Waar word jij echt héél erg kriegelig van, deel twee?

02-02-2018 13:24 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic al te vol was. Nog even de OP gekopieerd:

dinsdag 1 augustus 2017 14:05
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
oeh vandale, heb je niet even heel lang en asociaal staan toeteren??
Bohemia schreef:
02-02-2018 15:41
Dat mijn buren elke ochtend om kwart voor 6 beginnen met stofzuigen. En dan de stofzuiger continu tegen de muur huffen om het bij de plinten goed te kunnen zuigen, ofzo... Echt geen idee.
En om 11 uur 's avonds beginnen ze altijd met alle deuren te slaan, om de boel goed te kunnen afsluiten gok ik.

Onze huizen zijn helemaal niet gehorig, maar mennnnn ze maken zoveel lawaai.
Klinkt als een geprogrammeerde robotstofzuiger.
Alle reacties Link kopieren
Van Wendy van Dijk hoe ze praat/presenteert in the Voice
Alle reacties Link kopieren
Mijn afstandsbediening weer kwijt is.
De kat zal er wel weer bovenop zitten.
jusa schreef:
02-02-2018 20:55
Klinkt als een geprogrammeerde robotstofzuiger.
Nee als een buurvrouw met autisme. Kan overal de klok op gelijk zetten. Het is zo'n Kirby stofzuiger die ze tegen de muren huft.
anoniem_363465 wijzigde dit bericht op 02-02-2018 22:59
1.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van mijn katten die elke keer in de bak willen wanneer die net schoongemaakt is :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Van boodschappentrolleycontrole in de supermarkt. Aldi was er net mee opgehouden en nu begint Lidl.

Die dingen worden zó vaak gecontroleerd dat geen enkele winkeldief het meer in zijn bolle hoofd zou halen om zijn gestolen goederen in een trolley te doen. Dus een vrij onintelligente maatregel. Controleer verdorie de kinderwagens en de tassen! Of investeer in een detectiepoortje. Of in een camerasysteem.

Bij Albert Heijn heb je daar nooit last van; dat moet nagegeven worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Van de Jumbo die steekproefsgewijs controleert bij de zelfscankassa, maar er hangt een briefje dat ze iederéén steekproefsgewijs controleren. Hoe is het dan nog een steekproef? @(
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
02-02-2018 23:08
Van de Jumbo die steekproefsgewijs controleert bij de zelfscankassa, maar er hangt een briefje dat ze iederéén steekproefsgewijs controleren. Hoe is het dan nog een steekproef? @(
Werkelijk? Haha, wat raar. Ik denk dat ze juist daar controleren waar ze vermoedelijk niks vinden. Dat staat lekker ijverig.
Maar ja, dan heb ik nog liever dat ze controleren dan dat je je trolley (met je boodschappen die je elders hebt gekocht) buiten moet laten staan. Maar het slaat nergens op. Een trolley is gewoon een vaak gecontroleerde tas op wielen. Je kan de tas eraf halen en apart is het ineens okee.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
02-02-2018 22:41
Van mijn katten die elke keer in de bak willen wanneer die net schoongemaakt is :rolling:
Vind je het gek? Dat zou jij ook willen als je een kat was.
óu sont les neiges d'antan

Dat ik wilde reageren op iemand die op mij reageerde in het vorige topic, maar dat er toen een slotje op zat.
Vixxen schreef:
03-02-2018 01:06
Dat ik wilde reageren op iemand die op mij reageerde in het vorige topic, maar dat er toen een slotje op zat.
Hier hetzelfde. Jammer dat je niet iemand kunt quoten naar her nieuwe topic.
merano schreef:
02-02-2018 23:39
Vind je het gek? Dat zou jij ook willen als je een kat was.
Het is ook logisch maar wel een beetje irritant, die van mij doen dat ook..
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 08:20
59.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat mn moeder op dit moment iedere minuut gaapt. Punt 1 als je moe bent ga dan gewoon op bed of iets dergelijks. Punt 2 zuig niet eerst de lucht naar binnen met veel geluid en zucht het vervolgens niet met veel geluid naar buiten.

Dat mn moeder vind dat ik weinig beneden kom gezellig doen. Goh als zij niet irritante geluiden maakt wil ik best beneden zitten.
Koffielepel schreef:
02-02-2018 22:41
Van mijn katten die elke keer in de bak willen wanneer die net schoongemaakt is :rolling:
Daar is de bak toch ook voor? :roll: ;)
Had ooit een kennis die daar geïrriteerd door werd, dus maakte ze hem maar heeel zelden schoon.
Gevolg.. katten piste overal in huis.
Stank was niet te verdragen.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
02-02-2018 23:08
Van de Jumbo die steekproefsgewijs controleert bij de zelfscankassa, maar er hangt een briefje dat ze iederéén steekproefsgewijs controleren. Hoe is het dan nog een steekproef? @(
De kassa geeft aan bij we ze moeten controleren, die zegt dat ze een steekproef moeten doen. Is dus totaal onafhankelijk van wie er voor of achter de kassa staat.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
02-02-2018 22:43
Van boodschappentrolleycontrole in de supermarkt. Aldi was er net mee opgehouden en nu begint Lidl.

Die dingen worden zó vaak gecontroleerd dat geen enkele winkeldief het meer in zijn bolle hoofd zou halen om zijn gestolen goederen in een trolley te doen. Dus een vrij onintelligente maatregel. Controleer verdorie de kinderwagens en de tassen! Of investeer in een detectiepoortje. Of in een camerasysteem.

Bij Albert Heijn heb je daar nooit last van; dat moet nagegeven worden.
Ik moet altijd mijn tas laten controleren bij de AH, nooit bij Lidl of Aldi. Bijzonder.
En waar haal je zo'n trolly? Ik ben er naar op zoek :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
renske1975 schreef:
04-02-2018 13:21
De kassa geeft aan bij we ze moeten controleren, die zegt dat ze een steekproef moeten doen. Is dus totaal onafhankelijk van wie er voor of achter de kassa staat.
Ze controleren iedereen, dat staat ook aangegeven bij de kassa. Er is geen sprake van een steekproef als iedereen wordt gecontroleerd, maar ze blijven het zo noemen.
Ik wordt kriegel van mijn voicemail. Ik heb even een leentoestel en mijn voicemail blijft heel opdringerig sms-en en bellen dat ik hem in moet stellen. Rot op! Ik heb daar geen zin in! Maar die optie heeft de voicemail niet....
Alle reacties Link kopieren
Mn 1 jarige dochter die denkt mij een plezier te doen door met haar luierinhoud de muren (en tv,bank,tafel en de kat) te voorzien van een nieuwe kleur.

Geloof me, die geur krijg je amper uit de woonkamer.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Alle reacties Link kopieren
Ijskonijn1 schreef:
05-02-2018 22:43
Mn 1 jarige dochter die denkt mij een plezier te doen door met haar luierinhoud de muren (en tv,bank,tafel en de kat) te voorzien van een nieuwe kleur.

Geloof me, die geur krijg je amper uit de woonkamer.
Oooh wat naar! :O
Alle reacties Link kopieren
Dat m'n internet zo traaaaaaaag is... O, en dat blije gedoe op Facebook. Vooral als je weet dat het allesbehalve blij is achter de schermen :facepalm: waarom?!
Eigenlijk erger ik me dus aan mensen die het belangrijk vinden wat 'men' van ze denkt...
Alle reacties Link kopieren
Ik word kriegel van mensen die denken iets te moeten vinden van mijn huwelijk en nog kriegeler van mensen die mij ‘stoer’ vinden.
Ik leef mijn leven op mijn manier en dar hoef ik niet uit te leggen.
Waarom, waarom...ga je naar de post met allemaal losse spullen in je tas en koopt daar een doos en gaat vervolgens midden op de balie alles in die doos doen en dan tergend langzaam het adres erop schrijven en dichtplakken terwijl er een behoorlijke rij achter je begint te vormen van mensen die graag wat willen versturen.
Koop een doos, ga naar huis en stop er daar alles netjes in pfff !
Gelukkig zei de dame van de post er iets van zodat we er allemaal bij konden.
*klaagmodus off*

Prachtig weer vandaag, heeerlijk !
Alle reacties Link kopieren
Oh Paperclip, ik zou zeggen dat je zo'n doos koopt, de dingen op een tafel of balie in de buurt in zou pakken en dan weer aanbieden. Maar dan moet ze weer achteraan de rij staan, zeker?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven