Wat is er dan nog over van plezier?

25-01-2020 13:33 31 berichten
Stukje op Viva.nl: “Wat zegt jouw reactie op Brennifer over jou?”

Omdat ik benieuwd was wat of wie Brennifer is, toch maar even gelezen. Blijkt te gaan om een koppel, Brad Pitt en die ene, die ik altijd door elkaar haal met een andere blonde, die door Brad in de steek is gelaten voor Lara Croft, of zoiets. Wist ik wel. En hij heeft nu haar arm gepakt en daar moeten we iets van vinden. Want als je dat niet doet, en nu komt het (ja ik heb tot het eind toe doorgelezen):

“Maar hey, als we tijdens deze ellenlange januari met Brexit, Megxit en de klimaatcrisis deze hereniging van Hollywood’s geliefde koppel niet kunnen verdragen, wat is er dan nog over van plezier…?”

Nou, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wat is er nog over van plezier? Iemand?
Alle reacties Link kopieren
Betonrot schreef:
25-01-2020 15:03
Ik geef het op. Hoe oud?

42
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
25-01-2020 14:10
Idem voor Brexit.

Wat een idioterie weer, van Viva. Een ouderpaar gaat scheiden, omdat ze beroemd zijn is alle vuile was (en meer) voor de hele wereld te lezen - inclusief hun kinderen -, hij raakt de arm van zijn ex aan en schijnbaar moet ik daar plezier van ondervinden.
Ja, ja dat klopt. Want net als de rest van ons hier op viva, hebben wij verder geen leven. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wenkie zou haar haar zwart moeten verven. Dan kan ze weer gewoon Sjan heten.
Niq schreef:
25-01-2020 16:20
Wenkie zou haar haar zwart moeten verven. Dan kan ze weer gewoon Sjan heten.
Ik vind dat Wenkie helemaal niets meer moet verven, haar tatoeages zijn mooi genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net dat er een programma was over “De Scheetjes”, maar dat dit is gestopt vanwege tegenvallende kijkcijfers.
Nou, van mijn plezier is niets meer over :-(
Ya no puede caminar
La_Cucaracha schreef:
25-01-2020 19:11
Ik hoor net dat er een programma was over “De Scheetjes”, maar dat dit is gestopt vanwege tegenvallende kijkcijfers.
Nou, van mijn plezier is niets meer over :-(
:hug:

Mijn opa vertelde vroeger over een man die optrad met scheten laten. Dat kon hij blijkbaar heel vermakelijk doen. Maar op tv heb je er geen geur bij, dan mis je toch wat.

Maar dit terzijde. Waar ging dat programma over, dat we nu nooit zullen zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven