Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Save the children ` hou op met die geld te vragen voor die zielige dakloze kindjes in Bangladesh.Zorg dat ze geadopteerd kunnen worden of geef ze allemaal de anticonceptiepil en hou op te zeiken.
hondenmens schreef:
10-12-2018 17:50
Snorriemorrie: Dat dachten mijn ouders en ik ook. Daar denk ik nu pas over na. Die woorden van mijn klasgenote.
Ik ben ook zo'n docent, soms, bij kinderen die dat nodig hebben. En ik ben echt niet verliefd op die kinderen, ik vind het gewoon fijn om ze te helpen.
Maar goed, ik zal nooit een oud-leerling zelf toevoegen op facebook.
hondenmens schreef:
10-12-2018 17:50
Snorriemorrie: Dat dachten mijn ouders en ik ook. Daar denk ik nu pas over na. Die woorden van mijn klasgenote.
Vertrouw op jezelf.
En laat van iets moois niet iets lelijks maken.
Het-groepje schreef:
10-12-2018 21:15
Vertrouw op jezelf.
En laat van iets moois niet iets lelijks maken.
Inderdaad.
Daarom moet je ook nooit achteraf van alles gaan analyseren en uitpluizen.
Laat een mooie herinnering gewoon met rust.
Nee, graftak, het weigeren van een stuk van je taart was geen afwijzen van jou persoonlijk, maar het afwijzen van je taart. Ik eet momenteel niet meer dan drie tuinbonen en een kom kwark per dag, dat heet een eetstoornis, en daarin is voor mij geen ruimte voor jouw taart. De situatie was al moeilijk genoeg voor me, je zou ook naar de reden kunnen vragen in plaats van het meteen op jezelf te betrekken en de rest van de middag nukkig tegen me te doen omdat ik je taart niet wil. Eet 'm lekker zelf op of beter nog stop je gezicht erin.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge krijg het gevoel dat ik niks goed kan doen.
Ga ik wat doen, dan duizelig.
Blijf ik hele dag thuis dan verveel ik me dood.En verkoudheid lijkt er niet beter van te worden:(
Alle reacties Link kopieren
kut ziggo beslist ff doodleuk dat iedereen die bij ziggo zit voortaan maar verplicht digitale tv gaat kijken nah hier dus niet :swear:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Aaargh, waarom lukt het me nou niet om mijn angsten los te laten? Zoontje doet het goed op school, maakt een gelukkige indruk, en toch blijf ik maar bang dat hij gepest gaat worden. :facepalm:

Stomme klote-klasgenoten van 30 jaar geleden, ik wou dat ik jullie eens kon vertellen hoeveel last ik nu nog van jullie gedrag destijds heb. (6)
Alle reacties Link kopieren
Beste micromanager, als ik aan jou meldt dat ik een beetje gestrest word van dat micromanagegedrag en jij antwoordt "ja dat hebben al meer mensen gezegd", dan verwacht ik dat het minder wordt. Niet dat je diezelfde dag nóg drie keer aan mijn bureau staat en 2 mails stuurt om de mondelinge afspraken te bevestigen. Echt, GA WEG! En laat me een tijdje met rust.
The owls are not what they seem
Dina80 schreef:
11-12-2018 19:02
Nee, graftak, het weigeren van een stuk van je taart was geen afwijzen van jou persoonlijk, maar het afwijzen van je taart. Ik eet momenteel niet meer dan drie tuinbonen en een kom kwark per dag, dat heet een eetstoornis, en daarin is voor mij geen ruimte voor jouw taart. De situatie was al moeilijk genoeg voor me, je zou ook naar de reden kunnen vragen in plaats van het meteen op jezelf te betrekken en de rest van de middag nukkig tegen me te doen omdat ik je taart niet wil. Eet 'm lekker zelf op of beter nog stop je gezicht erin.
Naast dat ik je snap en met je meeleef en het ook een stomme reactie vindt. Al heb je geen eetstoornis dan nog hoef je niet alle eten die je wordt aangeboden op te eten.
maar tuinbonen? Lust je die?
snorriemorrie schreef:
12-12-2018 09:26
Aaargh, waarom lukt het me nou niet om mijn angsten los te laten? Zoontje doet het goed op school, maakt een gelukkige indruk, en toch blijf ik maar bang dat hij gepest gaat worden. :facepalm:

Stomme klote-klasgenoten van 30 jaar geleden, ik wou dat ik jullie eens kon vertellen hoeveel last ik nu nog van jullie gedrag destijds heb. (6)
Dat dat zolang doorwerkt :hug:.
Rot klasgenoten.
Het-groepje schreef:
12-12-2018 09:53
Dat dat zolang doorwerkt :hug:.
Rot klasgenoten.

Ja, ik dacht dat het wel een plekje had, maar nu de basisschooltijd van mijn zoon is aangebroken merk ik dat ik het toch wel weer lastig heb
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
10-12-2018 17:50
Snorriemorrie: Dat dachten mijn ouders en ik ook. Daar denk ik nu pas over na. Die woorden van mijn klasgenote.
misschien was klasgenoot gewoon jaloers op de aandacht die je kreeg. en als je jaloers bent maak je dat waar je jaloers op bent het liefst kapot
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
12-12-2018 09:26
Aaargh, waarom lukt het me nou niet om mijn angsten los te laten? Zoontje doet het goed op school, maakt een gelukkige indruk, en toch blijf ik maar bang dat hij gepest gaat worden. :facepalm:

Stomme klote-klasgenoten van 30 jaar geleden, ik wou dat ik jullie eens kon vertellen hoeveel last ik nu nog van jullie gedrag destijds heb. (6)
:hug: Ik ken het en hoop dat zulke mensen zichzelf ooit een keer héél hard tegenkomen. Niet dat het mijn leven beheerst. Maar als ik een vroegere pestkop tegenkom blijft die herinnering aan diegene rot.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
12-12-2018 11:50
misschien was klasgenoot gewoon jaloers op de aandacht die je kreeg. en als je jaloers bent maak je dat waar je jaloers op bent het liefst kapot
Zou kunnen. Het was een meisje dat het nergens naar haar zin had en vaak de klas werd uitgestuurd.
Het-groepje schreef:
12-12-2018 09:50
Naast dat ik je snap en met je meeleef en het ook een stomme reactie vindt. Al heb je geen eetstoornis dan nog hoef je niet alle eten die je wordt aangeboden op te eten.
maar tuinbonen? Lust je die?
Ja, uit blik. Ik heb een paar blikken tuinbonen in de voorraadkast.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
12-12-2018 09:26
Aaargh, waarom lukt het me nou niet om mijn angsten los te laten? Zoontje doet het goed op school, maakt een gelukkige indruk, en toch blijf ik maar bang dat hij gepest gaat worden. :facepalm:

Stomme klote-klasgenoten van 30 jaar geleden, ik wou dat ik jullie eens kon vertellen hoeveel last ik nu nog van jullie gedrag destijds heb. (6)
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Stomme huisarts! Kind moet aan ab vanwege ontstoken teen. AB is hier altijd groot drama. Dus na overleg geeft ze een middeltje mee dat maar 1x pd gegeven hoeft te worden en waar een lekker smaakje aan zit. Moest ik maar mengen door de appelmoes. Geen enkel probleem volgens haar.

Wat een smerige klerezooi zeg. >:-( Zelfs met een halve fles aanmaaklimonade erbij was het niet te haggelen. Met pijn en moeite erin gekregen vandaag. Boos, huilend kind... waarom zijn er geen ab-zetpillen? Iemand tips voor de komende 2 dagen?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Dina80 schreef:
12-12-2018 14:00
Ja, uit blik. Ik heb een paar blikken tuinbonen in de voorraadkast.
Oh help nog uit blik ook.
Ik heb geen verstand van eetstoornissen verder dus alleen maar een dikke :hug:.
Hopelijk kom je deze feestmaand goed door, lijkt me moeilijk dan.
Het-groepje schreef:
12-12-2018 19:09
Oh help nog uit blik ook.
Ik heb geen verstand van eetstoornissen verder dus alleen maar een dikke :hug:.
Hopelijk kom je deze feestmaand goed door, lijkt me moeilijk dan.
Dank je wel. :hug:
Deze maand is wel extra lastig inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de nieuwe Studielink onoverzichtelijk.
¡Apagando las luces!
Rouge__ schreef:
11-12-2018 22:19
kut ziggo beslist ff doodleuk dat iedereen die bij ziggo zit voortaan maar verplicht digitale tv gaat kijken nah hier dus niet :swear:

Ik ben bang dat het over een paar jaar niet meer anders kan :-( Analoog gaat eruit, of we het nou willen of niet.
...
anoniem_85823 wijzigde dit bericht op 19-01-2019 10:17
Reden: Onaardig.
96.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
12-12-2018 19:03
Stomme huisarts! Kind moet aan ab vanwege ontstoken teen. AB is hier altijd groot drama. Dus na overleg geeft ze een middeltje mee dat maar 1x pd gegeven hoeft te worden en waar een lekker smaakje aan zit. Moest ik maar mengen door de appelmoes. Geen enkel probleem volgens haar.

Wat een smerige klerezooi zeg. >:-( Zelfs met een halve fles aanmaaklimonade erbij was het niet te haggelen. Met pijn en moeite erin gekregen vandaag. Boos, huilend kind... waarom zijn er geen ab-zetpillen? Iemand tips voor de komende 2 dagen?
Is het een drankje? Of een oplospil? Dan beter in een keer een grote slok en een apart glas met extra zoete limonade erachteraan. Aanlengen van het goedje maakt het alleen maar smeriger, door het weg te spoelen met iets lekkers ben je gauw van de nasmaak af. Wat ook helpt is na de limonade ook nog een zoet snoepje te eten (drop of tumtum). Dat brengt de speekselklieren op gang waardoor je mond echt weer 'schoon' is. Beterschap!
Ik kan het eindelijk hardop zeggen en ik schreeuw het dan ook van de daken.

IK HEB EEN AANBOD VOOR MIJN DROOMBAAN!!!

Ik weet niet welke god mijn gebeden heeft verhoord. Toen ik een half jaar geleden wist dat ik een nieuwe baan moest gaan zoeken (na 8 jaar bij dezelfde baas) bedacht ik dat deze functie het allerleukste en meest geweldige zou zijn. Maar er zijn maar zo'n 6 functies van in Nederland en een recruiter bevestigde ook nog dat dat bijna altijd via via ging en er nooit vacatures voor waren.

Vervolgens zag ik zowaar een vacature voor die baan en ik heb toen gelijk geschreven. Maar door stomme omstandigheden (het algoritme van Indeed) was ik net te laat en waren ze bij die werkgever al vergaand in gesprek met een andere kandidaat.

Dus gesolliciteerd op hele andere minder leuke banen. En afgewezen (wat een zegen achteraf).

En nu ben ik via via alsnog in contact gekomen met een andere hele goede werkgever en heb ik een aanbod voor die functie met nog veel betere voorwaarden (qua uren en standplaats en invulling van de functie) en zelfs het salarisvoorstel is meer dan ik durfde te hopen.

Zooo blij!

En een einde aan alle sollicitatiestress.

YIEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven