Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Wakker

21-04-2019 02:59 1215 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Nou monoloog hier weer..ik meld me weer..schrik weer wakker met hoge hartslag..medicatie ingenomen..en ik sliep tegen 2u. 7u gaat wekker
Wat vervelend! En moet je morgen vervolgens de hele dag werken? Als je niet kan slapen blijf dan liggen dan rust je toch zei mijn moeder altijd.
Hier wakker door kind die had gepoept, daar wakker van was geworden en een andere luier wilde. Niet fijn om wakker te worden, wel fijn dat ie eindelijk weer poept (aan de medicatie omdat ie helemaal verstopt zat)
Gecondoleerd Rammie. Hopelijk kun je nog even wat slapen :hug:
Lees nu pas terug. Jeetje gecondoleerd rammie. Veel sterkte voor de komende tijd.
Marly89 schreef:
15-01-2020 05:03
Wat vervelend! En moet je morgen vervolgens de hele dag werken? Als je niet kan slapen blijf dan liggen dan rust je toch zei mijn moeder altijd.

Was aan t opbouwen voor werk..dus afgemeld. Ga kids naar school brengen..huisarts..thats it vandaag. Je moeder heeft gelijk. Thnx
En daar gaan we weer...
Mijn buurjongen vind het leuk om weer een feestje te geven... Ik hoop dat ik zo kan slapen, nog 5 uurtjes voordat de wekker weer gaat
_mikie schreef:
16-01-2020 01:15
Mijn buurjongen vind het leuk om weer een feestje te geven... Ik hoop dat ik zo kan slapen, nog 5 uurtjes voordat de wekker weer gaat
Sterkte!!
Meldt zich.
Werd wakker van een paar schreeiwers buiten om 2 uur...
Rammie wat een verdrietig bericht. Kan je alleen maar heel veel sterkte en liefde wensen. Hoop dat jouw nachten snel weer beter gaan.
Abejoha schreef:
14-01-2020 12:46
Gekookt voor de hele week en de badkamerkast opgeruimd. Op weg naar het kdv viel hij op de fiets in slaap. Waarschijnlijk is hij straks weer klaarwakker voor een nieuwe feestnacht:)

Sterkte voor jou, hopelijk vannacht een goede nacht!
Impressive!! Ik lag er juist helemaal af. Gelukkig nu wel twee prima nachten gehad. Bij mij is het trouwens vaak zo dat de dag erna nog erger is qua brakheid. De eerste gaat op adrenaline en daarna ben ik écht op, zoals nu ook al heb ik wel ok geslapen.
hijdie schreef:
16-01-2020 05:14
Rammie wat een verdrietig bericht. Kan je alleen maar heel veel sterkte en liefde wensen. Hoop dat jouw nachten snel weer beter gaan.
Liefff..dank je wel
Daar ben ik weer. Klaarwakker
Heb een paar goede nachten gehad de laaste tijd. Ook nog wat slechte nachten waarbij ik niet op mijn telefoon heb gezeten

Ben het zwanger zijn ondertussen wel zat, maar de baby lijkt Ich nog niet aan te dienen. Zal een hoop geduld bijelkaar moeten zoeken nog
@rammie wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je omgeving

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven