Wat is een goede 1 april grap?

19-02-2020 16:41 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen met een kleine vriendengroep een echt originele grap bedenken om bij docenten uit te halen. We willen het eigenlijk heel graag groots aanpakken. Wel een grap die iedereen kan waarderen. We willen het natuurlijk wel gezellig houden. De docenten bij ons op school kunnen daarintegen wel veel hebben. We zitten in VWO5. Ik ben benieuwd!!
Echt origineel is natuurlijk zelf bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ach, beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen zelf bedacht, maar ook passend bij de school, bij de actualiteit of wat er speelt op school. Een grap moet nooit uit het niets vallen, maar juist een beetje logisch zijn.

Dus is je school een uitbouw aan het plaatsen? Stuur een mailtje namens de gemeente dat de archeologische dienst langs moet komen voor een inspectie, en ga dan met een stel leerlingen heel gewichtig lopen doen in het zand.
Is je school net gefuseerd? Verzin dan een of ander ingewikkeld verhaal over dat leerlingen van de ene school achterlopen bij de ander en extra bijgespijkerd gaan worden.
Beide stomme voorbeelden, maar even om aan te geven hoe je er een veel logischer verhaal van kunt maken als je kunt 'aanhaken'.
anoniem_199354 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 17:12
59.06% gewijzigd
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
1 die ik op you tube had gezien. Meisje dr telefoon ging over, en dan was de regel dat de hele klas mocht mee luisteren. Belde zg. de huisarts, dat ze positief getest was op zwangerschap. Die leraar schrok zich rot, waarna het meisje zei: nee hoor, niet schrikken, ik heb ook al een naam bedacht: 1 april!!!
ik geef mn bek ook maar een douw
handigmetgeld schreef:
19-02-2020 17:08
Niet alleen zelf bedacht, maar ook passend bij de school, bij de actualiteit of wat er speelt op school. Een grap moet nooit uit het niets vallen, maar juist een beetje logisch zijn.

Dit!
Dan is het veel geloofwaardiger en geeft dus meer effect.
Ik vond deze jaren geleden geweldig. Nu nog trouwens maar ik bedoel dat het al een oudje is.

https://www.youtube.com/watch?v=R9rymEWJX38
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-02-2020 17:09
1 die ik op you tube had gezien. Meisje dr telefoon ging over, en dan was de regel dat de hele klas mocht mee luisteren. Belde zg. de huisarts, dat ze positief getest was op zwangerschap. Die leraar schrok zich rot, waarna het meisje zei: nee hoor, niet schrikken, ik heb ook al een naam bedacht: 1 april!!!
Hmmm wat een slechte "grap" is dit zeg.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-02-2020 17:37
Hmmm wat een slechte "grap" is dit zeg.
Zie het filmpje hierboven. Prima grap, goed uitgevoerd, bij een docent die daar uitstekend mee kan omgaan.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-02-2020 17:09
1 die ik op you tube had gezien. Meisje dr telefoon ging over, en dan was de regel dat de hele klas mocht mee luisteren. Belde zg. de huisarts, dat ze positief getest was op zwangerschap. Die leraar schrok zich rot, waarna het meisje zei: nee hoor, niet schrikken, ik heb ook al een naam bedacht: 1 april!!!
Jeetje wat wezenloos flauw.
Alle reacties Link kopieren
Vragen of ze mevrouw de leeuw willen bellen en dan het nummer van de dierentuin geven.
prada schreef:
19-02-2020 17:11
Ik vond deze jaren geleden geweldig. Nu nog trouwens maar ik bedoel dat het al een oudje is.

https://www.youtube.com/watch?v=R9rymEWJX38
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
19-02-2020 17:59
Vragen of ze mevrouw de leeuw willen bellen en dan het nummer van de dierentuin geven.
Ja, echt de leukste grap voor de dierentuinmedewerkers. :(
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Leuk filmpje. Wel een stomme regel van die school.
prada schreef:
19-02-2020 17:11
Ik vond deze jaren geleden geweldig. Nu nog trouwens maar ik bedoel dat het al een oudje is.

https://www.youtube.com/watch?v=R9rymEWJX38
Zonder de reacties gelezen te hebben dacht ik ook gelijk aan deze classroom joke.
Goed uitgevoerd.

Wat een leuke docent trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons werd er een keer een mail gestuurd dat de parkeerplaatsen "volgende week woensdag" (dus zonder specifieke datum) afgezet zouden worden vanwege werkzaamheden. De dag zelf werd er een foto rond gestuurd van een paar lego poppetjes die op de parkeerplaats aan het "werk" waren.
Best flauw, maar iedereen kon er wel om lachen.
Zoals verwacht loopt alles anders
Wici schreef:
19-02-2020 21:57
Bij ons werd er een keer een mail gestuurd dat de parkeerplaatsen "volgende week woensdag" (dus zonder specifieke datum) afgezet zouden worden vanwege werkzaamheden. De dag zelf werd er een foto rond gestuurd van een paar lego poppetjes die op de parkeerplaats aan het "werk" waren.
Best flauw, maar iedereen kon er wel om lachen.
Ik vind hem ook wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Zet je school te koop op funda, verkoopborden voor het gebouw.
Leerlingen die brieven ontvangen dat de school failliet is en verkocht wordt, dat ze een nieuwe school moeten zoeken.
Dat de leraren opzoek moeten naar een nieuwe baan enz....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik vind docenten pranken niet zo sympathiek.

Tenzij je het alleen bij de docenten doet waar de klas een goede band mee heeft.
Moet het bij die kleine vriendengroep blijven?

Nee; dan kun je denken aan een ruzie in de aula, die overgaat in een flashmob voor alle docenten.
Alle reacties Link kopieren
Fürelise schreef:
20-02-2020 09:42
Moet het bij die kleine vriendengroep blijven?

Nee; dan kun je denken aan een ruzie in de aula, die overgaat in een flashmob voor alle docenten.
Dit vind ik nou echt leuk!
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
20-02-2020 11:55
Dit vind ik nou echt leuk!
Oh, die vind ik ook echt leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven