Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
08-01-2019 12:14
Nee ik vind het niet gek dat die pijnstillers nog steeds niet werken. Ik zie namelijk zojuist dat je met je slaapdronken kop de arthrosetabletten van de hond hebt gepakt!
:proud:
(Misschien trouwens toch maar wel even hardop zeggen dit?)
Alle reacties Link kopieren
Sommige lichaamsdelen zijn absoluut functioneel maar niet zozeer heel mooi om naar te kijken. Ook al denk jij van wel. IK hoef er dan ook niet per se een filmpje van te krijgen.
Dat heb ik ook gezegd en ik weet niet wat voor reactie ik ga krijgen. Maar ik ga in ieder geval niet een filmpje bekijken waar ik niet om gevraagd heb.
Je kunt méér.
Ik kan het. Ik kan dit volhouden, ik WIL dit volhouden.
Alle reacties Link kopieren
(vervolg)
Ok bedankt. Door deze reactie weet ik dat je nog altijd even kinderachtig en onbetrouwbaar bent gebleven. Het is precies wat ik even nodig had. Een wake-up.

Tijd om pizza's te gaan bakken!
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
08-01-2019 17:15
Sommige lichaamsdelen zijn absoluut functioneel maar niet zozeer heel mooi om naar te kijken. Ook al denk jij van wel. IK hoef er dan ook niet per se een filmpje van te krijgen.
Dat heb ik ook gezegd en ik weet niet wat voor reactie ik ga krijgen. Maar ik ga in ieder geval niet een filmpje bekijken waar ik niet om gevraagd heb.
Piemelfilmpjes? Of heeft hij een ander soort fetisch mbt zijn eigen lichaamsdelen?
Fragolisa schreef:
06-01-2019 10:18
Ik ben zo dood- en doodongelukkig.
Ik weet niet hoe lang ik het nog kan volhouden onder die zwarte deken.
Herkenbaar.

Ik ben buiten geweest. Dat moet ik gelukkig elke dag. En zag een regenboogvlag hangen bij de shoarmatent om de hoek. Ik werd heel even warm van binnen.
Fragolisa schreef:
06-01-2019 10:18
Ik ben zo dood- en doodongelukkig.
Ik weet niet hoe lang ik het nog kan volhouden onder die zwarte deken.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Beste collega, ik snap best dat je verdriet hebt omdat je verkering uit is. Maar kom op je bent bijna 40, jullie hebben elkaar ongeveer tien x gezien, het is voor kerst al uitgegaan. En nu de hele dag janken op het werk? En dan passief agressief tegen de rest dat er niets aan de hand is? Get your act together.
Nee grafkut, om kerstmaaltijden redelijk ongeschonden te doorstaan heb ik wel wat meer nodig dan 'gewoon niet over nadenken en er gewoon iets van maken'.
Gewoon. Gewoon. Gewoon. Zo gewoon is dat voor mij niet, en dat zou je kunnen weten als je ook maar een beetje wist wie ik ben, en geluisterd had. En los van dat: Je had ook kunnen doorvragen toen ik niet zo enthousiast reageerde op je hysterische 'hoe waren jouwwwww feeeeestdagen???'
Flikker GEWOON op allemaal. :steam: (6) :mad: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat je denkt dat je iets gedaan hebt wil niet zeggen dat je nu die herkansing niet hoeft te maken. Het is de bedoeling dat je iets inlevert, bij voorkeur ook op tijd en dat je dus controleert of het daadwerkelijk verstuurd is.
Ow, en je kan echt bestanden mailen die groter zijn die 1MB en anders ga ik er vanuit dat je op het niveau waar jij onderwijs volgt in staat bent om een andere oplossing te vinden.

Ow, en je laptop slopen helpt niet...
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
08-01-2019 17:29
Piemelfilmpjes? Of heeft hij een ander soort fetisch mbt zijn eigen lichaamsdelen?
We hebben het niet tot in detail besproken maar hij had een filmpje gemaakt tijdens het douchen. En aangezien hij me enige tijd geleden al eens een piemelfilmpje stuurde zou het me niet verbazen...

Mijn laatste lover kon mooie foto's maken, waar je dan de piemel juist niet op zag. Die had nog een soort van gevoel voor stijl wat dat betreft.

Ik vraag me af welke dames daar nou echt heel blij van worden. (topic maken misschien?)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
.
femke09 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 20:09
Reden: Ik heb een hekel aan geld
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jullie zo nodig moeten boren, doe dat dan alsjeblieft na kantoortijd. Er zijn mensen die willen werken!
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, als ik me aanmeld als vrijwilliger en het blijkt dat ik bijna niks te doen heb.
Waarom niet gewoon zeggen dat jullie al genoeg vrijwilligers hebben?
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 11:07
0.32% gewijzigd
Waarom zijn alle leuke groepslessen op doordeweekse ochtenden? Zo kunnen mensen met een 9-5 kantoorbaan toch nooit meedoen?
Nectarinepit schreef:
09-01-2019 10:59
Waarom zijn alle leuke groepslessen op doordeweekse ochtenden? Zo kunnen mensen met een 9-5 kantoorbaan toch nooit meedoen?
daar verbaas ik me soms ook over, niet alleen in de sportschool, maar ook met cursussen etc. Blijkbaar zijn die alleen interessant voor mensen die niet werken. Vreemd!
Man o man, mensen lees nou eens. Als ik over dat loeizware product op mp zet dat het opgehaald moet worden, ga dan niet eerst een hele mailwisseling voeren en dan als het in kannen en kruiken is opeens melden dat je het opgestuurd wil hebben. En dan ook nog een artikel dat ik spotgoedkoop wegdoe.
Heb eens een beetje realiteitszin, of dacht je echt dat ik voor een paar euro al die moeite ga doen en ga lopen sjouwen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, en waarom zijn al die leuke cursussen/films op donderdagavond, wanneer ik nooit kan..
Head* schreef:
09-01-2019 11:13
daar verbaas ik me soms ook over, niet alleen in de sportschool, maar ook met cursussen etc. Blijkbaar zijn die alleen interessant voor mensen die niet werken. Vreemd!

Echt he!

Er zijn wel groepslessen in de avond, maar die zijn of volgeboekt of lessen waar ik geen interesse in heb. Hetzelfde geldt voor cursussen inderdaad. Ik zoek al tijden naar een leuke waterverfcursus voor op de zaterdag, maar die zijn niet te vinden of alleen bestemd voor 65-plussers. Deze doelgroep heeft toch juist alle tijd doordeweeks?!
Nectarinepit schreef:
09-01-2019 10:59
Waarom zijn alle leuke groepslessen op doordeweekse ochtenden? Zo kunnen mensen met een 9-5 kantoorbaan toch nooit meedoen?

Oh valt wel mee hoor, de groepsles waar ik interesse in heb is op een avond. Jammer want:

De enige avond in de week dat ik altijd iets anders heb.
Ik ben je zo zat. Jammer dat ik niet een stel hersens echt nodig heb
Alle reacties Link kopieren
Hier sportschoollessen in de ochtend (maar dan weer niet vroeg op de ochtend) en avond. Voor mij zou half 4 ook een prima tijd zijn aangezien ik vroeg klaar ben met werk.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Neem haar nou aan, ze is de beste die je ooit zult krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch, dat er altijd maar geld is voor nieuwe concepten, waarvan nog moet blijken of ze werken. En dat iets wat werkt, moet ophouden te bestaan. Zoveel kost het toch niet, waarom dan de geldkraan dichtdraaien? Waarom pas geld beschikbaar stellen voor de gevallen waarin het mis gaat?
Je wilt toch dingen voorkomen? En dat is toch de afgelopen jaren heel goed gelukt?
Je kunt méér.
Waarom zijn sinaasappels zo lastig te pellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven