Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog steeds feest. Het half uur is inmiddels verruild voor elk uur. Het is wel een stukje koeler geworden, maar nog steeds heel heet..

Ach Ja, morgen gelukkig een normale temperatuur.
Hier ook een wakkerdier. Vaak hoor. Maar met de warmte nog minder slaap. Ik vind het niet heel erg meestal. Het zit in mij. Ik probeer mij daar gewoon bij neer te leggen. Lukt niet altijd.

Lang leven het forum!! Andermans problemen oplossen is ook rustgevend. Hahahaha
Cookieholic schreef:
26-06-2019 04:31
Hier ook nog steeds feest. Het half uur is inmiddels verruild voor elk uur. Het is wel een stukje koeler geworden, maar nog steeds heel heet..

Ach Ja, morgen gelukkig een normale temperatuur.
Oja word het kouder? Hoop het ergens wel. Want moet werken. Het is daar altijd al ZO warm. Nu dus denk sauna achtige tempraturen.
SjakS schreef:
26-06-2019 04:39
Oja word het kouder? Hoop het ergens wel. Want moet werken. Het is daar altijd al ZO warm. Nu dus denk sauna achtige tempraturen.
Als je in het noorden of westen woont wel...
Hoe is het met iedereen?

Duizel, slaap je weer? Jij dus nu ook pijn! Klote zeg!!! Ik hoop dat je pijn gauw beter wordt.

En voor je vluchttas: heb je er nog snackjes ingestopt voor na de bevalling? Drinken evt? Warme sokken voor het geval dat? Pyjama/nachthemd? Slippers? Douchespullen?
SjakS schreef:
26-06-2019 04:37
Hier ook een wakkerdier. Vaak hoor. Maar met de warmte nog minder slaap. Ik vind het niet heel erg meestal. Het zit in mij. Ik probeer mij daar gewoon bij neer te leggen. Lukt niet altijd.

Lang leven het forum!! Andermans problemen oplossen is ook rustgevend. Hahahaha

Het helpt iig! Ik kan nl nu al een uur niet meer slapen. Mijn rib kan niks meer hebben.
fààààkkk, wat heb ik een pijn! Ik kan gewoon niet liggen. Op geen enkele kant. Niet te doen! Hoesten is ook zo prettig nu🙈
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
25-06-2019 06:28
Despie wat lastig. Wij kregen een brief van school omdat daar in der buurt ook processierups zit dat je met plakband de haartjes van je arm kunt trekken. Al geprobeerd?
Nee, nog niet geprobeerd. Kan ik alsnog wel doen natuurlijk. Dank voor de tip! Gisteravond had ik bij wijze van experiment op het linkerdeel van mijn lichaam azaron gesmeerd op de bultjes en rechts tea tree oil. Het werkte beide wel even volgens mij :-) in ieder geval heb ik gelukkig beter geslapen dan gister!

Sterkte voor alle nachtbrakers hier. Vooral ook de zwangeren. Ik weet wat het is, die hitte. Vorig jaar heb ik alle hittegolven mee mogen maken. Ben toen eind september bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
26-06-2019 05:58
Hoe is het met iedereen?

Duizel, slaap je weer? Jij dus nu ook pijn! Klote zeg!!! Ik hoop dat je pijn gauw beter wordt.

En voor je vluchttas: heb je er nog snackjes ingestopt voor na de bevalling? Drinken evt? Warme sokken voor het geval dat? Pyjama/nachthemd? Slippers? Douchespullen?
Snacks voor na de bevalling hoef ik niet. Misschien eerder iets voor tijdens de bevalling voor vriend... mijn ervaring is wel dat ze daar goed voor ons zorgen. Drinken mogen we daar zelf pakken. Rest heb ik wel. Misschien vast een rol beschuit en een pak muisjes voor het bezoek als ik weer zo lang moet blijven. Heb even de folder van het ziekenhuis waar ik heen ga gecheckt. Wat daarin staat heb ik in ieder geval dus zal wel goed komen. Ik weet dat ik de vorige keer mis pakte op mijn telefoonlader. toen de baby er uiteindelijk was (na heel lang) was mijn telefoon leeg en mijn vriend zijn telefoon bijna dus moesten we snel en kort bellen.
despie schreef:
26-06-2019 06:36
Nee, nog niet geprobeerd. Kan ik alsnog wel doen natuurlijk. Dank voor de tip! Gisteravond had ik bij wijze van experiment op het linkerdeel van mijn lichaam azaron gesmeerd op de bultjes en rechts tea tree oil. Het werkte beide wel even volgens mij :-) in ieder geval heb ik gelukkig beter geslapen dan gister!

Sterkte voor alle nachtbrakers hier. Vooral ook de zwangeren. Ik weet wat het is, die hitte. Vorig jaar heb ik alle hittegolven mee mogen maken. Ben toen eind september bevallen.

Fijn dat de azaron en tea tree oil je hebben geholpen met de jeuk, Despie. Het is fijn als je weer een beetje kunt slapen.

En ik weet ook uit eerdere ervaring hoe het is om de zomer door te moeten, Haha! En toen opnieuw precies goed gemikt ;-D
Maar ik heb duizend keer liever de hitte dan mijn hoest en pijn nu. Maar helaas, vooralsnog moet ik het ermee doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb na half4 vannacht gelukkig nog 3uurtjes kunnen slapen.
Hoop dat we allemaal vannacht beter slapen i.i.g.En voor de zwangeren onder ons, heb met jullie te doen. Mn zus nu bijna 7mnd zwanger en ze heeft heeeele dikke voeten en zegt dat ze af en toe moeilijk kan ademen door de hitte...gelukkig nu veeeeel koeler.

Fijne avond&nacht iedereen🤗
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier begint het feestje nu al. Na 1,5 uur baby weer wakker en doet alsof ze nooit eten krijgt..

Ik vrees voor een lange nacht, maar misschien gaat ze me ook wel verbazen. Wie zal het zeggen. In elk geval ben ik morgen vrij..
Alle reacties Link kopieren
Oh Cookie, lastig hè. Mijn oudste ging ook ineens erg rommelen met eten en slapen toen ik na mijn verlof weer ging werken. Ben benieuwd hoe deze 2e het zal doen.. de kleine meid gaat morgen wennen op het kinderdagverblijf. Ik kan het nog niet aan hoor, het gaat zo snel... :cry:
Cookie, wat rot dat ze zo vaak komt! Ik hoop dat je nog wat rust wordt gegund🍀

Remmie, zwanger en warm is geen topcombi nee. Hoesten en zwanger trouwens ook niet🤪

Ik ben weer eens wakker. Mijn pleister werkt vooral als ik sta helaas. Op mijn zijdes liggen gaat nog steeds nauwelijks en op mijn rug krijg ik harde buiken. Nu ‘lig’ met extra kussens in mijn rug tot half zit. Dan lukt het net.
Mijn pcm is ook weer uitgewerkt, dus slapen wordt wat lastiger. Maar ik ben zo moe! Wat een kutziekte die kinkhoest!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, het viel mee gelukkig. 4 uur heb ik half slapend gevoed en nu sinds 6 uur wakker.

Hier ook relatief rustig gelukkig.

@Roffatientje hopelijk heb je een beetje kunnen slapen nog.

@suze ohh spannend. Snap dat je dat nu nog niet aan kunt, sterkte zo!
Cookieholic schreef:
27-06-2019 06:59
Nou, het viel mee gelukkig. 4 uur heb ik half slapend gevoed en nu sinds 6 uur wakker.

Hier ook relatief rustig gelukkig.

@Roffatientje hopelijk heb je een beetje kunnen slapen nog.

@suze ohh spannend. Snap dat je dat nu nog niet aan kunt, sterkte zo!
Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen Cookie! Vanmiddag ook nog geslapen. Nu heb ik weer wat pijn en maagzuur, dus nog niet helemaal gelukt met in slaap vallen. Ik heb maar even een extra kussen achter me gelegd en neem nu wat rust op een andere manier (half zittend😬).

Ik duim dat jullie allemaal een rustige nacht hebben!!
Knuffel Roffa😘
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn roffa! Je klinkt iets beter dan de vorige nachten. Afzien hoor.
Alle reacties Link kopieren
:sheep:
Cookieholic schreef:
28-06-2019 02:12
Wat fijn roffa! Je klinkt iets beter dan de vorige nachten. Afzien hoor.
Was ook zo!
Ik lig nu wakker. Er is iemand een feestje aan het vieren in mijn buik. Ik was niet uitgenodigd, maar werd er wel wakker van!
Het is wat je lijf moeten delen met nog iemand🤪
Cookieholic schreef:
29-06-2019 02:33
:sheep:
Ik hoop dat je weer slaapt Cookie!
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
29-06-2019 04:32
Was ook zo!
Ik lig nu wakker. Er is iemand een feestje aan het vieren in mijn buik. Ik was niet uitgenodigd, maar werd er wel wakker van!
Het is wat je lijf moeten delen met nog iemand🤪
Haha, dat zijn wel de betere dingen om wakker van te zijn.

Je bed delen met baby is ook altijd leuk. Druif wilde niet slapen in de cosleeper, dan maar bij mij in bed. Fort eromheen gebouwd van voedingskussen en dan kom je erachter dat je zelf nog amper plek hebt. Gelukkig ging ze wel lekker slapen.
Alle reacties Link kopieren
Present! Afgelopen week was ik op vakantie en mijn rug en benen verbrand. Nu zijn ze aan het vervellen en wat een jeuk, wat een jeuk....

Nog meer mensen wakker?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog wakker. Er zijn verschillende feestjes in de buurt. Geluid van praten en muziek kan ik goed hebben. Vuurwerk daarentegen niet. Het knalde nu al een paar keer zo hard dat ik schrok.
Alle reacties Link kopieren
Student2020 schreef:
30-06-2019 01:23
Nog meer mensen wakker?

Yep, ik.

Het is te warm binnen. Ik heb een airco op wielen, maar ik durf hem niet aan te zetten. Dan word zoon wakker van de herrie en komt bij ons liggen. Slaap ik niet echt beter van. Geef hem geen ongelijk trouwens, maar een starfish naast je is niet echt relaxed.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Heb last van de warmte, buiten is het onrustig en ik zit mezelf in de weg..
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook nog wakker..1e nacht in ons gerenoveerde huis en ik hoor v alles, ook nog mensen die zo laat nog, buiten kletsen. Tis indd nog steeds warm...

Hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven