Wassen en het milieu

05-04-2011 16:58 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Denk jij aan het milieu bij het wassen van je kleding?
quote:sepopoattiogbe schreef op 06 april 2011 @ 17:47:

Wat leuk om te zien dat er zoveel reacties geplaatst zijn! De meeste van jullie staan toch wel stil bij het milieu als jullie de was doen. Wij hebben nu een leuke actie waarbij je het milieu makkelijk een steuntje in de rug kan geven. Je kan je stem uitbrengen op jouw favoriete natuurgebied in Nederland. Aan het gebied met de meeste stemmen doneren wij dan 25.000 euro. Bovendien kan je een milieuvriendelijke wasmachine winnen, dat scheelt weer in de kosten toch! Als je het leuk vindt kan je via deze link[...]je stem uitbrengen.

De meesten staan er dus niet bij stil, leuk dat je al de moeite neemt om iets te lezen voor je je reclame rondstrooit.

-toverstafje is het toch mensen?-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2011 13:54
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Nomad schreef op 05 april 2011 @ 19:32:

[...]





Wat is dat voor wasbal? Ben benieuwd! Ik denk erover zelf wasmiddel te maken van zeep, water en soda, maar vind het eigenlijk te veel gedoe, dus misschien is zo'n wasbal iets voor mij?



Oeh hopelijk redt deze reactie nog voordat het topic op slot gaat en ik maak ook een soort reclame, maar dat mag dan hopelijk wel want ik heb nog niks anders ontdekt wat ook zo werkt.



Het heet gewoon ecowasbal, als je daarop googlet, moet je het kunnen vinden. Een groen ding, zitten metalen balletjes in die een binding aangaan met water en dat maakt dus schoon. Een beetje wasmiddel (met name voor de geur) erbij en dat was het. Ideaal en je kunt hem heel lang blijven gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de niet volle trommel:

Mijn wasmachine heeft een laadvermogen van 7 kg. Met 2 personen moet ik redelijk lang opsparen wil ik mijn machine vol krijgen. Ik draai daardoor af en toe een was, ook al zit ie niet helemaal vol. Mijn machine heeft zogenaamde "fuzzy intelligentie" hij meet dus voordat ie begint met wassen hoeveel was er in zit. Zit er minder in dan duurt het programma korter. Zo milieu-onvriendelijk hoeft dat niet-helemaal-vol-wassen dus niet meer te zijn tegenwoordig
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 06 april 2011 @ 21:44:

[...]



De meesten staan er dus niet bij stil, leuk dat je al de moeite neemt om iets te lezen voor je je reclame rondstrooit.

-toverstafje is het toch mensen?-



Komt voor elkaar.

We gaan eens grondig en voor altijd afrekenen met die platte marketing-trukken op de fora.

Voor wie meer wil weten: KLIK

En even doorscrollen naar de verkiezing met de Kaczynski-trofee !



De groenten,

G

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven