Wat een k*tnummer

25-05-2022 12:17 668 berichten
Ik was net in de supermarkt en toen draaiden ze dat liedje waarin Huub van der Lubbe vijftig keer achter elkaar zingt dat een mááááááán niet weet wat hij mist. :frusty: Toen kon ik natuurlijk geen kant op en nu heb ik dat nummer de hele dag in m'n hoofd. :@

Niets tegen De Dijk hoor, ze hebben best aardige muziek gemaakt, maar wat een draak van een nummer is dat.

Welke liedjes kun jij niet uitstaan, behalve alles van Bløf natuurlijk?
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 25-05-2022 12:25
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat zeiknummer over die "15 miljoen mensen op dat kleine stukje aarde" :@@:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
BuzzieBee schreef:
25-05-2022 12:52

Hier op het forum noemen we dat een weggewaaid dakraam. En de vrouw heeft een ‘minderwaardigheidscomplex’

Tenzij Huub het zingt. Dan gaan we nat en plat……. Weird

Klopt helemaal. Ik zeg ook altijd dat ik instant depressief word als ik naar hun liedjes luister. Echt om te huilen (haha, letterlijk dus).
Er is één nummer dat ik wel kan waarderen, maar kom er even niet op. Spontane black out. ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Nighttripper schreef:
25-05-2022 13:10
Dat zeiknummer over die "15 miljoen mensen op dat kleine stukje aarde" :@@:

Nee! Leuk juist haha.
(sorry, off topic ;-D)
Alle reacties Link kopieren Quote
Een beetje offtopic, maar ik vind sowieso alle muziek in winkels ergerlijk. Het staat altijd te hard, is nooit mijn smaak en het zorgt alleen maar voor onrust. Daarom ga ik het liefst naar de Lidl voor de boodschappen, want daar hebben ze (uit kostenoverwegingen denk ik) geen muziek. En 's avonds is het er ook nog eens heerlijk rustig qua klanten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
25-05-2022 12:28
Ik vind sowieso de stem van Frans Bauer niet te harden.
Dat heb ik met Jan Smit. Ik heb constant het gevoel als ik hem hoor zingen en praten dat hij verkouden is en zijn keel moet schrapen.

En dan moest ik verdorie playbacken tijdens de musical op school :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwetrui schreef:
25-05-2022 12:34
Sowieso alles van Susan en Freek.
Eens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het songfestival nummer van S10, daar krijg ik kippenvel van op een vervelende manier.

En van Firestarter van de Prodigy krijg ik nachtmerries.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet of nooit geweest van Acda en de Munnik. Ik ben een fan van het eerste uur. Echt. Ik heb ze ooit voor het eerst gezien bij de opname van een radioprogramma in een café in Utrecht. Toen was hun eerste cd net uit. Die heb ik toen vrijwel direct aangeschaft. Maar waarom ze nu net bekend zijn geworden met het zeikerigste nummer uit hun repertoire, daar snap ik niets van. Maar goed, verder hebben ze veel prachtige nummers geschreven en gezongen en grappige programma’s gemaakt. Maar dat nummer luister ik niet naar, brrr.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij. Verschrikkelijk, daar word ik dus agressief van.
Red, Red Wine (en de rest) van UB40. En iedereen lijkt dat fijne, zomerse muziek te vinden.

Ook erg: Nickelback, die man die ruig probeert te klinken. Het klinkt gewoon pijnlijk

En de nieuwe versie van The sound of silence
anoniem_64beb7c5f08e2 wijzigde dit bericht op 25-05-2022 13:22
11.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
cosmopolitan22 schreef:
25-05-2022 13:05
When Susanna cries van Espen Lind....
Wat een zeiknummer!!

En whats up van de 4 Non Blondes

:sick: :furious:
O ja inderdaad. Mijn moeder vindt dat zo'n prachtig nummer. Ik vind het ook vreselijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
okkervil schreef:
25-05-2022 13:03
Ik zei altijd dat ik een onredelijke hekel aan hem had. :rofl:
:HA:

"Ik weet niet waarom, maar I hate that guy!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Absoluut Suzan en Freek!
Zo'n hekel aan die onverstaanbare vrouw.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren Quote
aikidoka schreef:
25-05-2022 13:17
Niet of nooit geweest van Acda en de Munnik. Ik ben een fan van het eerste uur. Echt. Ik heb ze ooit voor het eerst gezien bij de opname van een radioprogramma in een café in Utrecht. Toen was hun eerste cd net uit. Die heb ik toen vrijwel direct aangeschaft. Maar waarom ze nu net bekend zijn geworden met het zeikerigste nummer uit hun repertoire, daar snap ik niets van. Maar goed, verder hebben ze veel prachtige nummers geschreven en gezongen en grappige programma’s gemaakt. Maar dat nummer luister ik niet naar, brrr.
O die vind ik juist zo mooi. :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat zeiknummer van Pink met d'r dochter.
Cover me in sunshine, braak!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Eentje van nóg vroeger: Vluchten kan niet meer, van Frans Halsema en Jenny Arean. Ik haatte dat nummer als kind, mijn ouders draaiden het heel vaak.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan niet luisteren naar Beautiful van Christina Aguilera. Gelukkig komt dat nummer nog zelden op de radio.
Alle reacties Link kopieren Quote
cosmopolitan22 schreef:
25-05-2022 13:05
When Susanna cries van Espen Lind....
Wat een zeiknummer!!

En whats up van de 4 Non Blondes

:sick: :furious:
Ik denk altijd, gaat dit over een baby of zo? Ipv de janken moet je die vreemdganger gewoon buiten kicken.
nbk schreef:
25-05-2022 13:21
Dat zeiknummer van Pink met d'r dochter.
Cover me in sunshine, braak!
Inderdaad. En dat mensen het dan helemaal op gaan hemelen, want dochter is zo getalenteerd?!! Ik hoor het niet, maar ja...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Daveotion schreef:
25-05-2022 13:22
Ik kan niet luisteren naar Beautiful van Christina Aguilera. Gelukkig komt dat nummer nog zelden op de radio.

O, dat doet me ineens denken aan You're Beautiful van James Blunt. Ver-schrik-ke-lijk.
dolfje schreef:
25-05-2022 13:19
Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij. Verschrikkelijk, daar word ik dus agressief van.
Oja, en dit! Echt heel heel erg!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik als enige niet kon luisteren naar Susan en Freek, maar ik ben ik goed gezelschap lees ik. En Davina Michelle vind ik ook een straf.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
"Hold me now" van Johnny Logan - ik vind het op zich een mooi nummer, maar de tekst wat ongeloofwaardig. Zij verlaat hem voor een ander, ik kan me niet heel goed voorstellen dat je jezelf dan nog gaat kwellen met een laatste nacht in elkaars armen en dingen zegt als: 'Pretend it's just the two of us again'.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
25-05-2022 13:26
O, dat doet me ineens denken aan You're Beautiful van James Blunt. Ver-schrik-ke-lijk.
Die is dan weer zo kitsch dat ik het leuk vind. :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
25-05-2022 13:19
Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij. Verschrikkelijk, daar word ik dus agressief van.
Die werd gedraaid op de begrafenis van mijn geliefde familielid :'( ik stond te janken (omdat ik het zo’n afgrijselijke nummer vind en uiteraard omdat dat familielid echt beter verdiende dat dit rotnummer @(
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Susan schreef:
25-05-2022 13:22
Eentje van nóg vroeger: Vluchten kan niet meer, van Frans Halsema en Jenny Arean. Ik haatte dat nummer als kind, mijn ouders draaiden het heel vaak.

Oh, die is echt vreselijk!

Nu weet ik er ook één: bijna alles van Herman van Veen. Rillingen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven