Wat je niet hardop wil zeggen deel X

18-11-2021 23:27 3599 berichten
...maar hier toch doet omdat het kan! Gooi hier al je frustratie er uit! Alles wat je hebt opgekropte mag je met ons delen. Commentaar mag maar hoeft niet. Zie dit als een kliko waar je alle rotzooi weg kunt gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind wat van jou en je ‘opvoeding’ en je gelul om dat respectloos stuk vreten te blijven verdedigen.
Nee, het is niet de taak van school om zijn online leven te controleren, je zult toch echt sommige dingen nog zelf moeten doen.
Nee, het is niet mijn probleem dat hijzelf zijn criminele acties filmt en online pleurt
Nee, ik ga mijzelf niet voor lul zetten bij betreffende fastfoodvestiging om daar mensen te overtuigen hem als stagiair aan te nemen waar hij een week daarvoor de halve pui heeft opgeblazen met zijn ‘vuurwerkje’ want ‘iedereen verdient een tweede derde vierde kans’
Ja, jij bent aansprakelijk voor je kind, ook in het weekend dus
Nee, het is op geen enkele wijze mogelijk om de schade deels te verhalen op de school

Echt wtf!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Zie ik eens een leuk truitje en ook warm, is het een King Louie en ook direkt over de hele aardbol uitverkocht :'(
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
24-01-2022 13:19
Ja, ik vind wat van jou en je ‘opvoeding’ en je gelul om dat respectloos stuk vreten te blijven verdedigen.
Nee, het is niet de taak van school om zijn online leven te controleren, je zult toch echt sommige dingen nog zelf moeten doen.
Nee, het is niet mijn probleem dat hijzelf zijn criminele acties filmt en online pleurt
Nee, ik ga mijzelf niet voor lul zetten bij betreffende fastfoodvestiging om daar mensen te overtuigen hem als stagiair aan te nemen waar hij een week daarvoor de halve pui heeft opgeblazen met zijn ‘vuurwerkje’ want ‘iedereen verdient een tweede derde vierde kans’
Ja, jij bent aansprakelijk voor je kind, ook in het weekend dus
Nee, het is op geen enkele wijze mogelijk om de schade deels te verhalen op de school

Echt wtf!
Echt ongebegrijpelijk he Lemoos!
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
24-01-2022 13:19
Ja, ik vind wat van jou en je ‘opvoeding’ en je gelul om dat respectloos stuk vreten te blijven verdedigen.
Nee, het is niet de taak van school om zijn online leven te controleren, je zult toch echt sommige dingen nog zelf moeten doen.
Nee, het is niet mijn probleem dat hijzelf zijn criminele acties filmt en online pleurt
Nee, ik ga mijzelf niet voor lul zetten bij betreffende fastfoodvestiging om daar mensen te overtuigen hem als stagiair aan te nemen waar hij een week daarvoor de halve pui heeft opgeblazen met zijn ‘vuurwerkje’ want ‘iedereen verdient een tweede derde vierde kans’
Ja, jij bent aansprakelijk voor je kind, ook in het weekend dus
Nee, het is op geen enkele wijze mogelijk om de schade deels te verhalen op de school

Echt wtf!
:woa:
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Gatverredamma, wat is het ongelooflijk goor (en ongezond) om je huisjes zó naar sigarettenrook (en nicotine, en teer) te laten ruiken en daar mensen (en vooral jonge kinderen, want speciaal "kinderhuisje") in te laten slapen.
Nee, jullie "beleid" is helemaal niet ontmoedigend, want er staat werkelijk nérgens dat je zogenaamd niet mag roken in jullie huisjes. Ergo; iedereen doet dat dus gewoon. Alle bedden (boxsprings), dekbedden, kussens, gordijnen, alles is gewoon doordrenkt van die ongelooflijke gore zooi. Als ik m'n zoontje uit z'n bed haalde, rook het hele kamertje alsof hij de hele nacht had liggen paffen..... Ik heb koppijn tot en met.

En ja, we zijn daardoor eerder naar huis gegaan, en ja, je gaat me op zeker de overgebleven nachten vergoeden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind elcanto echt een fantastische film, en ik ga hem zeker voor de derde keer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet geweldig, omhoog gevallen troela. Stop met dat autoritaire gedrag en popie jopie gebeuren!
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Stom!
Zit ik al tijdje in de gaten te houden wanneer de BTW WEG dagen zijn bij de mediamarkt, doet dat ding (airwrap) wat ik wil kopen niet mee met de actie :(
Alle reacties Link kopieren
Wat een zure wijven heb je toch.
Zeiken om het zeiken.
Vreselijk.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Je kan op houden hoor, vacin-weigeraar/Instagram-activisme past niet bij je 🥱
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nee ik wist niet dat zo’n draad-rekje blijkbaar een barbertje wordt genoemd, Nooit van gehoord. Mea culpa, mea maxima maxima culpa. En kunnen we er nu over ophouden aub? Damn….
En nú in één keer goed
Alle reacties Link kopieren
De reisboekingen voor de zomer schieten omhoog. Ik zou ook wel ff naar de zon willen, helaas werkt oude kat niet mee grr
Alle reacties Link kopieren
Je blijft het maar doen he? Valt je nog steeds niet op dat mensen het niet fijn vinden als je controle over ze probeert te nemen?

De enige manier waarop je duurzame vriendschappen opbouwt is als je eens een keer niet probeert om mensen te domineren en altijd maar
voor jouw karretje probeert te spannen. Dat werkte misschien nog op de middelbare school, maar inmiddels zijn we dertigers en hebben we het allemaal druk. Maak ik voor het eerst in weken weer eens tijd om wat met je te gaan doen, kom ik meteen weer terecht in jouw ''fuik'' waarin jij meent alles te kunnen bepalen.
Alle reacties Link kopieren
En weer een miskoop gedaan vann een haarspeld die het niet houdt in dik haar.
Waarom zijn er geen haarspelden ( barrettes ) voor dik haar op de markt? :evil: (6) >:-( :mad: :furious: :furious: :thunder: :@ :swear:


Ik kan wel een haarspeldenkerkhof beginnen met al die haarspelden die spontaan kapot knapten op mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
28-01-2022 12:17
En weer een miskoop gedaan vann een haarspeld die het niet houdt in dik haar.
Waarom zijn er geen haarspelden ( barrettes ) voor dik haar op de markt? :evil: (6) >:-( :mad: :furious: :furious: :thunder: :@ :swear:


Ik kan wel een haarspeldenkerkhof beginnen met al die haarspelden die spontaan kapot knapten op mijn hoofd.
Ik heb het al lang opgegeven met haarspelden en ik heb niet eens zulk heel dik haar maar ze springen hier ook spontaan uit elkaar. Hopeloos.
Wel grappig dat mijn theorie weer klopt.

Wappies zijn simpel en lezen alleen wat ze willen lezen.
Alle reacties Link kopieren
RosieQ schreef:
28-01-2022 12:40
Ik heb het al lang opgegeven met haarspelden en ik heb niet eens zulk heel dik haar maar ze springen hier ook spontaan uit elkaar. Hopeloos.
Vervelend he?
Toch heb ik ooit ( lang geleden ) echt van die super spelden gehad en die kan ik niet meer vinden :(
Wat een ellende en die haarklemmen doen na een uur al pijn op mijn hoofd dus dat is ook al geen optie.

Dik haar tot over het stuitje en geen mogelijkheid meer om het op te steken behalve in een knot met bobbypins, een beetje variatie zou wel fijn zijn haarspeld-ontwerpers!
Alle reacties Link kopieren
Wat vind ik "mannen" die op een vrouwenforum als dit het hoogste woord voeren in héél veel topics toch ont-zet-tend sneu!
Alle reacties Link kopieren
Zucht, ik zie dat je het gelezen hebt, maar reageer dan ook even!!
Alle reacties Link kopieren
Annefleura schreef:
28-01-2022 13:56
Wat vind ik "mannen" die op een vrouwenforum als dit het hoogste woord voeren in héél veel topics toch ont-zet-tend sneu!

Wat een sneue opmerking
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Reageer alsjeblieft niet op mij! Je staat niet voor niets "onder de negeer".
Fleurtje_5 schreef:
28-01-2022 14:00
Wat een sneue opmerking

En toch mag ze dat gewoon vinden hè.
Alle reacties Link kopieren
Annefleura schreef:
28-01-2022 14:09
Reageer alsjeblieft niet op mij! Je staat niet voor niets "onder de negeer".
Waarom lees je het dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
28-01-2022 14:22
Waarom lees je het dan?
Wat heb ik gelezen? Rare aanname. Ik lees zelden of nooit iets van de onbenullen die ik onder de negeer heb. Soms zie je nu eenmaal als anderen iets quoten dat er gereageerd is. Ter plekke reageer ik daar niet op. Hier wilde ik het even kwijt. Daar is dit topic o.a. juist voor!
Alle reacties Link kopieren
Annefleura schreef:
28-01-2022 14:36
Wat heb ik gelezen? Rare aanname. Ik lees zelden of nooit iets van de onbenullen die ik onder de negeer heb.
Nou rustig maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven