Waar knap jij op af?

18-01-2018 15:07 816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Alle reacties Link kopieren
Op spijkerbroeken die halverwege 't gat hangen.
Ik hoef niet in je aars te kijken en je ondergoed interesseert me ook niks!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
lux. schreef:
18-01-2018 15:50
Dat doet mijn man. Met van die opzichtige Happy Socks. Kan hem maar niet aan zijn verstand peuteren dat het geen gezicht is. :frusty:
Oh jee. Kan echt niet. Ziet er zo lomp uit, kan een persoon nog zo leuk of mooi zijn....het staat niemand op zijn voordeligst.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 16:41
0.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miriam1981 schreef:
18-01-2018 15:07
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Ik mis de niet-oppervlakkige dingen in jouw lijstje.

PS: als het om een man gaat heet het geen blouse maar overhemd of shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik knap af op grofheid, ongeïnteresseerdheid of ongevoeligheid.

Ik val op vrolijkheid en charme :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had op een gegeven moment kennis aan een leuke jongen, maar hij beet nagels. Dat was echt heel afleidend want elke minuut zat hij aan die nagels te knabbelen. Dat werd hem dus niet.

En verder:
Als hij niet sport/graag beweegt.
Ik vind het namelijk heel erg leuk om samen sportieve dingen te doen. Ook omdat ik denk dat zo'n man er ook meer begrip voor heeft dat ik het zelf heel leuk vind om te doen, dus het hoeft niet persé dezelfde dingen te zijn.

Als hij rookt of veel drinkt. Op mijn leeftijd nog dronken worden is echt een afknapper. Ik drink sowieso helemaal niet, dus graag daar wel begrip voor.

Als hij kinderen heeft of wil. Ik heb geen kinderwens en ben ook geen liefhebber van kinderen, naast de mogelijke problemen ivm exen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
isabelles schreef:
18-01-2018 15:27
Ok, ik ben dit nu aan het proberen (niet met soep maar met yoghurt) en het lukt niet: lepel in vuist, hoofd in hoek 90 graden naar links (neus uigelijnd naar tafel) en nu heb ik een enorme knoei gemaakt: en bedankt!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Roze overhemden en baarden. Roze kleding is voor meisjes van 3 en die plukken haar op je kin waar alles in blijft hangen zijn ontzettend onsmakelijk! Net als rochelen idd, zo ranzig. @(
Nekhaar
Broeken die net 3 cm te kort zijn (dus boven de schoenen zweven).
Ik ben ook wel eens ergens een hele leuke man tegen gekomen met een enorm dik accent. Dat vond ik ook een enorme afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Heb je even...?

Oorbellen, heuptasjes, vuilniszakken jassen, Adidas badslippers, tattoos, een knotje/staartje, borsthaar boven een overhemd, kettingen, Speedo’s, mannen op Uggs, en last but not least mannen die meer werk besteden aan hun wenkbrauwen dan ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik heb een hele nare, die echt nergens op slaat.
Mannen die thee drinken.

Ik vind dat zo extreem truttig.
Het hele "man-zijn" dondert voor mij als plumpudding in elkaar als ik een man een kopje rooibosthee zie bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen, ik kan echt vet afknappen op schoenen, heel raar.
Alle reacties Link kopieren
JoanWatson schreef:
18-01-2018 16:28
Schoenen, ik kan echt vet afknappen op schoenen, heel raar.


Nog een specifiek soort?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mensen die altijd serieus zijn en het altijd beter denken te weten en anderen de les willen lezen.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
18-01-2018 16:28
Ik heb een hele nare, die echt nergens op slaat.
Mannen die thee drinken.

Ik vind dat zo extreem truttig.
Het hele "man-zijn" dondert voor mij als plumpudding in elkaar als ik een man een kopje rooibosthee zie bestellen.
:high5:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
lux. schreef:
18-01-2018 15:50
Dat doet mijn man. Met van die opzichtige Happy Socks. Kan hem maar niet aan zijn verstand peuteren dat het geen gezicht is. :frusty:
Haha, misschien niet maar ik zou het wel heel leuk vinden!
Nouschi schreef:
18-01-2018 15:25
Slecht spellen.
Neee?? :O
EvyBlissy schreef:
18-01-2018 16:23
Heb je even...?

Oorbellen, heuptasjes, vuilniszakken jassen, Adidas badslippers, tattoos, een knotje/staartje, borsthaar boven een overhemd, kettingen, Speedo’s, mannen op Uggs, en last but not least mannen die meer werk besteden aan hun wenkbrauwen dan ik.
Dit. En de rb-thee inderdaad.
Gewijzigd.
anoniem_343821 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 22:51
93.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie nu net bij Jinek dat mijn geliefde Hugo Borst een knotje met een elastiekje heeft. Moet ik afscheid van hem nemen. :cry:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Sara9876 schreef:
18-01-2018 16:05
Ik mis de niet-oppervlakkige dingen in jouw lijstje.

PS: als het om een man gaat heet het geen blouse maar overhemd of shirt.
Dat is precies waar to niet om vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Oké, komt 'ie dan.

- Veel over politiek praten
- Gebrek aan begrip voor hulpbehoevenden/kinderen/dieren
- Bontkraag
- Slecht spellen (bij mensen van Nederlandse komaf)
- Als alles altijd de schuld van een ander is
- Gezeik over teveel of te weinig make-up/lichaamshaar bij vrouwen wanneer er niks extreems te zien is en niemand ernaar vraagt
- Oorbel
- Ordinaire kleding
- Tattoo's (een bescheiden tattoo wil ik nog door de vingers zien)
- Opscheppen over vlees eten en negatieve opmerkingen over vegetarisme/veganisme
- Opscheppen over eigen voedingspatroon en levensstijl in het algemeen
- Haar omhoog gezet met gel
- Roken
- Drugs
- Te dik door eigen schuld
anoniem_346545 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 16:41
5.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roken, korter dan ik (1.60), cardiojunk of lange afstand sporterslijf (wielrenner/marathonloper mager en alles zo plat als een plank dan wel bierbuik spillepoten in tour d' France tenu), overcomb, vale slecht passende spijkerbroek evt. met gaten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
18-01-2018 15:50
Dat doet mijn man. Met van die opzichtige Happy Socks. Kan hem maar niet aan zijn verstand peuteren dat het geen gezicht is. :frusty:


Soms is het zo erg dat het wel weer grappig wordt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die echt heel erg naar rooklucht ruiken.
Mannen die hun oksel- en al hun schaamhaar weghalen.

Hier zou ik de perfecte partner niet op afschrijven, maar toch wel jammer vinden.
chocolol wijzigde dit bericht op 18-01-2018 16:48
29.62% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven