Waar stond of sta jij versteld van?

19-01-2018 13:09 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms sta ik versteld van iets of iemand. Ik stond versteld van Halina Reijn in het programma "Vijf jaar later". Ik ken haar alleen als tafeldame in DWDD. Waar ze soms toch wel wat dommig overkwam. Later zag ik haar wel eens als actrice. Maar ná dit interview stond ik versteld van de persoon die ze is. Petje af.

Waar sta of stond jij versteld van?


https://youtu.be/qD9zAAFhviI "Ik wilde van die controledrang af komen" - 5 JAAR LATER

https://youtu.be/4J2b3tYuDF0 Hoe staat Halina nu tegenover het onderwerp 'kinderen' - 5 JAAR LATER
missie_m wijzigde dit bericht op 19-01-2018 13:41
0.71% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Al die wetenschappen die over de kijker worden uitgestort over voeding. Ik heb stiekem het idee dat ze zelf nooit eten wat ze aanbevelen.
retrostar wijzigde dit bericht op 19-01-2018 20:59
1.10% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
19-01-2018 20:56
Al die wetenschappen die over de kijker wordt uitgestort over voeding. Ik heb stiekem het idee dat ze zelf nooit eten wat ze aanbevelen.
Nou idd, en ze spreken elkaar nogal is tegen. Als consument weet je toch helemaal niet meer wat je moet geloven en wat je moet eten.

Ik doe het al jaren goed op een vegetarisch dieet, was niet van plan om dat te veranderen :-D
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 20:58
Nou idd, en ze spreken elkaar nogal is tegen. Als consument weet je toch helemaal niet meer wat je moet geloven en wat je moet eten.

Ik doe het al jaren goed op een vegetarisch dieet, was niet van plan om dat te veranderen :-D
Je schijnt van suiker bijna dood te gaan als je ze mag geloven. Vroeger was dat vet; vooral dierlijk vet Maar de mensen worden ouder dan ooit. Ik denk dat men zich vooral verveelt en dan problemen gaat verzinnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
raremeid schreef:
19-01-2018 18:45
Tegelijkertijd door 1 persoon?
:woa:
Ik zie nu iets heel raars voor me... :-?
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-01-2018 21:07
Je schijnt van suiker bijna dood te gaan als je ze mag geloven. Vroeger was dat vet; vooral dierlijk vet Maar de mensen worden ouder dan ooit. Ik denk dat men zich vooral verveelt en dan problemen gaat verzinnen.
Koolhydraten waren toch ook een tijdje het slechtste wat er is, de oorzaak van al het leed in de wereld etc.?
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
19-01-2018 18:49
- Dat de Zwarte Pietendiscussie nog steeds voortduurt.
- Dat ik begin vorige week 45 soorten paaseitjes bij de Jamin zag liggen.
Dat er nog Jamin winkels zijn :-) Die heb ik al jaren niet meer gezien. Waar is dat?
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 20:58
Nou idd, en ze spreken elkaar nogal is tegen.
Dat mensen de Nederlandse taal zo vaak verkrachten.
Sara9876 schreef:
19-01-2018 21:15
Dat mensen de Nederlandse taal zo vaak verkrachten.
Ja sorry :-$

Ik ben van origine geen Nederlandse
retrostar schreef:
19-01-2018 21:07
Je schijnt van suiker bijna dood te gaan als je ze mag geloven. Vroeger was dat vet; vooral dierlijk vet Maar de mensen worden ouder dan ooit. Ik denk dat men zich vooral verveelt en dan problemen gaat verzinnen.
Ja en er wordt nu zelfs aangeraden tussen 19.00 uur en 12.00 uur de volgende dag niets te eten. Nou als ik dat doe ga ik echt van mijn stokje
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 21:22
Ja en er wordt nu zelfs aangeraden tussen 19.00 uur en 12.00 uur de volgende dag niets te eten. Nou als ik dat doe ga ik echt van mijn stokje
:woa: Het ontbijt is toch het belangrijkste eetmoment?
LOEP ME MAAR aub.
Op dit forum vooral dat mensen die sexueel actief zijn totaal geen idee hebben hoe het werkt met zwangerschap, eisprong en bevruchting. Heel bizar wat ik soms lees.
missie_m schreef:
19-01-2018 23:57
:woa: Het ontbijt is toch het belangrijkste eetmoment?
Ja dat dacht ik ook altijd, maar ja er zijn toch een hoop gekkies die denken dat het beter is om tussen 19.00 uur en 12.00 uur de volgende dag niks te eten.
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
19-01-2018 18:33
Dat een collega die vrolijk en al lachend zijn 30 jaar dienst vierde een half jaar later uit het leven stapte. :-(
Heavy! :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik sta echt er echt verstelt van hoeveel mensen liegen en bedriegen.
Ook schokkend dat er steeds meer mensen en er al grote aantal mensen een psychiatrische stoornis heeft

En dar Rutte nog steeds gekozen word kan ik met mijn verstand niet bij.
Alle reacties Link kopieren
keukenstoel schreef:
20-01-2018 20:32
Ik sta echt er echt verstelt van hoeveel mensen liegen en bedriegen.
Ook schokkend dat er steeds meer mensen en er al grote aantal mensen een psychiatrische stoornis heeft

En dar Rutte nog steeds gekozen word kan ik met mijn verstand niet bij.

Daar sta ik ook versteld van.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
19-01-2018 23:57
:woa: Het ontbijt is toch het belangrijkste eetmoment?
Nooit begrepen waarom mensen dat toch altijd blijven roepen, ik heb nog NOOIT ontbeten. Of je moet zwarte koffie ontbijt noemen.
Pas na een paar uur wakker kan ik wat eten en het gaat uitstekend met me, nog nooit flauwgevallen en ik snoep nooit.
Eet ook tussen de middag alleen wat fruit. Prop me 's avonds vol en herkauw gewoon de volgende dag.
Heb geen zin om zo vaak te eten. En 's ochtends walg ik van eten. Avondmensen hebben dat wel vaker hoor! ;)
Bjort schreef:
20-01-2018 11:09
Ja dat dacht ik ook altijd, maar ja er zijn toch een hoop gekkies die denken dat het beter is om tussen 19.00 uur en 12.00 uur de volgende dag niks te eten.
Dit gekkie eet rond 22.00 uur, of later. Moet ik toch weten :( en :calimero:
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er versteld van dat ik dankzij dit topic heb vastgesteld dat ik nergens versteld van sta.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-01-2018 23:52
Ik sta er versteld van dat ik dankzij dit topic heb vastgesteld dat ik nergens versteld van sta.
Dáár sta ik wel versteld van :@@:
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
21-01-2018 23:41
Nooit begrepen waarom mensen dat toch altijd blijven roepen, ik heb nog NOOIT ontbeten. Of je moet zwarte koffie ontbijt noemen.
Pas na een paar uur wakker kan ik wat eten en het gaat uitstekend met me, nog nooit flauwgevallen en ik snoep nooit.
Eet ook tussen de middag alleen wat fruit. Prop me 's avonds vol en herkauw gewoon de volgende dag.
Heb geen zin om zo vaak te eten. En 's ochtends walg ik van eten. Avondmensen hebben dat wel vaker hoor! ;)

Ik herken dit van in mijn puberteit. Dat moet je helemaal zelf weten.
Maar goed is het niet. Je zit 's ochtends nog vol van de avond daarvoor. Ik eet liever wat vaker normaal, dan één keer volgepropt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
21-01-2018 23:41
Nooit begrepen waarom mensen dat toch altijd blijven roepen, ik heb nog NOOIT ontbeten. Of je moet zwarte koffie ontbijt noemen.
Pas na een paar uur wakker kan ik wat eten en het gaat uitstekend met me, nog nooit flauwgevallen en ik snoep nooit.
Eet ook tussen de middag alleen wat fruit. Prop me 's avonds vol en herkauw gewoon de volgende dag.
Heb geen zin om zo vaak te eten. En 's ochtends walg ik van eten. Avondmensen hebben dat wel vaker hoor! ;)

Zo herkenbaar, ik krijg er s morgens echt niks door. Nu prop ik me s avonds niet echt de vol zoals jij
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 20:58
Nou idd, en ze spreken elkaar nogal is tegen. Als consument weet je toch helemaal niet meer wat je moet geloven en wat je moet eten.

Ik doe het al jaren goed op een vegetarisch dieet, was niet van plan om dat te veranderen :-D
Dat er zoveel mensen zijn die eens als is opschrijven, in ieder geval op dit forum. Bjort heeft aangegeven dat Nederlands niet haar moedertaal is, dan snap ik het wel. Maar er zijn er hier heel veel die het ook doen en die duidelijk wel met Nederlands zijn opgevoed en dan sta ik toch versteld van je niveau.
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
21-01-2018 23:58
Dáár sta ik wel versteld van :@@:
Ik sta ook daar niet versteld van
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
aikidoka schreef:
22-01-2018 08:04
Dat er zoveel mensen zijn die eens als is opschrijven, in ieder geval op dit forum. Bjort heeft aangegeven dat Nederlands niet haar moedertaal is, dan snap ik het wel. Maar er zijn er hier heel veel die het ook doen en die duidelijk wel met Nederlands zijn opgevoed en dan sta ik toch versteld van je niveau.
Ik sta er versteld van dat men de schrijfvaardigheid linkt aan niveau.
Het heeft nl. niets met niveau te maken. Wel met hoe belangrijk je het vindt om correct Nederlands te schrijven en je vaardigheid. Daarnaast zijn er heel veel hele intelligente mensen die moeite hebben met taal. En er zijn minder intelligente mensen die briljant zijn in taalgebruik.
Ik sta er versteld van dat ik zo snel herstel na een operatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven