Wat doet google met oude g-mail accounts?

23-09-2019 15:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Aangezien ik alles geprobeerd heb en met geen mogelijkheid niet meer kan inloggen in mijn g-mail account vraag ik mij af wat google doet met account die niet meer gebruikt worden? Ik kan dit nergens vinden online.

Ik ben bang dat anders iemand anders mijn g-mail account een keer kan inloggen en als ik weet dat google na verloop van tijd g-mail verwijderd dan geeft mij dit een gerust gevoel.
Google verwijderd nooit wat. Ook niet als je hier een aanvraag voor indient. Ze zullen hooguit jouw email adres niet meer toegankelijk maken. Waarschijnlijk zullen ze jouw account op den duur archiveren voor toekomstige analyses, niet individueel, maar wel op globale schaal, als onderdeel van de datasoep.

Officieel zullen ze natuurlijk zeggen dat ze het verwijderen, want dat moet nou eenmaal van de wet, maar tot op heden is elke keer het tegendeel bewezen. Als je officieel aanvraagt of jouw email adres verwijderd kan worden, zal iemand (op wat voor reden dan ook) die in jouw email adres komt niks vinden.
Alle reacties Link kopieren
IK baal zo want kan met geen mogelijkheid meer inloggen. Wachtwoorden kan ik echt niet meer vinden. Heb ook zoveel ingevuld maar niets werkt.
Oude accounts worden open gesteld voor publiek
Alle reacties Link kopieren
|-)
BlaZoo schreef:
23-09-2019 15:55
Oude accounts worden open gesteld voor publiek
eenzonnigedag schreef:
23-09-2019 15:53
IK baal zo want kan met geen mogelijkheid meer inloggen. Wachtwoorden kan ik echt niet meer vinden. Heb ook zoveel ingevuld maar niets werkt.
Heb je geen hersteladres ingevuld dan?
Volgen mij kan je via een soort onderzoekje handmatig om een nieuw ww vragen.
Dit allemaal al geprobeerd?


Uw Google-account of Gmail-service herstellen

https://support.google.com/accounts/ans ... 2439?hl=nl
Alle reacties Link kopieren
Ja echt alles geprobeerd. Ik kom alleen niet verder dan wachtwoord laatste of ooit gebruikt in te vullen.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
23-09-2019 15:57
Heb je geen hersteladres ingevuld dan?
Volgen mij kan je via een soort onderzoekje handmatig om een nieuw ww vragen.
Herstel adres heb ik al ingevuld meerdere maar werkt niet waarschijnlijk heb ik echte herstel gmail verwijderd tijdje geleden.
Ze zullen het account uiteindelijk wel inactief maken denk ik, maar dit kan wel een jaar duren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven