Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo erg dat we uit elkaars leven zijn. Ik vind het ook niet zo erg dat je niet naar de reünie komt. De laatste keer dat ik je op een feestje zag, vond ik dat je me erg voor schut zette. Ik had je in vertrouwen genomen, L, jarenlang. Het is niet de bedoeling dat je zulke dingen door de kamer tettert.

Er zullen gelegenheden zijn dat we elkaar blijven tegenkomen. Dat zien we dan wel. Hopelijk ben ik zelf dan minder gevoelig voor de 'grapjes'. Maar voor nu vind ik het niet erg dat je er niet bij kunt zijn.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
En bedankt he...lekker met je zieke hoofd naast me komen zitten in de kantoortuin en languit hoesten en snotteren...doe verdomme je hand voor je mond als je zo proest smerig mens. Door die rondvliegende bacillen ben ik nu ook ziek :mad: .
Alle reacties Link kopieren
Ik werk maar zo weinig nu en toch wil ik alleen maar binnenzitten en netflixen vandaag :"-(
Alle reacties Link kopieren
Klote auto :thunder:
Het kan me allemaal gestolen worden deze week, ik wil alleen maar straks dat vliegtuig in en naar jou toe.
Alle reacties Link kopieren
Shit nog steeds geen werk met gehandicapten.
Ik kan , smorgens niet eens een krant lezen dankzij de heren kat.
En ik ben moe geworden van lawaai maken voor tokkie onderburen. Ze zijn er gewoon te dom voor
Alle reacties Link kopieren
Waarom maken tassenmakers klepjes met de haakjes-kant van de klittenband op de tas? Weer een vrijwel nieuw jasje met een grote plek op de rug omdat een klepje van mijn tas niet goed dicht zat en het klittenband er dan aan plakt.... Kan dat niet andersom?

Dit wil ik best hardop zeggen trouwens, maar geen idee tegen wie :sarcastic:
The owls are not what they seem
Ik ben zo blij dat ik morgen weer naar huis mag. Helemaal klaar met deze mislukte vakantie. Nachten niet geslapen, elke dag migraine dus heb nog niks gedaan of gezien. Had net zo goed thuis kunnen blijven.
Ik ben het zo zat.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 :hug:
The owls are not what they seem
Dank je. :redrose:

Ik ga mezelf maar even naar beneden slepen, kijken of ik een museum kan pakken. Maar ik voel me zo beroerd. Maar ja, knop omzetten en gaan. Anders heb ik hier 4 dagen alleen op bed gelegen. Dat kon ik thuis ook.
En het is weer zo godvergeten heet en benauwd vandaag.
Ik voel me afschuwelijk en alleen. Niemand begrijpt me en het is allemaal gewoon ff klote. Ik vraag me af of er uberhaupt iemand zou zijn die me zou missen als ik er niet ben, en dan bedoel ik écht missen, ipv alleen maar dat het lastig voor ze is omdat er geen eten op tafel staat of niemand is om hem uit school te halen.
snorriemorrie schreef:
20-09-2018 10:14
Ik voel me afschuwelijk en alleen. Niemand begrijpt me en het is allemaal gewoon ff klote. Ik vraag me af of er uberhaupt iemand zou zijn die me zou missen als ik er niet ben, en dan bedoel ik écht missen, ipv alleen maar dat het lastig voor ze is omdat er geen eten op tafel staat of niemand is om hem uit school te halen.
:hug: :hug: :redrose: :there:

Event ontopic zeiken: nu gaat mijn slipper ook nog stuk. Moet ik dus die warme gympen aan. Bah. :facepalm: (6)
Alle reacties Link kopieren
Ga nou eens lekker naar je werk ipv thuis te werken en je te pas en te onpas met ons te bemoeien. Nou ja, bemoeien zou nog niet zo erg zijn, maar de manier waarop is zo waardeloos. Dus thuiswerken prima, maar zeik niet.
En als dat komt omdat je werk je niet bevalt, zoek in godsnaam een andere baan.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
20-09-2018 10:28
:hug: :hug: :redrose: :there:

Event ontopic zeiken: nu gaat mijn slipper ook nog stuk. Moet ik dus die warme gympen aan. Bah. :facepalm: (6)
Toevallig geen vierkant plastic broodclipje bij je? Daarmee kun je je slipper maken!
Ozo.
hallekie schreef:
20-09-2018 10:31
Toevallig geen vierkant plastic broodclipje bij je? Daarmee kun je je slipper maken!
Nee helaas niet, wel een geniale tip. Heb ze ook niet weggegooid, het is mijn favoriete paar havaianas.
Wat een egoïstisch kutkind heb je toch!
Alle reacties Link kopieren
waarom denk ik toch steeds weer dat een paragnost kan toveren?
Zucht.

Moet er in de horeca echt zo overdreven de vloer geborsteld en gedweild worden?
Bacterievrij krijg je hem toch niet hoor...
Ik zou zeggen pak een dweil en klaar.
Maar ik zal er wel niks van begrijpen.Valt me wel op dat dat dweilen zo'n rotklus is dat de werknemer er wel een uur over doet.En ondertussen kan ik steeds in dat dweilwater op de vloer lopen.
Nu schijnt het dat het morgen gaan stormen en Schiphol nu al vluchten annuleert uit voorzorg. Hopen dat ik thuis kan komen morgenavond, zou zo balen als ik hier nog een dag langer moet blijven.
Alle reacties Link kopieren
Vervelende restless legs!
Ik kan potverdorie nog geen avond op de bank.Wordt er gek van!!
Rottige anti-depressiva, die voor de rest goed werken.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
20-09-2018 20:45
Vervelende restless legs!
Ik kan potverdorie nog geen avond op de bank.Wordt er gek van!!
Rottige anti-depressiva, die voor de rest goed werken.
https://www.welkoop.nl/winkel/dier/erfd ... ml_1002988
Ik baal van m'n verhuurder die me uitscheld omdat ik een simpele vraag stel. Ik wilde dat ze professioneel konden zijn, maar helaas zullen ze dat nooit leren, en ben ik nog wel even afhankelijk van ze.
Alle reacties Link kopieren
En nu heb je precies wat je niet wilde en waar je zgn bang voor was dat het op uit zou draaien. En je bent er zelf -mede- schuldig aan door ook even een duit in het zakje te doen met je grote waffel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Wat zijn de meeste mensen toch ontzettende egoïsten.
Madrid, kijk even bij je pb’s!
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
20-09-2018 20:45
Vervelende restless legs!
Ik kan potverdorie nog geen avond op de bank.Wordt er gek van!!
Rottige anti-depressiva, die voor de rest goed werken.
Ah herkenbaar. Ik verkramp lichamelijk ook van t spul maar met magnesiumsuplement gaat t over.
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven