Wat geef jij je vriend/man kado?

12-12-2013 15:57 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al weken op zoek naar geschikte kadoos voor mijn vriend, zowel voor kerst als voor zijn verjaardag een maand later. Ik ken alle lijstjes die in alle tijdschriften en op internet staan: cd/dvd, luchtje, mooie sjaal/handschoenen, leren hoes voor zijn tablet/smartphone/laptop, weekendje weg, horloge etc. Maar dat zijn geen dingen waar ik hem blij mee maak. Ja, met het weekendje weg wel, maar daar heb ik nu geen geld voor helaas. Ik zie zat leuke dingen, maar het is allemaal veel te duur. Het mag op zich wel wat kosten, maar dan moet het wel echt perfect zijn, en niet 'wel leuk'. Dus, om een beetje inspiratie op te doen: wat geven jullie je man/ vriend kado met kerst of zijn verjaardag?
Een uitbreidingspakket van dit spel http://www.bol.com/nl/p/munchkin-kaarts ... 000019487/

Hij heeft laatst het basispakket voor zichzelf gekocht en is er helemaal lyrisch over.
Alle reacties Link kopieren
Voorbeelden van wat ik heb gegeven zijn;

Horloge

Geurtje

Multitool (gereedschap)

Gitaarlessen & lesboek

Camera

T-shirt / overhemd / schoenen

Een theorieboek voor VCA Vol (moet dus iets in zijn richting zijn)

Printer

Zelfgemaakte bonnen

Zelfgemaakte cakes & taarten

Spel voor de Wii
Alle reacties Link kopieren
Haha ik gaf mijn partner een 4seizoensdekbed 240x220 cadeau met 2 bijpassende setje dekbedovertrekken.

En echt nooit iemand zo blij gezien met een cadeau.

Achtergrond is wel dat ik al ruim een half jaar aan heb moeten horen dat ons dekbed aan vervanging toe is. Veel te koud dat enkele dekbed. En te kort (hadden 200x200) en helemaal als zoon een nacht tussen ons in sliep en nu met de 2e op komst moesten we echt eens gaan kijken voor een nieuwe.

Maar goed ik ben getrouwd met een vrouw wellicht dat een man anders gereageerd had..



Maar eehm zo'n belevenisding/bon niks voor hem?

(ijs)Karten/uit eten/avondje theater/bier-wijn proeverij e.d.?
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe merk portomonee..zit ook een verhaal achter hihi dus hij zal er heel blij mee zijn.

Anders had ik het echt niet geweten..vind dat altijd zo moeilijk cadeaus voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn niet zo moeilijk tevreden te stellen. En het hoeft al helemaal niet veel te kosten.

Maak z'n lieflingseten (groot stuk vlees met wat erbij bijv.) zet z'n lieflingsmuziek op. Samen romantisch bij kaarslicht eten.

Daarna geef je hem een massage etc.
When life gives you lemons, make lemonade
Alle reacties Link kopieren
Als ik niets weet geef ik hem gewoon niets. We eten zijn lievelingseten en ik zorg dat het extra gezellig is. Weet ik wel wat mag het ook wat duurder zijn. Zo zijn we idd wel eens een weekend weg geweest en heeft hij al een paar keer "niets' gehad. Volgend jaar krijgt hij een giga feest/reünie met band en alles. Daarna krijgt hij gewoon weer een paar keer niets
Alle reacties Link kopieren
quote:silent-witness schreef op 12 december 2013 @ 16:07:

Haha ik gaf mijn partner een 4seizoensdekbed 240x220 cadeau met 2 bijpassende setje dekbedovertrekken.

En echt nooit iemand zo blij gezien met een cadeau.

Achtergrond is wel dat ik al ruim een half jaar aan heb moeten horen dat ons dekbed aan vervanging toe is. Veel te koud dat enkele dekbed. En te kort (hadden 200x200) en helemaal als zoon een nacht tussen ons in sliep en nu met de 2e op komst moesten we echt eens gaan kijken voor een nieuwe.

Maar goed ik ben getrouwd met een vrouw wellicht dat een man anders gereageerd had..



Maar eehm zo'n belevenisding/bon niks voor hem?

(ijs)Karten/uit eten/avondje theater/bier-wijn proeverij e.d.?Haha, soms zou ik willen dat ik ook een vrouw had . Is wat kadoos kopen betreft toch wel veel makkelijker denk ik ;). Maar daarom stond er ook vriend/man in de topic titel, geen partner. Want mannen zijn altijd zo verdomd lastig...
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget? Als je op van die veilingsites kijkt, of op die aanbiedingen van de dag kun je voor nul en geen geld een weekend weg scoren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:00-sunshine-00 schreef op 12 december 2013 @ 16:13:

Mannen zijn niet zo moeilijk tevreden te stellen. En het hoeft al helemaal niet veel te kosten.

Maak z'n lieflingseten (groot stuk vlees met wat erbij bijv.) zet z'n lieflingsmuziek op. Samen romantisch bij kaarslicht eten.

Daarna geef je hem een massage etc.Ja dat weet, maar dat heb ik nu al zo vaak gedaan, ik wil nu weleens een 'echt' kado. En ik weet ook wel dat hij waarschijnlijk met alles wel blij is, al zou ik hem een paar sokken geven, maar ik wil iets wat echt bij hem past. Iets wat hij niet in de kast zet en nooit meer naar om kijkt.
Alle reacties Link kopieren
http://www.actievandedag. ... KKnhKb-qrsCFctb3god-T8A4A
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop een bordspel voor 2 personen.
Alle reacties Link kopieren
En een abonnement ergens op? Tijdschrift, voetbal op tv, etc. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.actievandedag. ... OfP9tn-qrsCFYlV3godzVQAWg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 december 2013 @ 16:20:

Wat is je budget? Als je op van die veilingsites kijkt, of op die aanbiedingen van de dag kun je voor nul en geen geld een weekend weg scoren.Kan max 80 euro missen denk ik. Vind het altijd alleen zo veel werk, via vakantie veilingen oid . Zal wel even kijken bij groupon enzo anders. Maar wil ook iets tastbaars. In de 4 jaar dat we samen zijn heeft hij nog nooit een 'tastbaar' kado gehad, altijd iets als een dagje uit ofzo. Zou het wel leuk vinden als hij ook een 'voorwerp' heeft wat hij dan van mij gehad heeft. Klinkt misschien heel stom
Alle reacties Link kopieren
Tja ik heb al zoveel gegeven sommige dingen zijn 'klein' geweest en gewoon voor tussen door maar die lach is altijd leuk



- vogel huisje

- Heggenschaar

- Een dakpan van de kerk waar de kerk op gegraveerd is. (Hij is nog al trots afkomst stad)

- Boeken over de stad/voetbal club

- Een waterpomptang en een zaag boormachine met koffer en 100 soorten koppen die er bij horen.

- Echte originele tekeningen van de stad ingelijst. Maar dat is best prijzig zo'n tekening.

- folie voor de autoruit

- Kaartje optreden favo artiest was als verassing en zijn beste vriend ging mee. Dus gewoon een mannen avond.

- dockingatation voor op z'n nachtkastje

- Printer met wifi



En nog meer, zie nu eigenlijk pas dat hij me al best een fortuin heeft gekost.
Alle reacties Link kopieren
Mooie spullen die hij toch niet zo gauw voor zichzelf zou kopen. Kan iets van kleding zijn of voor in huis (een lamp, of keukengerei ofzo) maar ook een mooie uitgave van een boek of cd.

Ik ken zijn smaak ondertussen wel en hij zal minder snel de wat luxere versie van iets voor zichzelf aanschaffen (heb ik dan weer veel minder problemen mee ) maar is er vervolgens wel echt blij mee.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Vogelhuisje

Messenset

Wok

Badjas

Shirt

Kaartje concert
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Haal uw GVB in slechts 3 dagen



1





2





3





4





5





Heeft u altijd al willen leren golfen? Haal binnen 3 dagen uw golfvaardigheidsbewijs (clubhandicap 54). Met uw GVB heeft u toegang tot alle golfbanen van Nederland.

Binnen 3 dagen uw golfvaardigheidsbewijs/HCP 54

Theorie-examen met 100% slagingsgarantie

Golfschool Amsterdam-Waterland en Golfschool Beemster





199,- 19,95 p.p





74% korting *





Wellnessdag incl. gratis massage



1





2





3





4





5





Kom een dag relaxen in het saunacomplex van Sauna & Beauty de Veluwe en geniet van de vele wellness faciliteiten. Kom tot rust te midden van een gezellig, ontspannen, romantische sfeer.

Geniet een dag lang in Sauna & Beauty de Veluwe

Incl. Hydro-Jet massage en een voucher voor gratis entree

Boek nu voor een entree bij deze sfeervolle sauna!





49,- 12,95 p.p.





73% korting *





The Beatles 50th anniversary



1





2





3





4





5





De laatste tickets voor deze fantastische muziekshow. The Cavern Beatles uit Liverpool kruipen in de huid van de Fab Four en spelen alle grote hits zoals ‘Please Please Me’ en ‘Help!’.

Fantastische muziekshow in de aankomende kerstvakantie

8 voorstellingen in Den Haag vol met de bekende hits

Koop nu de laatste kaarten bij ActievandeDag





47,50 v.a. 12,95 p.p.





94% korting *





Touchscreen stylus- en balpen combi



1





2





3





4





5





Voorkom vieze vingervlekken op uw touchscreen en bestuur uw smartphone of tablet met deze handige pen. Deze stylus is handig om mee te typen of tekenen.

Twee-in-één pen: stylus en balpen

In een handige set van 3 stuks

Geschikt voor alle smartphones en tablets





39,95 2,50 per set
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een horloge? Een leren riem? Een portemonnee? Een ring?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor deze kerst heb ik heb playstation 4 voor hem gekocht inclusief spelletje.



Voor zijn verjaardag heeft hij een iPod nano met persoonlijke inscriptie, spelletje GTA V en een fotoalbum van onze festivals gekregen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.badjasparadijs ... mono-badjas--heren-badjas
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een écht goede BBQ.





Kookt hij graag? Heeft hij iets met wijn? Wat voor hobby's?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik doen geen cadeaus, wat een rust!

Ideaal!



Maar... Houdt hij van klussen? Mijn vriend vindt gereedschap altijd wel leuk.

Maar die is heel snel tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Horloge? Manchetknopen (er zijn er echt hele leuke, maar ik weet natuurlijk niet of hij een hemdentype is).

Ik geef dit jaar inderdaad een weekendje weg, een reisgids (die niks met het weekendje te maken heeft) en een moleskine notitieboekje.



Andere 'tastbare' dingen: dvd-reeks om samen te bekijken, boeken, gezelschapsspelletjes (Dominion, Machiavelli, Sint-Petersburg, Goa....), een echt mooie pen (eventueel met een boodschap), outdoorspullen (zwitsers zakmes en zo).



Wij hebben heel veel boeken en mijn man heeft mij, toen we pas samenwoonden, een ronde biliotheekachtige-stempel cadeau gedaan met onze beide namen. Die staat nu in elk boek. Klinkt misschien wat vreemd, maar ik vond het best romantisch dat hij zijn boeken ook als mijn eigendom beschouwde.

Als we ooit uit mekaar gaan, moeten we natuurlijk wel een pagina uit al onze boeken scheuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven