Wat is jouw grootste wens voor 2019?

31-12-2018 11:20 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
OUDE TOPIC, TERUGBLIK OP 2019

Mijn eindejaars traditie, weer dezelfde vraag aan jullie:

Wat is jouw grootste wens voor 2019?

Groot of klein, gezondheid of geluk, succes, of misschien juist iets materialistisch?
flipje2 wijzigde dit bericht op 30-12-2019 14:26
18.75% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik hoop dat mijn nieuwe baan een succes wordt.
Ik heb hetzelfde als Hillegonda1.
Over een aantal weken begin ik aan mijn nieuwe baan.
Verder hoop ik dat mijn gezondheid stabiel blijft.
Alle reacties Link kopieren
Dat we volgend jaar terugkijken op een mooi en gelukkig eerste jaar als gezin. :heart:

Dat mijn promotie in maart goed verloopt, en dat ik dit jaar met wat minder stress naar mijn werk/opleiding ga.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik wens dat de gezondheid van mijn man verbetert.
Alle reacties Link kopieren
Geen wensen.
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
Sporten zonder pijn.
Gezondheid. Maar gezonder zal het er wel niet op worden.

Dus wens ik niks. Voor niemand niet. Heeft toch geen nut. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dat ik over een paar weken een heerlijk en gezond zoontje in mijn armen kan houden.
Alle reacties Link kopieren
O, toch wel. Dat alle trollen van internet verdwijnen. Verachtelijk volk.
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn buren me met rust laten zodat mijn huis weer mijn veilige haven wordt.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat ik in januari een goede eerste echo mag hebben. En dan in augustus mag bevallen van ons gezonde kindje.
Alle reacties Link kopieren
Een gezond jaar op de eerste plaats.
Op de tweede een grotere woning en op de derde plaats een leuke nieuwe baan.
Dat mijn hond toch niet ziek blijkt te zijn en nog járen mee mag gaan......
Dat mijn dochter beter wordt
Ik heb nogal wat wensen voor de (nabije) toekomst. Dat mijn depressie overgaat. Dat ik goede medicatie krijg voor m'n epilepsie. Dat ik kan re-integreren en leuk werk vind. Maar meer nog wens ik dat mijn man stabiel wordt en geen psychose meer krijgt. En werk vindt. En dat mijn ouders gezond blijven.
Oh ja, en wereldvrede natuurlijk :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik wens voor onszelf vooral veel geluk en gezondheid. 2018 was vooral gezondheidstechnisch geen topjaar.

Verder hoop ik een mooi nieuw huis te kunnen kopen.

Mijn focus ligt echt alleen op mijn gezin, de rest kan me gestolen worden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik sterk en moedig genoeg word. Zodat ik de knoop door kan hakken en eindelijk eens aan mijn eigen geluk kan werken.
Alle reacties Link kopieren
- Een tweede zwangerschap die voorspoedig verloopt
- Aangenomen worden bij een stageplek die ik graag zou willen

Verder heb ik een boel dromen en wensen waarvan ik nu al weet dat het er niet inzit in 2019 dus daar focus ik maar niet op ;)
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn inslaap probleem afneemt. Ik baal er toch zo van dat dit voortduurt. Iemand DE tip?

Ik wens iedereen een prachtig jaar toe, vol gezelligheid, verdraagzaamheid en gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
31-12-2018 11:46
Dat mijn dochter beter wordt
Beterschap :hug:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Dat mijn moeder niet jong zal sterven aan deze ziekte.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zwanger te mogen worden. Maar goede gezondheid voor mezelf en mijn naasten is natuurlijk het allerbelangrijkst. En dat wens ik iedereen toe.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
31-12-2018 11:54
Dat mijn inslaap probleem afneemt. Ik baal er toch zo van dat dit voortduurt. Iemand DE tip?

Ik wens iedereen een prachtig jaar toe, vol gezelligheid, verdraagzaamheid en gezondheid.
Je gedachten op iets anders zetten. Wat ik doe is het alfabet gebruiken en dan bijvoorbeeld automerken opnoemen. Of groente en fruit, meisjesnamen enz. Ik moet dan van mezelf 2 automerken per letter weten. Bij sommige letters weet je er bijvoorbeeld 3, dan heb je er 1 over die bewaar je voor als je bij een letter er maar 1 weet. Ik kom meestal niet ver, het is een vorm van mediteren. Als ik de D haal dan is het al ver.

Zet ook een blue light filter op je telefoon en laptop als je daar ‘s avonds nog mee werkt.

Laat me weten of het jou ook zo goed helpt.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn dochtertje zich weer veilig gaat voelen bij de peuterspeelzaal.
En dat we de hoofdprijs van de loterij winnen :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven