Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Ik was liever in een andere tijd geboren.
Waarom lukt het nou toch niet meer om rond te komen van het bedrag waar we altijd van rondkwamen? Misschien wil ik teveel sparen ofzo, maar ik baal er gewoon van dat het elke maand de laatste dagen zo krap is. En dan lijkt het eindelijk een keer goed te gaan, maar dan gaat er weer iets in huis stuk. Bah

En ik voel me dan enorm schuldig, want de kosten voor mijn rijlessen stijgen de pan uit. Ik hoop dat ik daar echt heel snel vanaf ben
snorriemorrie schreef:
20-03-2019 09:08
Waarom lukt het nou toch niet meer om rond te komen van het bedrag waar we altijd van rondkwamen? Misschien wil ik teveel sparen ofzo, maar ik baal er gewoon van dat het elke maand de laatste dagen zo krap is. En dan lijkt het eindelijk een keer goed te gaan, maar dan gaat er weer iets in huis stuk. Bah

En ik voel me dan enorm schuldig, want de kosten voor mijn rijlessen stijgen de pan uit. Ik hoop dat ik daar echt heel snel vanaf ben
Ah nog steeds bezig? Grote kostenpost he.. Ik hoop dat je snel je rijbewijs haalt :hug: Je was al een keer op geweest toch?
Kwebbeltje91 schreef:
20-03-2019 09:13
Ah nog steeds bezig? Grote kostenpost he.. Ik hoop dat je snel je rijbewijs haalt :hug: Je was al een keer op geweest toch?
Ja klopt. Alleen de wachttijden bij het CBR zijn gewoon gigantisch, dus het duurt een kleine eeuwigheid voor ik weer mag. :cry:
snorriemorrie schreef:
20-03-2019 09:08
Waarom lukt het nou toch niet meer om rond te komen van het bedrag waar we altijd van rondkwamen?

Omdat alles elk jaar duurder wordt?
RikM schreef:
20-03-2019 09:22
Omdat alles elk jaar duurder wordt?

Ja, da's ook weer zo. En zoon is met zwemles begonnen wat elke maand €60 kost, toch ook weer een vaste last erbij. Zucht... Waarom?

Afbeelding

Sorry ik heb vandaag gewoon echt even zelfmedelijden. We waren altijd zo goed in geld besparen en rondkomen op 1 salaris, maar het lukt gewoon niet momenteel :facepalm: En ja we zijn ook gewoon een stelletje verwende kinderen hoor, want k weet ook wel dat we soms geld uitgeven aan luxe dingen
snorriemorrie schreef:
20-03-2019 09:17
Ja klopt. Alleen de wachttijden bij het CBR zijn gewoon gigantisch, dus het duurt een kleine eeuwigheid voor ik weer mag. :cry:
Ah.. Het schijnt echt een drama te zijn ja met die wachttijden.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
19-03-2019 19:08
Ik ken ook iemand van wie ik het donkerbruine vermoeden heb dat haar gebrek aan planning ervoor zorgt dat ze reuze bohemien en culinair lijkt.
Ik vraag me altijd af of ik ook zou zou smullen als het gewoon rond 19 u wordt opgediend ipv half uitgehongerd te moeten wachten tot 22.30.
Tegen die tijd ben ik wel over mijn honger heen...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rotdag en iedereen moet me vandaag maar ff met rust laten (6)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
20-03-2019 11:13
Ik heb een rotdag en iedereen moet me vandaag maar ff met rust laten (6)

:hug:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag wordt gewoon weer een kansloze werkdag. Twee dagen 200% aan de bak geweest, dus vandaag werken de hersenen gewoon niet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind het zo vies wat jullie met de was doen: Kleding, ondergoed, schoonmaakdoekjes, alles gewoon bij elkaar. En dan op 40 graden? Gatver.
ñuca schreef:
20-03-2019 11:59
Ik vind het zo vies wat jullie met de was doen: Kleding, ondergoed, schoonmaakdoekjes, alles gewoon bij elkaar. En dan op 40 graden? Gatver.

Bah. Ik moet nog steeds huiveren van dat vieze topic hier op het forum waarin iemand haar wc-borstel in de vaatwasser (gewoon bij het servies!) deed. @( Sommige mensen zijn echt viezeriken.
Wat zijn sommige mensen toch slecht in communiceren en ontzettende betweters.
RikM schreef:
20-03-2019 12:14
Bah. Ik moet nog steeds huiveren van dat vieze topic hier op het forum waarin iemand haar wc-borstel in de vaatwasser (gewoon bij het servies!) deed. @( Sommige mensen zijn echt viezeriken.

o_o
RikM schreef:
20-03-2019 12:14
Bah. Ik moet nog steeds huiveren van dat vieze topic hier op het forum waarin iemand haar wc-borstel in de vaatwasser (gewoon bij het servies!) deed. @( Sommige mensen zijn echt viezeriken.

o_o
Alle reacties Link kopieren
Lees ik tot mijn verbazing dit:

10 jarig meisje: Is hij gehandicapt? Ik: ja dat klopt. Zij: gehandicapte kinderen krijg je toch als broer en zus samen kinderen krijgen..... Ik: uhhhhh 🤨😳🤪🤣''

En de reacties alleen maar positief, want het zijn kinderen en die zeggen zulke dingen.
Het kind is 10, waarom accepteren we dit soort uitspraken!?
Michella_1991 schreef:
20-03-2019 17:39
Lees ik tot mijn verbazing dit:

10 jarig meisje: Is hij gehandicapt? Ik: ja dat klopt. Zij: gehandicapte kinderen krijg je toch als broer en zus samen kinderen krijgen..... Ik: uhhhhh 🤨😳🤪🤣''

En de reacties alleen maar positief, want het zijn kinderen en die zeggen zulke dingen.
Het kind is 10, waarom accepteren we dit soort uitspraken!?

Ik denk dat je verwachtingen van een 10 jarige wat hoger liggen dan wat je daadwerkelijk van een 10 jarige kunt verwachten. Waarschijnlijk heeft ze ooit gevraagd waarom broer en zus niet met elkaar mogen trouwen, en het antwoord gekregen dan zouden ze gehandicapte kindjes kunnen krijgen, en vervolgens dus de conclusie getrokken: als een kindje gehandicapt is, dan komt dat dus doordat broer en zus samen een kind hebben gekregen. Zulke denkbeelden ontstaan al snel bij kinderen, en pas als dat dan opnieuw een keer ter sprake komt in dit soort context kan een kind dit soort denkbeelden gaan aanpassen in haar hoofd. Zo gek is dat niet, en zeker niet de schuld van zo'n kind
Krijg de laatste weken steeds meer folders bij de post, terwijl ik toch echt een Nee-Ja sticker heb. Moeilijk he, lezen.
RikM schreef:
20-03-2019 12:14
Bah. Ik moet nog steeds huiveren van dat vieze topic hier op het forum waarin iemand haar wc-borstel in de vaatwasser (gewoon bij het servies!) deed. @( Sommige mensen zijn echt viezeriken.

Ik moest ooit eens bij iemand thuis schoonmaken. De wcborstel leek me aan vervanging toe dus ik zeg dat tegen de heer des huizes. Hij pakt het ding van me aan, pakt met de andere (blote) hand de borstel zelf vast en bekijkt hem eens goed. Vervolgens loopt hij ermee weg en pakt daarbij met dezelfde hand weer een deurklink vast. De rest heb ik niet meer gevolgd, geen idee of hij daarna nog een keer zijn handen heeft gewassen.

:facepalm: daar ging de hygiëne waar ik me zelf aan probeerde te houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij voor planner!?
Aankomende 2 zaterdagen open dagen op de sport waardoor er al 3 boten in ´uitleen´ zijn (ook de boot waar wij vaak in roeien), dan zijn er altijd nog overige roeiers die het water op gaan. Vorig jaar ook met moeite kunnen roeien op de open dag, daar heb je toch wel van geleerd?

(de club bestaat uit een stuk op 200 man, dus zo heel veel boten hebben we niet)
Alle reacties Link kopieren
Je snapt er niks van. Je bent een slechte manager en ik ben al lang aan het kijken naar een andere baan.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er zo weinig parttime banen in mijn vakgebied :-$.

Ik heb een aantal leuke vacatures gevonden maar allemaal voor minstens 36 uur per week en met mijn gezondheid is 28 uur echt mijn max. Het liefst zelfs 24 uur.

Mijn huidige werk voelt als een gouden kooi op het moment. Ooit met 40 uur begonnen en ivm gezondheid steeds verder terug gegaan in uren. Nieuwe vacatures worden nog steeds uitgezet voor 36+ uur, maar als je eenmaal een contract hebt is urenverlaging over het algemeen geen probleem. En ze hebben me liever 28 uur werkend dan 36 uur in de ziektewet.
Wat ben ik teleurgesteld in jullie. Ik kan oprecht niet begrijpen waarom jullie gisteren gestemd hebbben zoals jullie gestemd hebben. Ik schaam me er bijna voor dat we familie zijn.
Wauw. Wat een volwassen actie van jou. Ik wist wel dat je achterbaks bent, dat je vertrouwelijke dingen niet voor je kan houden en dat je eigenlijk diep ongelukkig bent en je dat op deze manier richting anderen probeert te verbloemen maar dit spant de kroon. In plaats van rechtuit je onvrede uitten zoals ik gedaan heb moet je anderen dat laten doen, en dan ook nog eens via Facebook...Ik heb nu wel een beetje medelijden met je. Vervelende is dat ik jou al bijna 10 jaar vriendin heb genoemd. Ik denk dat je gewoon nooit oprecht bent geweest. Daar baal ik van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven