Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
aah ik was jullie al kwijt :hyper:


oke, JIJ vraagt mij iets en vervolgens beweer je dat ik die hier woont en werkt niet weet waar je het over hebt.. :rofl:
alsjeblieft hoor doe volgende keer beter je :swear: research .
en ik meende wat ik zei!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben ik zo idioot geweest om niet nog een keer met je af te spreken?Waarom kon of wou ik je niet het vertrouwen geven dat je ging zorgen dat mij niets overkwam? Kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Jammer genoeg zitten we nu ongeveer een halve aardbol van elkaar verwijderd. Ik hoop dat ik je ooit weer zie.
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo moe van jou. Je bent altijd al niet zo collegiaal. Jammer want je bent zo een aardige meid. Het valt me op dat je altijd na je vakantie een weekje werkt en je dan weer ziek moet melden. Ene keer is het door de rug gezakt, dan kan je niet lopen. Dan heb je weer opgezette enkels. Het is elk jaar wel weer iets. Niemand gelooft je en toch kom je er weer mee weg.
Alle reacties Link kopieren
:shout: kom nou godbetert eens met je neus uit je telefoon en zie dat ik stress heb van de enorme bende die ik niet kan opruimen omdat ik ook nog kleuterspeelbal moet zijn. Halloooo, je dacht dat de koffers zichzelf uitpakken omdat ze blijkbaar ook zichzelf hebben ingepakt?!? :steam:
Alle reacties Link kopieren
Waarom haalde ik het in mn hoofd om je mee uit eten te nemen voor je verjaardag. Nu zat ik weer een héle avond te luisteren naar je gezeur. Je bent 85. Je word oud maar je omgeving word óók oud en gaat óók het een en ander mankeren. Deal with it
Erger u niet, verwonder u slechts!
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaaaaaarom denken mensen dat de medewerkers van PostNL wel weten waar iedereen woont. Het irriteert me echt mateloos. Dan krijg je een kaartje geadresseerd aan Tante Bep, wonend op de Rivierstraat te Amsterdam (als voorbeeld). Zonder huisnummer, zonder postcode. Daar kunnen wij niets mee, dus leer gewoon de adressen van je geliefden en schrijf het op. Of schrijf in elk geval de achternaam op, dan kunnen we die nog vergelijken.
Ik ben nu alweer bang voor kerst :facepalm:

(En ja, vroeger wist de postbode dit vaak wel, maar tegenwoordig is dat echt niet meer te doen)
¡Apagando las luces!
Tuurlijk, negeer mijn vragen maar gewoon. Ik zal aan jou geen energie meer verspillen :byee:
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je toch geweldig perfect. Dat ze je nog niet heilig verklaard hebben is een raadsel :sigh:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
23-08-2018 21:57
Ik heb vandaag een dag voor mezelf, want thuis om anderhalve dag te werken terwijl man en kinderen nog vakantie vieren. Ik dacht ook: heerlijk televisie voor mezelf, eten wat ik zelf lekker vind, ongestoord forummen, overdwars in bed, geen kind wat om half 7 s morgens begint met mama, is het al ochtend?

Maar het is heel stom in huis zonder man en kinderen. De televisie doet het niet, want mijn telefoon wil niet casten. Ik hoor 's nachts rare geluiden, geen melk dus geen ontbijt, favoriete chocoladereep in de vakantiekoelkast laten liggen (die is dus op als ik morgen terugkom) en mijn favoriete salade smaakt ook niet meer zoals hij vroeger smaakte.
Oh, wat jammer! Dan was je zeker wel blij om ze weer terug te zien:):)
Alle reacties Link kopieren
Wat zou ik toch gelukkig zijn als dat alcoholistische zootje wat hieronder woont gaat verhuizen!
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven dit.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Zak hout..
Alle reacties Link kopieren
Zo blij dat ik je heb leren kennen. Het was soort van toevallig, maar toeval bestaat niet.
Je kunt méér.
Dat gestamp met die hakken over de stoep hier elke keer :wtf: Ik weet dat hakken als vrouwelijk worden beschouwd, maar loop er dan ook op een vrouwelijke manier mee zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vuil pokkenjong, mijn hond is verre van gevaarlijk. Hij sprong op uit nieuwsgierigheid en raakte je niet eens aan. Het is een jonge hond die gewoon nieuwsgierig is. Weet je wel hoe pijn je mij doet met deze opmerking? Ik doe er alles aan om goed met hem om te gaan want hond heeft een rugzakje, dat is niet zijn fout. Maar hij beet je niet, duwde niet tegen je, hij raakte je niet eens aan.
Alle reacties Link kopieren
Ouders,Let eens op je kinderen op het strand.
Vandaag: met kindje van 1 naar zee,even de andere kant opkijken, vervolgens kind paar meter verderop (ik zag t gelukkig,maar moeder was aan het zoeken) Hou ze dan bij de hand.
2 jongetjes waren aan het badmintonnen met een hard balletje,ouders letten niet op. Gevolg was dat het balletje een paar keer op een haar na iemand raakte

Kids die elkaar ongeveer de hersens inslaan, ouders zitten constant op hun mobiel of zijn zelfs aan het bellen waardoor ze niks in de gaten hebben. Dan heb ik het voornamelijk over situaties waar maar 1 ouder bij is.
Alle reacties Link kopieren
Ga verhuizen. Ik help jullie graag met inpakken.


En jij.. jij hebt iets losgemaakt bij mij..
Buurman dit kan niet! Je kunt je minsten van zes en acht niet laten fietsen naar school terwijl jij er met je bedrijfsbus naast rijdt. Ja je hebt je raam open en ze kunnen je horen maar veilig vindt ik het niet. Jouw focus ligt bij de verkeerde dingen op zo'n moment. Mijn kinderen zaten ook op die school dus ik ken de route op mijn duimpje, heb er dertien jaar heen gefietst. Je bent een gevaar voor alle kinderen uit groep zes, zeven en acht die zonder ouders naar school fietsen. Doe het niet!

Ja, ik weet dat oma ze tussen de middag op de fiets moet halen, dus dat die fietsen mee moeten. Fiets met ze mee, gooi die fietsen in je bus, verzin iets. Maar doe dit niet!
Godsamme, een dag op zo'n online datingsite en ik ben het alweer helemaal zat.
Wel leuk contact met een man daar, maar de rest. Pffff. We zijn net tot de conclusie gekomen dat onze levens niet bij elkaar matchen en dat het dus beter is om niet af te spreken, waarom moet je me dan toch je nummer geven? Wat wil je nou van me? Ik ben toch duidelijk geweest? Zo vermoeiend dit.
Komt het maandelijkse feest er ook nog even bij, mag hopen dat het snel losbarst ipv dit gezeur in de onderste regionen..
Alle reacties Link kopieren
Als ik je prioriteit niet kan zijn, gebruik me dan niet als optie, voor jou genoeg anderen. Ben je nu wel beu >:-(
Alle reacties Link kopieren
Vanavond mossels in het restaurant eten ipv afhalen,dat word dus fijn 2 a 3 uurtjes daar zitten. Als je het thuis eet gaat het sneller + dat je vaak tussen jankende en dreinenis kinderen zit
Man, zet godverdomme die achterlijke slijptol uit! Je zit midden in een woonwijk!!
Alle reacties Link kopieren
Er vallen een heleboel kwartjes. Ik zal het niet van de daken schreeuwen... maar wat vallen er veel kwartjes!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Getverdegetverdegetver..... vlooien!!!!
Als ik iets haat zijn het luizen, teken of vlooien. Ken mezelf, dat wordt weer 5x per dag beesten kammen. En alles wassen, stofzuigen en vervangen. Zo geen zin in!

Wat was ik denkende dat het niet zo'n vaart zou lopen.... stomme muts :bonk:
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven