Waar knap jij op af?

18-01-2018 15:07 816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Ik knap niet zo snel af op uiterlijkheden of pietluttige gewoontes, knap ik er wel op af dan is er meer aan de hand en heeft dat meer te maken met de persoon zelf dan met de gewoontes of uiterlijk.
beetjegek schreef:
21-01-2018 11:11
Mannen met een hobby. En nergens anders over kunnen lullen.
Vliegtuigspotters!
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:16
Vliegtuigspotters!
Of vogelaars!
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:16
Vliegtuigspotters!
Vogelaars. Modeltreinbouwers.
beetjegek schreef:
21-01-2018 11:18
Of vogelaars!
Wat is er mis met vogelaars?
doemijdiemaardan schreef:
21-01-2018 11:18
Vogelaars. Modeltreinbouwers.
Naar volk inderdaad.
Bjort schreef:
21-01-2018 11:19
Wat is er mis met vogelaars?
Wat niet?!
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:20
Wat niet?!
Die doen toch geen vlieg kwaad :-D
Alle reacties Link kopieren
Kijk een hobby is altijd ok, maar wanneer iemand nergens anders over kan lullen of mee bezig is, nee. Vreselijk.
Maar even serieus wat is er mis met vogelaars of modelbouwbouwers? Ik snap het echt niet.

Mischien wat duffe hobby's maar verder zie ik niet wat er mis is met zulke personen
Bjort schreef:
21-01-2018 11:20
Die doen toch geen vlieg kwaad :-D
Da's waar.
Ik snap gewoon niet wat er leuk is aan vogels spotten. Zit je daar... in het hoge riet.. mag je niks zeggen..

Vissen! Ook zoiets. Vre-se-lijk.
Bjort schreef:
21-01-2018 11:22
Maar even serieus wat is er mis met vogelaars of modelbouwbouwers? Ik snap het echt niet.

Mischien wat duffe hobby's maar verder zie ik niet wat er mis is met zulke personen
Niks mis met de personen. Gewoon a-sexy.
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:22
Da's waar.
Ik snap gewoon niet wat er leuk is aan vogels spotten. Zit je daar... in het hoge riet.. mag je niks zeggen..

Vissen! Ook zoiets. Vre-se-lijk.
Hahaha het zijn idd wat duffe hobby's maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen duf of niet leuk zijn.
Bjort schreef:
21-01-2018 11:19
Wat is er mis met vogelaars?
Lijkt mij niet het type man waar ik op zou vallen. Een beetje een suf type dus.
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:23
Niks mis met de personen. Gewoon a-sexy.
Ja daar heb je wel een punt :-D
Mijn man vindt het bv leuk om auto's te zoeken op YouTube en dan vooral luisteren naar de motor.
Snap ik ook niet.
Bjort schreef:
21-01-2018 11:22
Maar even serieus wat is er mis met vogelaars of modelbouwbouwers? Ik snap het echt niet.

Mischien wat duffe hobby's maar verder zie ik niet wat er mis is met zulke personen
Je hebt gelijk, niet alles over één kam scheren.
Maar, in mijn omgeving zijn er dus echt mannen met deze hobby's en die kunnen inderdaad over weinig anders praten. En dat vind ik persoonlijk niet bijster boeiend en/of aantrekkelijk.
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:23
Niks mis met de personen. Gewoon a-sexy.
Heb ik jou mijn postzelgelverzameling al laten zien? :flirting:
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:26
Mijn man vindt het bv leuk om auto's te zoeken op YouTube en dan vooral luisteren naar de motor.
Snap ik ook niet.
Hahaha nee dat snap ik ook niet
Ana_Isabel2 schreef:
21-01-2018 11:22
Da's waar.
Ik snap gewoon niet wat er leuk is aan vogels spotten. Zit je daar... in het hoge riet.. mag je niks zeggen..

Vissen! Ook zoiets. Vre-se-lijk.
:HA:
Bjort schreef:
21-01-2018 11:24
Hahaha het zijn idd wat duffe hobby's maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen duf of niet leuk zijn.
Daar heb je een punt, maar tijdens dat soort evenementen zijn ze niet op hun best. :)
Egeltje19 schreef:
21-01-2018 10:52
- onverzorgde/verwaarloosde lichaamsbeharing ( haren zitten op het hele lichaam en je mag zelf weten wat je daarmee wil, maar de stijl ‘ik laat de natuur volledig zijn gang’ is voor mij een no-go. Uitzondering: neus- en oorbaar)
Neus- en oorhaar mag dus wel weelderig groeien? Nogal tegenstrijdig.
Geitenbreier schreef:
21-01-2018 11:28
Neus- en oorhaar mag dus wel weelderig groeien? Nogal tegenstrijdig.
Dat viel mij idd ook op
doemijdiemaardan schreef:
21-01-2018 11:26
Je hebt gelijk, niet alles over één kam scheren.
Maar, in mijn omgeving zijn er dus echt mannen met deze hobby's en die kunnen inderdaad over weinig anders praten. En dat vind ik persoonlijk niet bijster boeiend en/of aantrekkelijk.
Ik hou van de natuur dus ik kan er wel een avondje mee kletsen, maar altijd alleen maar over vogels praten zou me ook wel te veel zijn ben ik bang.
Corona67 schreef:
21-01-2018 11:26
Heb ik jou mijn postzelgelverzameling al laten zien? :flirting:
Jazeker, dat was nadat je je didgeridoo had laten zien. Het is ook bij die ene afspraak gebleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven