Wat een k*tnummer

25-05-2022 12:17 668 berichten
Ik was net in de supermarkt en toen draaiden ze dat liedje waarin Huub van der Lubbe vijftig keer achter elkaar zingt dat een mááááááán niet weet wat hij mist. :frusty: Toen kon ik natuurlijk geen kant op en nu heb ik dat nummer de hele dag in m'n hoofd. :@

Niets tegen De Dijk hoor, ze hebben best aardige muziek gemaakt, maar wat een draak van een nummer is dat.

Welke liedjes kun jij niet uitstaan, behalve alles van Bløf natuurlijk?
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 25-05-2022 12:25
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedoel je niet, juist de nummers van Blog? :lol:

Alles van Freek en Susan(ne?).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
alles met autotune
En nú in één keer goed
Oh, heb je even.
Suzan en Freek. Kensington en Keane. Om het even wat ze zingen, al zouden ze een boodschappenlijstje op muziek gezet hebben.

Miss Montreal als ze Nederlands zingt. Vooral door de wind.
If you leave me now van Chicago. Muziek voor oude oma's die pijn doet aan mijn kiezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nine million bicycles van Katie Melua. Als ik dat hoor wil ik gewoon één van die fietsen om d'r nek vouwen (6)
Emboldened by the flame of ambition
Alle reacties Link kopieren Quote
cuculuscanorus schreef:
25-05-2022 12:21
Oh, heb je even.
Suzan en Freek. Kensington en Keane. Om het even wat ze zingen, al zouden ze een boodschappenlijstje op muziek gezet hebben.

Miss Montreal als ze Nederlands zingt. Vooral door de wind.
If you leave me now van Chicago. Muziek voor oude oma's die pijn doet aan mijn kiezen.
Die is echt verschrikkelijk. Echt zo'n nummer wat speciaal is geschreven voor begrafenissen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren Quote
Nothing compares 2 u van Sinead O'Connor. Come on Eileen van Dexy's Midnight Runners. Ik weet niet hoe snel ik naar de radio moet sprinten dan.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren Quote
Huub

Huub van der Lubbe

Hans is zijn broer die ook in de band zit, maar Huub zingt :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Het nummer 'Alles komt goed' van Jaap Reesema vind ik echt verschrikkelijk.
Ook het nummer dat Danny Vera op dit moment heeft met Krezip vind ik meer dan erg.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Fast Car van Tracy Chapman. Wat een jengel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk topic, ik zou het in mijn eentje kunnen vullen. Maar ergens heel hoog staat Annabel van Hans de Booij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het schurft aan Nederlandstalige muziek. :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren Quote
Skadí schreef:
25-05-2022 12:23
Nine million bicycles van Katie Melua. Als ik dat hoor wil ik gewoon één van die fietsen om d'r nek vouwen (6)


Of alle negen miljoen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
She drives me crazy - Fine young Cannibals. Die gitaarriff erin vind ik zó ergerlijk.
pearle schreef:
25-05-2022 12:24
Huub

Huub van der Lubbe

Hans is zijn broer die ook in de band zit, maar Huub zingt :hyper:

Dat wist ik toch.

Mijn excuses aan Huub.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lil Kleine en aanverwante gehoorverkrachtingen. Dat kun je met de beste wil van de wereld toch geen muziek noemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je even voor mij van Frans Bauer... Echt de hel, want dat deuntje blijft dan ook ongewild in je hoofd zitten :'(
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baggal schreef:
25-05-2022 12:26
Heb je even voor mij van Frans Bauer... Echt de hel want dat deuntje blijft dan ook ongewild in je hoofd zitten :'(


Ik vind sowieso de stem van Frans Bauer niet te harden.
Dat hoge, rare toontje.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik ben dol op Chicago en de Dijk en Tracy Chapman en Blof :rofl: Enige waar ik echt de radio per direct voor uitzet is alles van The Baby's en One van U2. En verder uiteraard Suzan en Freek, qat een draak van een accent zingt zij mee. En nikszeggende dertien in een dozijn autotune zooi.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind vrouwen die opeens een soort grom in een liedje laten horen ( waarschijnlijk omdat ze denken dat ze er dan gevoel in leggen) enorm irritant
Miss Montreal doet dat ook altijd.
Zo nep
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle muziek van Paul Young met als hoogtepunt ‘love of the common people’… Wat een draak van een nummer! :'(
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles van Marco B. Vreselijk wat een teksten. Ik heb al een hekel aan de muziek van Marco sinds dromen zijn bedrog. Brrrrrr
Alle reacties Link kopieren Quote
Sowieso alles van Susan en Freek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hotel California van the Eagles
Alle reacties Link kopieren Quote
The Beatles kan ik ook niet aanhoren.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven