve dingen over hem geplaatst worden? Maar als ik het goed begrijp mag je wel in een reactie van alles van hem vinden maar er geen plaatje van neerzetten? Best vreemd toch?

Er stond 'landverrader' op. Dat jij dat heel normaal vindt wil niet zeggen dat het dat ook is. Dat begrip is verbonden met oorlog.
nounou
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
20-12-2020 16:05
Ik kan op de sexpijler nog steeds niet het topic "manlief heeft waanidee" openen.
Er staat dan dat viva niet kan voldoen aan dit verzoek.
Wel schrijven mensen nog in dit forum, er komen meer reacties bij.
Pagina 6 doet het wel weer als het goed is, maar op dit moment kan ik niet zoveel doen aan het probleem met pag 5. De td is op de hoogte, maar de komende 2 weken alleen aanwezig voor spoedgevallen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Someonenew schreef:
20-12-2020 15:27
Vind jij ja, maar anderen weer niet.. En nergens op slaat??? :facepalm:

Heb je de reacties gelezen op je smakeloze opruiende plaatje?
Er waren een hoop mensen die het ver over de grens vonden gaan. En al helemaal niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
Mods, in dat stukje in de Leesook over vit. D wordt gesuggereerd dat je beter niet meer dan 25 mcg per dag als supplement kunt nemen.
Dat klopt niet helemaal.
Kun je te veel vitamine D binnenkrijgen?
De aanvaardbare bovengrens van de vitamine D-inname voor volwassenen en kinderen van 11 t/m 17 jaar is 100 microgram per dag. Voor kinderen van 1 t/m 10 jaar is de grens 50 microgram per dag en voor kinderen tot 1 jaar is de bovengrens 25 microgram.
https://www.voedingscentrum.nl/encyclop ... ine-d.aspx

Willen jullie dit doorspelen aan de redactie?
nounou
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
20-12-2020 16:28
Pagina 6 doet het wel weer als het goed is, maar op dit moment kan ik niet zoveel doen aan het probleem met pag 5. De td is op de hoogte, maar de komende 2 weken alleen aanwezig voor spoedgevallen.

Ok, ik heb me erbij neergelegd dat dit topic voor mij niet te volgen is.
Ik krijg het geheel niet geopend, ik zie geen OP, geen pagina's, niks. Zodra ik erop klik verschijnt er een melding van viva.
Vroeg mij alleen af hoe dit kan. Heel apart
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
21-12-2020 15:44
Ok, ik heb me erbij neergelegd dat dit topic voor mij niet te volgen is.
Ik krijg het geheel niet geopend, ik zie geen OP, geen pagina's, niks. Zodra ik erop klik verschijnt er een melding van viva.
Vroeg mij alleen af hoe dit kan. Heel apart
Ik vond het sowieso al een OP die niet te volgen was.
Hallo ik wil graag op Anoniem.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
20-12-2020 10:58
Sorry hoor waarom krijg ik een waarschuwing van het plaatje van Rutte? Hij is toch ook een leugenaar er is niks aan gelogen ofzo. Mogen er alleen positieve dingen over hem geplaatst worden? Maar als ik het goed begrijp mag je wel in een reactie van alles van hem vinden maar er geen plaatje van neerzetten? Best vreemd toch?
Volstrekt ongepast plaatje.

Rutte is een politicus, die zeggen niet altijd wat ze denken (kun je ook liegen noemen).

Maar hem neerzetten als kinderverkrachter is natuurlijk wel iets anders.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mods, ik ben op zoek naar het topic over podcasts, tips voor podcasts. Of welke podcasts luisteren jullie. Staat als het goed is op de entertainmentpijler. Zelfs via google kan ik het niet vinden. Jullie wel?
Such fun!1
Graag een slotje op Associatie nr.41, is vol.
Febag heeft nr42 geopend!
Alle reacties Link kopieren
Zijn de mods al met vakantie?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH, bedoelde je deze? (ik had het gebookmarkt)
overig/podcast-luisteren/list_messages/456691/9#
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
24-12-2020 17:28
MarindaH, bedoelde je deze? (ik had het gebookmarkt)
overig/podcast-luisteren/list_messages/456691/9#

Jaaa, super bedankt!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
24-12-2020 17:25
Zijn de mods al met vakantie?
Niet allemaal, maar ik had je vraag niet gezien, sorry!
Zie dat je al geholpen bent.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
23-12-2020 21:18
Graag een slotje op Associatie nr.41, is vol.
Febag heeft nr42 geopend!
Slotje is er gisteren opgegaan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kunnen jullie de Lees Ook weer een keer de oren wassen? Ik vind het nogal dom om tips te geven om symptomen van verkoudheid tegen te gaan zodat je je niet hoeft laten te testen.



https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/4-ti ... voorkomen/
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-12-2020 22:11
Kunnen jullie de Lees Ook weer een keer de oren wassen? Ik vind het nogal dom om tips te geven om symptomen van verkoudheid tegen te gaan zodat je je niet hoeft laten te testen.



https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/4-ti ... voorkomen/

Nou, ik was me ook aan het verbazen, wat een onbenullen |-)
We zitten midden in een lockdown door een pandemie maar de Vivaredactie denkt dat het 2019 is, leuke 'tips' bij verkoudheid!
Geen woord over testen. Dat is zo ongezellig, hè?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-12-2020 22:11
Kunnen jullie de Lees Ook weer een keer de oren wassen? Ik vind het nogal dom om tips te geven om symptomen van verkoudheid tegen te gaan zodat je je niet hoeft laten te testen.



https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/4-ti ... voorkomen/
Hmm, ik ben het met je eens dat dit niet oké is, ik ga het doorgeven. Ik vrees alleen dat er de komende dagen weinig aan gedaan zal worden ivm de kerstdagen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding
Fijne kerst!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Shifty, jij ook!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg vandaag regelmatig de melding dat ik een perma ban heb. Kan me niet voorstellen dat dit klopt?
Alle reacties Link kopieren
Raven schreef:
25-12-2020 11:42
Ik krijg vandaag regelmatig de melding dat ik een perma ban heb. Kan me niet voorstellen dat dit klopt?
Gaat het dan om dit account?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven