Waar heb je een hekel aan zonder aanwijsbare reden #2

27-11-2021 14:33 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

Deel 1: overig/aan-wie-of-aan-wat-heb-je-een-he ... #p32581647
Alle reacties Link kopieren
gizz schreef:
15-01-2022 07:24
Mensen die denken dat iedereen elke dag hun whats app status bekijkt en dan boos zijn als je niet reageert op die oh zo lollige quote.

Mensen die communiceren met de whats app status. Dan hebben ze ruzie met Truus en zetten ze er een status alleen voor Truus op met een lekker passief agressieve tekst. Maar Truus kijkt daar nooit naar die mist het helemaal.

Mensen die hun mond vol hebben over mindfulness en zelfliefde maar er in werkelijkheid niets mee doen want teveel werk
:rofl:
Ik weet niet wat ik lees, echt. Krankzinnig.
En serieus, boos worden omdat je niet reageert als ze hun WhatsApp status veranderen? Wat zijn dat voor mensen?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
18-01-2022 21:26
:rofl:
Ik weet niet wat ik lees, echt. Krankzinnig.
En serieus, boos worden omdat je niet reageert als ze hun WhatsApp status veranderen? Wat zijn dat voor mensen?
Mensen die menen dat ze heel authentiek en interessant zijn maar in werkelijkheid ook gewoon elke avond in hun onesie onder een dekentje in hun flatje op drie hoog achter wonen. Het grappige is dat in inmiddels de status status gebruik om me voor te bereiden op haar humeur. 2 dagen geen status is ruzie met vriendje. Een semi lollige status is een ik ben zooooooo zielig bui. Een sneer is op oorlogspad naar alles en iedereen.

Is ook zo’n iemand die aan elke challenge meedoet om er dan met 1 dag mee te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die denken dat iets niet is gebeurd als het niet op social media staat....
Pics or it didn't happen :roll: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Van die stelletjes die achter hun kinderwagen met verse baby lopen alsof ze het 8ste wereldwonder hebben geproduceerd.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die helemaal euforisch en overdreven gaan doen als de zon zogenaamd 'een keer' schijnt.
Vandaag op social media ook al wat posts voorbij zien komen, waaronder ook iemand die zichzelf helemaal voelde met het zonnetje wat naar binnen scheen en een 'walking on sunshine' muziekje erachter.
Alsof we echt al jaren geen zon/daglicht hebben gezien. Echt overdrijven is ook een vak.
Mensen die “interessen” schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Aan de uitdrukking: ik kom uit het Gentse/ Antwerpse

Hoor je hier in Vlaanderen vaak. Nee, je komt uit Gent/ Antwerpen!

Pff
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zich voorstellen met hun familienaam eerst:
Mijn naam is Feenstra Marieke

Omg. Zwijg alsjeblief
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
NO-seven schreef:
28-01-2022 21:29
Mensen die “interessen” schrijven.
Of "Intresse"

Ik ben lid van een weggeef-hoek en hoeveel mensen bovenstaande schrijven.. Echt ongelooflijk.
Blauwetrui schreef:
28-01-2022 21:39
Of "Intresse"

Ik ben lid van een weggeef-hoek en hoeveel mensen bovenstaande schrijven.. Echt ongelooflijk.
Vreselijk! Ik zie het ook vooral op weggeef-hoeken.

“Is er nog iemand die Donald Ducks heeft waar ze niets mee doen” ook zo’n vervelende.
En “#Durf te vragen… en dan echt om iets gaan vragen als de nieuwste spelcomputer (gratis).
Alle reacties Link kopieren
Butt chins. Van die kinnen met een kuiltje. :|
Alle reacties Link kopieren
NO-seven schreef:
28-01-2022 21:43
Vreselijk! Ik zie het ook vooral op weggeef-hoeken.

“Is er nog iemand die Donald Ducks heeft waar ze niets mee doen” ook zo’n vervelende.
En “#Durf te vragen… en dan echt om iets gaan vragen als de nieuwste spelcomputer (gratis).
Ja dat soort verzoeken lees ik ook veel inderdaad.
Ik denk dat ik er toch maar weer uitstap, ik heb sowieso niet echt fijne ervaringen met mensen die iets op komen halen.

Oh en soms zie ik ook van die foto's voorbijkomen van een volle vuilniszak met kleding 'maat 40 dameskleding. Van goede kwaliteit'
En die foto is dan van bovenaf genomen :facepalm:

Of mensen die een foto plaatsen die dan te snel genomen is en dus vaag is :rofl:
Gisteren werd er een gourmetstel verloot die er heel smerig uitzag.

Of mensen die elektrische spullen verloten met de mededeling 'ik weet niet of ie het nog doet'

En zo kan ik nog wel even doorgaan :P
Blauwetrui schreef:
28-01-2022 22:11
Ja dat soort verzoeken lees ik ook veel inderdaad.
Ik denk dat ik er toch maar weer uitstap, ik heb sowieso niet echt fijne ervaringen met mensen die iets op komen halen.

Oh en soms zie ik ook van die foto's voorbijkomen van een volle vuilniszak met kleding 'maat 40 dameskleding. Van goede kwaliteit'
En die foto is dan van bovenaf genomen :facepalm:

Of mensen die een foto plaatsen die dan te snel genomen is en dus vaag is :rofl:
Gisteren werd er een gourmetstel verloot die er heel smerig uitzag.

Of mensen die elektrische spullen verloten met de mededeling 'ik weet niet of ie het nog doet'

En zo kan ik nog wel even doorgaan :P
Juist! Of beukenfineer platen (bijv een kapot bureau) aanbieden als stookhout en daar ook nog een klap geld voor vragen. Nou, dat zal lekker stoken.
En ik heb een ontzettende hekel aan Laven beelden van de Efteling. Gats, wie koopt dat?
Charlotte717 schreef:
28-01-2022 21:37
Mensen die zich voorstellen met hun familienaam eerst:
Mijn naam is Feenstra Marieke

Omg. Zwijg alsjeblief
;-D Dat doe ik altijd als ze bij een winkel oid vragen 'wat is uw naam' en ik niet weet of ze m'n voor- of achternaam willen weten. Al is het dan meestal de Bond, James Bond versie.
Maar er zijn toch serieus geen mensen die zich bij een normale kennismaking zo voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die enten zeggen als ze inenten bedoelen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
NO-seven schreef:
28-01-2022 22:14
Juist! Of beukenfineer platen (bijv een kapot bureau) aanbieden als stookhout en daar ook nog een klap geld voor vragen. Nou, dat zal lekker stoken.
Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zeggen: ja, daar vind ik wat van!

Gefeliciteerd met je mening Karen :sarcastic:

Of je ongeboren kind jouw wondertje noemen. Het is geen wonder, je hebt gewoon seks gehad en dit is hoe de natuur werkt :facepalm:
HelloSunshine87 schreef:
28-01-2022 22:32
Mensen die zeggen: ja, daar vind ik wat van!

Gefeliciteerd met je mening Karen :sarcastic:

Of je ongeboren kind jouw wondertje noemen. Het is geen wonder, je hebt gewoon seks gehad en dit is hoe de natuur werkt :facepalm:
En het huisdier is het kindje.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
28-01-2022 22:26
Mensen die enten zeggen als ze inenten bedoelen.
Ja! Enten en inenten zijn twee heel verschillende dingen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die het over hun 1jarige tweeling babies heeft als ‘mijn mannen’, ew :sick:
Alle reacties Link kopieren
Siblings. Zeg gewoon broers en zussen.
Alle reacties Link kopieren
Dialecten!
Behalve Rotterdams en Brabants. Die vind ik gezellig :-D
Alle reacties Link kopieren
En Fries.
Alle reacties Link kopieren
Beerlover schreef:
29-01-2022 02:42
Siblings. Zeg gewoon broers en zussen.
100 % eens!
Sorry, maar ik vind het zo stom staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven