Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Valeriaansnoepje, ik wil je een bericht sturen maar dat lukt niet.Kan je je pb aanzetten?

Ik heb de smoor in dat die verrekte belastingaangifte ook weer moet regelen.
miedo schreef:
16-02-2019 12:27
Valeriaansnoepje, ik wil je een bericht sturen maar dat lukt niet.Kan je je pb aanzetten?

Ik heb de smoor in dat die verrekte belastingaangifte ook weer moet regelen.
Ik heb het even gecheckt in mijn instelling, en 'anderen mogen mij berichten sturen' stond al aangevinkt. Het zou je dus gewoon moeten lukken. Voor de zekerheid heb ik hem afgevinkt en weer aangevinkt. Probeer het nog eens?
Alle reacties Link kopieren
Nooit eerder ben ik zo naar het kerkhof gegaan, alleen. Wel een keer hier in de stad, gewoon omdat ik er toch langs liep. Nooit in mijn geboortedorp.

Altijd een gevoel dat anderen verdrietiger waren dan ik, dat ik nog niemand noemenswaardigs daar had begraven en dat het er raar uit zou zien dat ik de graven van mij eigen opa's en oma niet meteen zou kunnen vinden.

Gelukkig kon ik haar graf meteen vinden. Van de vriendin om wie ik in oktober zo verdrietig was. Ondanks de hoge leeftijd die ze had bereikt. Het was fijn om er te zijn. De graven van mijn opa's en oma kon ik inderdaad niet vinden... pas na heel lang zoeken. Gelukkig weet ik nu wel waar het is.

Het voelde bijzonder.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
16-02-2019 16:14
Nooit eerder ben ik zo naar het kerkhof gegaan, alleen. Wel een keer hier in de stad, gewoon omdat ik er toch langs liep. Nooit in mijn geboortedorp.

Altijd een gevoel dat anderen verdrietiger waren dan ik, dat ik nog niemand noemenswaardigs daar had begraven en dat het er raar uit zou zien dat ik de graven van mij eigen opa's en oma niet meteen zou kunnen vinden.

Gelukkig kon ik haar graf meteen vinden. Van de vriendin om wie ik in oktober zo verdrietig was. Ondanks de hoge leeftijd die ze had bereikt. Het was fijn om er te zijn. De graven van mijn opa's en oma kon ik inderdaad niet vinden... pas na heel lang zoeken. Gelukkig weet ik nu wel waar het is.

Het voelde bijzonder.
Mooi :)
Moon-Alisa schreef:
16-02-2019 16:14
Nooit eerder ben ik zo naar het kerkhof gegaan, alleen. Wel een keer hier in de stad, gewoon omdat ik er toch langs liep. Nooit in mijn geboortedorp.

Altijd een gevoel dat anderen verdrietiger waren dan ik, dat ik nog niemand noemenswaardigs daar had begraven en dat het er raar uit zou zien dat ik de graven van mij eigen opa's en oma niet meteen zou kunnen vinden.

Gelukkig kon ik haar graf meteen vinden. Van de vriendin om wie ik in oktober zo verdrietig was. Ondanks de hoge leeftijd die ze had bereikt. Het was fijn om er te zijn. De graven van mijn opa's en oma kon ik inderdaad niet vinden... pas na heel lang zoeken. Gelukkig weet ik nu wel waar het is.

Het voelde bijzonder.



Moon, ik weet niet eens op welkhet graf van mijn opa aan vaderskant is :-?

Wat lijkt me dat naar, om een vriendin te verliezen, ook al is ze op oudere leeftijd. Familie verliezen is toch anders denk ik. Van mijn vrienden verwacht (op 23ste leeftijd) ik stiekem nog dat ze eeuwig blijven leven.

Ben je bij de dienst/crematie geweest en zo ja, was het mooi?
anoniem_649548ce5a867 wijzigde dit bericht op 16-02-2019 17:26
Reden: Html voor lijst functie weghalen
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geef die baan gewoon maar aan mij. Ik ben er geknipt voor. Ik wil zó graag!
Alle reacties Link kopieren
Wilgentak schreef:
16-02-2019 17:27
Geef die baan gewoon maar aan mij. Ik ben er geknipt voor. Ik wil zó graag!
Ik duim voor je.


T is nog geen 7 uur. Ik ben net 2 uur wakker en nu is mn koffie al voor de 1e keer koud. :bonk:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
17-02-2019 06:53
Ik duim voor je.


T is nog geen 7 uur. Ik ben net 2 uur wakker en nu is mn koffie al voor de 1e keer koud. :bonk:
En waarom zou je dat niet hardop willen zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Er is op mijn afdeling verder niemand. Er koffie was koud omdat ik weer eens helpdesk was voor een andere afdeling.
Been there, done that, got the T-shirt.
Kut. Van deze medicatie word ik net zo moe als de vorige, alleen kan het stimulerend middel dat ik (waarschijnlijk) de rest van mijn leven mag nemen hier dus wel tegenop. Nu dan toch. Alleen betekent dat dat ik mijn dosering van 9 uur ben verslapen en nu pas wakker ben, terwijl mijn medicijndoos al expres binnen handbereik ligt (6) :swear:
Alle reacties Link kopieren
Wekker op 2 meter van je bed zetten, valeraansnoepje?
Alle reacties Link kopieren
Mmm... het is lekker weer, ik ben vrij, mijn kinderen zijn gezellig, huishouden heb ik gedaan. Jij hebt allemaal klussen gedaan.
Ik zou blij/ontspannen moeten zijn, maar waarom voel ik me dan zo sip en zielig?
En ja, ik heb al sorry gezegd tegen je voor m’n chagrijn, maar:

HOU JE KOP DICHT! ACCEPTEER DAT IK ME KUT VOEL EN IK ZELF OOK NIET WEET WAAROM! EN GA NIET ZO ZELFGENOEGZAAM DOEN OVER ALLES WAT JE GEDAAN HEBT. IK KLOP MEZELF OOK NIET OP DE BORST VOOR DE VIER WASMANDEN EN DE REST!
ROT EVEN OP EN NEEM DIE KINDEREN MEE!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Haal die stomme stamppotreclame van de buis!
Ik lust geen stamppot en hoef het ook niet steeds te horen op elke zender. En dan nog meerdere keren per dag.
Alle reacties Link kopieren
Rotvingers! Houndour eens op met trillen en gekke trekjes trekken, het voelt niet fijn en ben het nu wel zat om dat te voelen :swear:
Alle reacties Link kopieren
De afspraak is dat ik woensdag op kantoor ben omdat jij vrij bent en jij vrijdag omdat ik dan vrij ben.
Nu blijkt dat je vrijdag lekker thuis hebt gewerkt, daar kan ik lekker van op aan zeg...
michella_1991 wijzigde dit bericht op 18-02-2019 08:34
0.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op het punt die spelcomputer weg te gooien.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Tjonge wat zijn die sojacapsules tegen opvliegers duur.En natuurlijk weer geen vergoeding door ziektenkostenverzekeraar.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben toch echt niet vandaag jarig. Of ik dat zeker weet? Eh... ik ben geloof ik al meer dan 30 jaar niet vandaag jarig, dus ja, ik weet het wel zeker.

En nee, ik vier het niet. Nee, dat betekent niet dat mijn ouders en siblings wel langskomen. Want weet je, ik vier het niet. En nee, dat is niet raar. Want als ik de een langs laat komen en de ander niet, krijg je scheve gezichten. En als ik ze allemaal alleen meer een kop koffie kom laten drinken, dan blijft het daar meestal niet bij en zit ik alsnog met een huis vol visite, waar ik géén zin in heb!

En ja, ik snap dat andere mensen het samen met mij willen vieren. Maar het is mijn verjaardag, dus mijn keuze, dus ik vier het niet!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik toch een pest aan bezichtingen, verdulleme, na 4 jaar het huis te koop hebben staan ben 8k er nu spuug,spuugzat van.
Bahbah AH, weer dagen in de stress, dan niks meer horen of er mankeert van alles, te groot, te klein, enzenz.
Msn,het is een huis van 1932, dan heb je geen doorzonkamers, dit huis heeft
karakter,
Getgetget, mag ik weer een uur lang mijn heil óp straat zoeken,ik kan wel janken.
Alle reacties Link kopieren
Zit jezelf niet zo op de borst te kloppen domme doos. Mij een complimentje geven dat ik goed bezig ben mag, maar om er nou meteen achteraan te zeggen ´maar ik ook hoor´ vind ik een beetje egoïstisch van je
miedo schreef:
17-02-2019 12:13
Wekker op 2 meter van je bed zetten, valeraansnoepje?
Daar staat 'ie al. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dat leeftijd niets zegt over volwassen zijn blijkt maar weer. Je bent zo snel op je lange tenen getrapt en gaat dan anderen betrekken in je negatieve houding omdat je niet flink genoeg bent om zelf je zegje te doen, daarvoor span je anderen voor je karretje die mondiger zijn zodat je lekker met hen mee kan waaien als zij de discussie starten.

Ik word echt moe van je maar ik mag het niet laten merken. Het vreet energie die ik graag aan iets positievers zou besteden
Alle reacties Link kopieren
Pft... volgens mij is mijn nieuwe baan geen verbetering tov mijn oude. Niet dezelfde problemen, maar wel weer gedoe.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Oei ik wist niet dat die erotiekwinkel in China was. Ik dacht, ik bestel het, deze week ben ik thuis en weet ik zeker dat ik het zelf kan aannemen.
Gaat dus nog een hele tijd duren. Hoop zo dat het niet bij de buren terecht komt...
Je kunt méér.
Echt zo'n verrijking dat de luizenmoeder weer op TV is. Kunnen we weer met zijn allen zo heerlijk hilarisch doen. Dolletjes! :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven