Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Het-groepje schreef:
08-12-2018 08:19
Maak even een eigen topic aan ajb! Ik ben zo benieuwd.

Ik wil het niet te herkenbaar maken, maar je mag me pb-en hoor :proud:
...
anoniem_85823 wijzigde dit bericht op 19-01-2019 10:16
Reden: Onaardig.
96.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik kan niet wachten tot ''alles goed komt'' zoals jij het zegt.
ik wordt er echt niet jonger, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik wil toch wel echt binnen nu en 2 jaar aan kinderen beginnen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Kutmug, het is 8 december. Sterf!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
08-12-2018 23:20
Kutmug, het is 8 december. Sterf!
:rofl: dat heb ik dus met fruitvliegjes :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
08-12-2018 23:47
:rofl: dat heb ik dus met fruitvliegjes :-?
O ja.... die heb ik ook nog :cry:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer als jullie de fam een dagje op bezoek krijgen mogen jullie best wat ondernemen.
Gister 2 uur naar de bestemming gereden en daar ook van 11 tot 5 gezeten en toen weer terug
Kind blijf van mijn kraskalender af. Hij is van mij. Ik wil zelf krassen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nou echt een betonblok voor je kop? Kennen jullie het woord nee echt net meer? Ik zal het jullie wel op een harde manier duidelijk moeten maken dan. Stelletje lapzwansen :hamer:
Alle reacties Link kopieren
zo erg was het nu ook weer niet dat het dubbel moest
bowgirl35 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 10:56
Reden: Dubbele post
74.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
09-12-2018 10:34
Kind blijf van mijn kraskalender af. Hij is van mij. Ik wil zelf krassen :facepalm:
:rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind kinderen gewoon niet leuk. Nou, oké af en toe wel, maar dat zijn dat van die rustige kinderen. Niet van die ettertjes die je geen 2 seconden uit het oog kunt verliezen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik ben blij dat ik geen dochter(s) heb gekregen. Wat kunnen meiden toch een verschrikkelijk jankerds zijn met hun tere zieltjes. En zelf mogen ze wel alles uitblaten wat ze willen, want "het is toch zo?"
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
08-12-2018 23:20
Kutmug, het is 8 december. Sterf!
:HA:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Rouge__ schreef:
09-12-2018 11:16
:rofl:

Ja, ik weet het, het is kinderachtig he? :rofl: Maar toch ik kan het niet hebben als iemand anders eraan zit, zelfs al is het 't liefste kind van de wereld. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook weleens niet eindverantwoordelijk zijn! Waarom gelooft iedereen wat ik zeg?! Waarom heb ik altijd het laatste woord? En moet ik iedereen redden als het niet goed loopt? En dat thuis én op m'n werk. Me-time is zo'n klotewoord, maar de me-minuten per week zijn zowat op één hand te tellen. En dan voel ik me nog schuldig ook.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
09-12-2018 20:27
Ja, ik weet het, het is kinderachtig he? :rofl: Maar toch ik kan het niet hebben als iemand anders eraan zit, zelfs al is het 't liefste kind van de wereld. :roll:
nee hoor, geef je groot gelijk, moest lachen om je reactie :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Schijt jumbo reclame!
Alle reacties Link kopieren
Wat een opluchting zeg dat je toch wel inziet dat ik niets kan doen naast alles wat ik al doe. Dat heb ik toch al gezegd, maar je vond dat ik nog wel meer kon doen ondanks mn beperkte energie. Knuppel :whip:
Alle reacties Link kopieren
Dat ik me nu afvraag of mijn rectrix van de middelbare school misschien verliefd op me was. Dat zei een klasgenote van me eens. Toen dacht ik: Yeah right. We schelen 12 jaar. Ik schonk er verder geen aandacht aan. Vond haar wel erg aardig. Maar ik nu terugkijk op haar gedrag:
regelmatig naar me zwaaien als ze binnenkwam met alleen haar vingers. Toen er blokkades op mijn weg naar huis waren vroeg ze hoe ik thuis ging komen. Ik vertelde met het OV. Haar antwoord: "Ja maar dat je niet verdwijnt he."
Ze vroeg af en toe dat als dat iemand vervelend deed ik wel aan de bel zou trekken. Aangezien ik op de vorige school was weggepest. Toen ik voor Frans een 8 had belde ze mijn moeder op hoe knap ze het van me vond. Op de diploma-uitreiking kreeg ik een afscheidszoen. Geen idee of ze dat bij anderen ook deed.
Zes jaar daarna voegde ze me toe op Facebook met de melding dat ze nog vaak aan me had gedacht. Ze wist niet goed waarom. "Met sommige leerlingen heb je dat gewoon." We hebben af en toe chatcontact. Maar ik durf het niet te vragen.
hondenmens wijzigde dit bericht op 10-12-2018 17:49
3.73% gewijzigd
hondenmens schreef:
10-12-2018 17:46
Dat ik me nu afvraag of mijn rectrix van de middelbare school misschien verliefd op me was. Dat zei een klasgenote van me eens. Toen dacht ik: Yeah right. We schelen 12 jaar. Ik schonk er verder geen aandacht aan. Vond haar wel erg aardig.
Haar gedrag: regelmatig naar me zwaaien als ze binnenkwam met alleen haar vingers. Toen er blokkades op mijn weg naar huis waren vroeg ze hoe ik thuis ging komen. Ik vertelde met het OV. Haar antwoord: "Ja maar dat je niet verdwijnt he."
Ze vroeg af en toe dat als dat iemand vervelend deed ik wel aan de bel zou trekken. Aangezien ik op de vorige school was weggepest. Toen ik voor Frans een 8 had belde ze mijn moeder op hoe knap ze het van me vond. Op de diploma-uitreiking kreeg ik een afscheidszoen. Geen idee of ze dat bij anderen ook deed.
Zes jaar daarna voegde ze me toe op Facebook met de melding dat ze nog vaak aan me had gedacht. Ze wist niet goed waarom. Met sommige leerlingen heb je dat gewoon. We hebben nog steeds af en toe chatcontact.

Dat klinkt voor mij gewoon als een erg betrokken leerkracht die misschien zag dat jij wel wat extra aandacht kon gebruiken vanwege je pronlemen op die vorige school. Sommige mensen zijn gewoon aardig zonder verliefd te zijn ;-)
Alle reacties Link kopieren
Snorriemorrie: Dat dachten mijn ouders en ik ook. Daar denk ik nu pas over na. Die woorden van mijn klasgenote.
hondenmens wijzigde dit bericht op 10-12-2018 17:57
93.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stom scheel ei. Door jouw traagheid heb ik nu misschien een verkeerde toezegging in die klantmail gedaan. Ik had je nooit te hulp moeten schieten, maar ja, dan krijgt die klant nooit een reactie. Terwijl hij al ontevreden is over de communicatie met jou. Volgende keer doe ik niks meer voor je.
Wat een dooie boel op dit forum.
Stelletje sufkutten.
En als dat te ver ging, tja.
Lik lekker mijn reet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven