Wat je niet hardop wil zeggen IX

27-04-2021 07:34 3827 berichten
Wat je niet hardop wil zeggen IX


Waar heb jij last van? Wat zou je iemand wel eens keihard willen zeggen, maar doe je niet om allerlei redenen? Welk ongenoegen wil je spuien, het kan hier. Uiteraard mag je elkaar ook ondersteunen in de vele ergernissen die er kunnen zijn in het leven. Kleine zaken of grote zaken, lucht hier je hart.
Alle reacties Link kopieren
Groentespies schreef:
30-07-2021 20:12
Ik ben er klaar mee. Alleen regen, wind, kou en stikvervelende kinderen. Er hoeft morgen maar weinig te gebeuren of ik laat deze hele bende op de camping achter me en ga alleen naar huis.
Uitje naar een museum of ergens binnen?
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
30-07-2021 19:56
echt ik heb eergister de 2de gehad en was gister compleet van de rel zware spierpijn bovenarm doet pijn en is heel erg opgezwollen, ben blij dat het hierbij blijft en niet erger heb
Ik heb van beide vaccinaties amper last gehad :-)
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
30-07-2021 20:43
Uitje naar een museum of ergens binnen?
Hebben we al gedaan. Maar ook dan is het: dat is saai, dat is stom. Vanmiddag hebben we gezwommen. Dat was dan wel leuk. Maar wéér bij aankomst bij de tent is het bonje. Dus ik heb ze na een week maar de tablet gegeven. En ik zeur eigenlijk ook hoor. Zondag gingen we toch al naar huis. Maar het kan me niet snel genoeg gaan. En ik kampeer pas weer als de jongste 16 is nog 11 jaar wachten 😩
Alle reacties Link kopieren
Ritmodelanoche schreef:
30-07-2021 20:20
Wat ben ik in hemelsnaam aan het doen met mijn leven.

32 jaar oud, bijna elke avond met mijn laptop op bed Big Bang Theory aan het kijken. Geen vakantieplannen, geen relatie, niemand om mee op buitenlandvakantie te gaan.

Mijn leven is alleen maar werken, werken, werken en in het weekend (met dit weer vooral) : wachten tot het om is en ik weer kan gaan werken. Dit kan echt niet doorgaan zo Ritmo, je moet iets verzinnen om uit deze impasse te geraken.
dan ga je toch alleen. Eventueel een groepsvakantie (als je de goeie uitkiest is het tegenwoordig echt niet meer zo dat je alleen de paraplu van de reisleidster in de gaten loopt te houden.
Of je gaat op cursusvakantie: zeilen abseilen, klimmen koken. of kies maar wat anders.
Maar ga wat doen, voel je je beter van, echt waar ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Echt, mensen die aan je gaan vragen of je al je prik hebt gekregen.
Ten eerste: klinkt prik ongelofelijk infantiel.
Ten tweede: mijn medische gegevens zijn privé. En nee, het is geen geheim, maar het gaat je gewoon niet aan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ritmodelanoche schreef:
30-07-2021 20:20
Wat ben ik in hemelsnaam aan het doen met mijn leven.

32 jaar oud, bijna elke avond met mijn laptop op bed Big Bang Theory aan het kijken. Geen vakantieplannen, geen relatie, niemand om mee op buitenlandvakantie te gaan.

Mijn leven is alleen maar werken, werken, werken en in het weekend (met dit weer vooral) : wachten tot het om is en ik weer kan gaan werken. Dit kan echt niet doorgaan zo Ritmo, je moet iets verzinnen om uit deze impasse te geraken.
Geen andere hobbies???
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ritmodelanoche schreef:
30-07-2021 20:20
Wat ben ik in hemelsnaam aan het doen met mijn leven.

32 jaar oud, bijna elke avond met mijn laptop op bed Big Bang Theory aan het kijken. Geen vakantieplannen, geen relatie, niemand om mee op buitenlandvakantie te gaan.

Mijn leven is alleen maar werken, werken, werken en in het weekend (met dit weer vooral) : wachten tot het om is en ik weer kan gaan werken. Dit kan echt niet doorgaan zo Ritmo, je moet iets verzinnen om uit deze impasse te geraken.
Dat probleem had ik ook, als je iemand zoekt; er is een site waarop je een reismaatje kan zoeken ;) Waarschijnlijk mag ik de link hier niet neerzetten maar als je googelt kom je erop. Via die site heb ik ook een reismaatje leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
30-07-2021 20:35
Oi da's minder van je kapotte voeten. Komt goed meis :)
zeker vandaag voelde het al minder :lol:
kerst schreef:
30-07-2021 20:57
Ik heb van beide vaccinaties amper last gehad :-)
wees blij

ontopic: stiekem ben ik blij dat het feestje op zijn einde was toen ik kwam,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Blauwetrui schreef:
31-07-2021 22:25
Dat probleem had ik ook, als je iemand zoekt; er is een site waarop je een reismaatje kan zoeken ;) Waarschijnlijk mag ik de link hier niet neerzetten maar als je googelt kom je erop. Via die site heb ik ook een reismaatje leren kennen.
Van wie niet?
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
01-08-2021 14:23
Van wie niet?
Euh van Viva zelf niet? Of ik ben in de war met iets anders, dat kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Buurman , je roept al jaren dat je gaat verhuizen , maar je blijft gewoon in je eigen huis rondstampen.
Blauwetrui schreef:
01-08-2021 15:09
Euh van Viva zelf niet? Of ik ben in de war met iets anders, dat kan ook.
Ik denk het.
Alle reacties Link kopieren
wat een ongelofelijk oersaai weekend. 1 dag hangen en beetje tv kijken vind ik best lekker. Maar niet een heel weekend.
VGM1980 schreef:
01-08-2021 16:11
wat een ongelofelijk oersaai weekend. 1 dag hangen en beetje tv kijken vind ik best lekker. Maar niet een heel weekend.
Ach mens, ga fietsen. :-D

Of een wandelingetje naar de snackbar voor een ijsje of kroketje
Alle reacties Link kopieren
Yeah! Ik ben lekker beter dan jij! Jouw baan vlinderslag was gewoon technisch heeeeeel slecht. Dus even laten zien hoe het wel moest. :cheer2:

En fuck, nu ben ik vertieft. :rofl: :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik wil jou helemaal niets ‘giften’ voor je ‘wondertje’. En zeker geen 120,- aan materiaal en vijf vakantiedagen. Mens ik ken je niet, rot een end op met je inspiratiebronboards van Pinterest. Ga het lekker kopen bij die verkoopster van Etsy wiens werken jij mij wilt laten plagiëren voor nop.

Wat the fuck is mis met dat leeftijdscohort?? Al die tweede die meent dat je gratis maatwerk gaat leveren omdat ze zich hebben laten bezwangeren.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nee, nee, nee.. niet nu.
Dit is zo'n slechte timing voor mijn 3 jarige om zo'n nare hoest te krijgen.
Shiterdeshit. Hij blaft als een zeehond, wat moet ik nu? Laten testen? Zelftest kopen, moeten we zelf in quarantaine?
Dit kan ik er zo niet bij hebben nu.
Het feit dat hij 3 dagen per week naar de kinderopvang gaat is wat me overeind houdt nu. o_o o_o
Alle reacties Link kopieren
laylalala schreef:
02-08-2021 05:45
Nee, nee, nee.. niet nu.
Dit is zo'n slechte timing voor mijn 3 jarige om zo'n nare hoest te krijgen.
Shiterdeshit. Hij blaft als een zeehond, wat moet ik nu? Laten testen? Zelftest kopen, moeten we zelf in quarantaine?
Dit kan ik er zo niet bij hebben nu.
Het feit dat hij 3 dagen per week naar de kinderopvang gaat is wat me overeind houdt nu. o_o o_o
Laten testen. Juist vanwege de kinderopvang. Als het geen Corona is kun je dat gelijk melden daar.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Wat nou, kut-weer-online, elke dag wordt het morgen mooi weer. Maar elke morgen hebben jullie dat gerectificeerd en valt het vreselijk tegen. Maar gelukkig beloven jullie dan voor morgen weer mooi weer. 😕
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
02-08-2021 08:49
Laten testen. Juist vanwege de kinderopvang. Als het geen Corona is kun je dat gelijk melden daar.
Ja inderdaad. Nu wachten op testmoment, dan op testuitslag. Hopelijk kan het allemaal een beetje snel want 48 uur in quarantaine met het hele gezin komt zo ontzettend niet goed uit.
Gelukkig is de kleine man zelf niet onder de indruk: speelt lekker, eet goed, geen koorts, loopt te zingen alleen hij hoest.
Werd er door de kinderopvang ook nog op gewezen dat er "trouwens ook RS-virus heerst". Pfff zo geen zin in dit gedonder allemaal.
Ik word echt moe van mensen die whatsapp gebruiken om de hele dag een beetje over koetjes en kalfjes te neuzelen.
Alle reacties Link kopieren
Een kinderhoek in een supermarkt? Tjong jonge, schiet mij maar lek..
Aarghhh Come On Already!!

Toon nou éindelijk eens een beetje durf, een beetje wilskracht. Altijd zeggen jullie ''hoezo lukt het bij anderen wel en bij ons niet''?

Nou de reden is heel simpel : andere mensen durven een risico te nemen en stappen een beetje buiten de gebaande paden. En jullie? Jullie durven niks, maken geen plan, lopen achter de feiten aan, zijn veel te wispelturig, twijfelachtig en te bescheiden, gaan pas een plan verzinnen als iets te koop komt, maar dan is het alweer voor je neus weggekaapt.

Wees nou eens eerlijk tegen jezelf : daar zit toch geen enkele gedachte achter? In plaats van sparen, ga je nu andermans portemonnee spekken. Leg nou eindelijk ergens eens een goed, competitief bod neer en koop een huis, in plaats van de hele tijd steeds ''veilig'' 10/20 duizend boven de vraagprijs bieden. Ja ik weet dat het ''idioot'' is, maar dat is nu eenmaal de markt.

Of accepteer dat jullie gewoon in je huidige appartement van 50m2 blijven voorlopig. Maar je eigen appartement verkopen en ondertussen het huis van een bevriend stel gaan huren is wel weer echt de meest stomme optie ooit.
Nee buuf je hoeft niet hard te hoesten ik raakte de bbq deksel per ongeluk aan.
Hij gaat niet aan op voorhand hoesten en de deur dicht doen. :facepalm:
Overdrijven is ook maar een vak!
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me een beetje 'los zand' en dat voelt soms best verdrietig. Ik ben alleen iemands collega, vriendin, dochter. Niet iemands zus, tante, schoondochter, schoonzus, moeder, partner, etc.

Mijn vriendinnen gaan helemaal op in hun eigen gezinsbubbel en hoewel ik dat snap voel ik me soms best eenzaam. Kan iemand mij vertellen of vriendschappen zo na de drukte tussen 28-35 (ik ben 30) weer wat aantrekken...? Ik probeer mijn netwerk uit te breiden maar iedereen lijkt zo druk in deze fase..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven