Wat is er dan nog over van plezier?

25-01-2020 13:33 31 berichten
Stukje op Viva.nl: “Wat zegt jouw reactie op Brennifer over jou?”

Omdat ik benieuwd was wat of wie Brennifer is, toch maar even gelezen. Blijkt te gaan om een koppel, Brad Pitt en die ene, die ik altijd door elkaar haal met een andere blonde, die door Brad in de steek is gelaten voor Lara Croft, of zoiets. Wist ik wel. En hij heeft nu haar arm gepakt en daar moeten we iets van vinden. Want als je dat niet doet, en nu komt het (ja ik heb tot het eind toe doorgelezen):

“Maar hey, als we tijdens deze ellenlange januari met Brexit, Megxit en de klimaatcrisis deze hereniging van Hollywood’s geliefde koppel niet kunnen verdragen, wat is er dan nog over van plezier…?”

Nou, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wat is er nog over van plezier? Iemand?
Wat mij wel intens plezier doet is dat de klimaatcrisis blijkbaar tot deze januari beperkt blijft.
Pilletjes vergeten?
Zo. Wat een topic.
Alle reacties Link kopieren
Hè..? Dus de vraag is wat er over is van plezier als een man die je niet kent een vrouw die je niet kent bij haar arm pakt..?
Ik snap het niet :confused: Ik voel me heel dom nu
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die het niet helemaal begrijpt.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Te moeilijk :blond:
Mispoes!
“Maar hey, als we tijdens deze ellenlange januari met Brexit, Megxit en de klimaatcrisis deze hereniging van Hollywood’s geliefde koppel niet kunnen verdragen, wat is er dan nog over van plezier…?”

Het is wel weer een fantastisch staaltje schrijverschap :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is daar nog het Viva Forum om je door deze grijze dagen te helpen. :there: Nog even volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Is dat plezier: iets vinden als de ene celeberity de ander bij haar arm pakt?

Wauw.....
(zonder het plezier te willen verknallen)

Hollywood's
Brad's
Jen's

Dat valt mij dan weer in die column op.
Alle reacties Link kopieren
Betonrot schreef:
25-01-2020 13:34
Wat mij wel intens plezier doet is dat de klimaatcrisis blijkbaar tot deze januari beperkt blijft.

Idem voor Brexit.

Wat een idioterie weer, van Viva. Een ouderpaar gaat scheiden, omdat ze beroemd zijn is alle vuile was (en meer) voor de hele wereld te lezen - inclusief hun kinderen -, hij raakt de arm van zijn ex aan en schijnbaar moet ik daar plezier van ondervinden.
Zo jeetje, wat een topic...

Onderwerpen gaan van links naar rechts hier... Een moshpit is er niks bij..
Santaaa schreef:
25-01-2020 14:13
Zo jeetje, wat een topic...

Onderwerpen gaan van links naar rechts hier... Een moshpit is er niks bij..
Wij noemden dat pogoën. Toen Brad en Dingetje nog jong waren, zeg maar.
snug schreef:
25-01-2020 14:03
(zonder het plezier te willen verknallen)

Hollywood's
Brad's
Jen's

Dat valt mij dan weer in die column op.
‘t Is Engels, zullen we maar denken.
Is er iemand die durft lezen wie “Henkie en Wenkie” zijn en hoe het met hun huwelijk is?
Betonrot schreef:
25-01-2020 14:22
Is er iemand die durft lezen wie “Henkie en Wenkie” zijn en hoe het met hun huwelijk is?
Nope, maar als iemand zich geroepen voelt een samenvatting te geven a la de openingspost dan graag
Alle reacties Link kopieren
Betonrot schreef:
25-01-2020 14:22
Is er iemand die durft lezen wie “Henkie en Wenkie” zijn en hoe het met hun huwelijk is?

Oh maar dit weet ik! Dat is van #MAFS (Married At First Sight) Henk trouwt met Chantal. Chantal heeft wenkbrauwen die niet in een beperkt aantal woorden te beschrijven zijn, dus haar social media nickname is nu "Wenkie"

Niet gephotoshopt beeld van Chantal:

Afbeelding
Dank je, Pergamon. Je bent een lichtpuntje in een duistere wereld zonder plezier.
O fuck, dat was vóór ik het plaatje had gezien.
Er komt ineens een idee in me op voor een nieuwe Nederlandse Netflix-serie. Met vampiers.
Alle reacties Link kopieren
Betonrot schreef:
25-01-2020 14:38
O fuck, dat was vóór ik het plaatje had gezien.

Ja sorry! In het kader van plezier, schat eens de leeftijd van "Sjan" :

Afbeelding
Pergamon schreef:
25-01-2020 14:40
Ja sorry! In het kader van plezier, schat eens de leeftijd van "Sjan"
Moeilijk! Is dat een amalgaamvulling bij haar voortand en worden die nog gemaakt?
anoniem_393621 wijzigde dit bericht op 25-01-2020 14:48
Reden: Sorry, ging iets mis
24.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Betonrot schreef:
25-01-2020 14:45
Moeilijk! Is dat een amalgaamvulling bij haar voortand en worden die nog gemaakt?

Oei zoveel details weet ik niet, maar ik gok dat dat vanwege haar leeftijd niet kan!
Pergamon schreef:
25-01-2020 14:50
Oei zoveel details weet ik niet, maar ik gok dat dat vanwege haar leeftijd niet kan!
Ik geef het op. Hoe oud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven