Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je van alles zeggen, alleen vind ik dat je nogal overtrokken reageert als je je niet aangevallen voelt cq de betreffende situatie niet over jou gaat.
In this mad house we must all survive
lemoos2 schreef:
10-09-2019 17:48
Nou doe eens gek. Doe eens een wilde gok. Die keurig geklede mevrouw die volgens jou ‘onverstaan brabbelt’ en wanhopig aan jouw balie staat te vragen om assistentie bij de poli NAH, Niet Aangeboren Hersenletsel, wat zou daarmee zijn?

A Ze is zwaar onder invloed van alcohol
B Is stiekem audiciën en probeert je een gehoorapparaat aan te smeren
C Denkt dat ze hier haar statiegeldflessen kan inleveren
D Heeft hoogstwaarschijnlijk hersenletsel en het spraakgebied is beschadigd en/of een gedeeltelijke verlamming in haar gezicht

Met je rollende ogen en ‘Zo kan ik u niet helpen mevrouw’. Was een van de toelatingseisen dat jouw IQ nooit boven de zwaarst getroffen patiënt mocht uitstijgen? Jouw baan bestaat nog bij de gratie van die oudere mensen, de rest scant de afsprakenlijst zelf wel bij de zuil. Stomme trut.

Zulke nare trutten verdienen ontslag.
Bah bah bah.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zeg dat jullie me even met rust moeten laten doe dat dan ook.
En wees dan niet later verbaasd als ik na de zoveelste onnodige vraag even wat harder vertel dat je toch zelf ook wel kan kijken waar je dat voorwerp vanmiddag zelf hebt neergelegd?

Soms zou ik gewoon eens even lekker een hele dag alleen willen zijn.
Zijdehoentje schreef:
10-09-2019 19:23
Van mij mag je van alles zeggen, alleen vind ik dat je nogal overtrokken reageert als je je niet aangevallen voelt cq de betreffende situatie niet over jou gaat.
De HRS doet pas overdreven
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
10-09-2019 17:48
Nou doe eens gek. Doe eens een wilde gok. Die keurig geklede mevrouw die volgens jou ‘onverstaan brabbelt’ en wanhopig aan jouw balie staat te vragen om assistentie bij de poli NAH, Niet Aangeboren Hersenletsel, wat zou daarmee zijn?

A Ze is zwaar onder invloed van alcohol
B Is stiekem audiciën en probeert je een gehoorapparaat aan te smeren
C Denkt dat ze hier haar statiegeldflessen kan inleveren
D Heeft hoogstwaarschijnlijk hersenletsel en het spraakgebied is beschadigd en/of een gedeeltelijke verlamming in haar gezicht

Met je rollende ogen en ‘Zo kan ik u niet helpen mevrouw’. Was een van de toelatingseisen dat jouw IQ nooit boven de zwaarst getroffen patiënt mocht uitstijgen? Jouw baan bestaat nog bij de gratie van die oudere mensen, de rest scant de afsprakenlijst zelf wel bij de zuil. Stomme trut.
Kolere...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
10-09-2019 20:04
Kolere...
En dan ook nog zo’n button op d’r voorplecht met ‘5% meer voor de zorg’ of zoiets. Echt, ik gun het de verpleegkundigen van harte. Ik gun het ook de voedingsassistenten van harte. Ik gun het die mevrouw van de facilitaire dienst en haar team. Eigenlijk wel iedereen die op die poli en (verpleeg)unit werkt. Hell, het hele ziekenhuis voor mijn part. Een leuk presentje voor de vrijwilligers in hun golfcarts.

Maar die trut zou ik korten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
10-09-2019 20:16
En dan ook nog zo’n button op d’r voorplecht met ‘5% meer voor de zorg’ of zoiets. Echt, ik gun het de verpleegkundigen van harte. Ik gun het ook de voedingsassistenten van harte. Ik gun het die mevrouw van de facilitaire dienst en haar team. Eigenlijk wel iedereen die op die poli en (verpleeg)unit werkt. Hell, het hele ziekenhuis voor mijn part. Een leuk presentje voor de vrijwilligers in hun golfcarts.

Maar die trut zou ik korten.
Ik zou gewoon al die leuke "extra's" van haar salaris afhalen. Klacht ergens neergelegd? Het is echt zo kut als mensen zo tegen je doen als je lijf/hoofd/ spraak niet meewerken zéker als het zogenaamd professionals zijn.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
10-09-2019 19:45
De HRS doet pas overdreven
Eerlijk gezegd vind ik je best wel vervelend forummen. Dat je misschien de strekking van een post niet begrijpt, ok, daar kan ik inkomen.

Maar om vervolgens iemand 'zeikerd' noemen omdat ze anders denkt over verkouden / ziek zijn en mij HRS omdat ik alleen maar tekst en uitleg geef? Prima, je doet maar, al zegt dat zo veel malen meer over jou, dan over mij en de anderen die iets zeggen over verkoudheid / ziek zijn. Tuurlijk is dit topic bedoeld om dingen te zeggen die je niet hardop wil zeggen, maar dat zegt toch niet dat je daarom maar mensen moet aanvallen (althans, je probeert 't).

Ik denk dat je het veel te persoonlijk opvat; want de eerste post over ziek zijn / verkoudheid was niet voor jou bedoeld. En waarom je nu mij probeert aan te vallen is mij een raadsel. Maar goed, ieder z'n ding; vanaf nu ga je weer onder de negeer.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb het heel toevallig bij mijn hele rijtje van vandaag gedropt (ergo, fysio, neuro en CVA-verpleegkundige) :lijstje: En in haar gezicht verteld dat ik het bijzonder schofterig vond.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Kwebbeltje91 schreef:
10-09-2019 18:03
Ja, die kun je dus ook kant en klaar kopen. Wist ik ook heel lang niet, totdat ik bij iemand werd uitgenodigd voor eten, en zij had chili con carne. Ik vond het zo'n lekker recept (eigenlijk lekkerder dan dat je het zelf klaarmaakt) en vroeg wat haar geheim was. Liet ze het blik zien.
Echt ideaal, alleen opwarmen, rijst koken en klaar.

Nu dus kijken waar ze nog wel die blikken hebben. Ik kom vaak bij verschillende winkels dus hopelijk vind ik ze snel weer.

Ik maak het altijd met een pot HAK bonenschotel en vers gehakt. Heb je dat al eens geprobeerd?
Ik wil dit best hardop zeggen maar even spuien:

Hoezo is er beslag gelegd op mijn rekening? Ik heb geen onbetaalde rekeningen, geen herinneringen of aanmaningen ontvangen, geen vonnis van de deurwaarder en nu ineens pats boem beslag gelegd. Hoe dan? Morgenvroeg meteen bellen.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, mijn broer moest mij nog wel even inpeperen dat hij , let op, al 4 HELE WEKEN gelukkig is met dat egoistische kreng. Chapeau!
ñuca schreef:
10-09-2019 20:55
Ik maak het altijd met een pot HAK bonenschotel en vers gehakt. Heb je dat al eens geprobeerd?
Nee, maar dat ga ik zeker eens doen. Thanx!
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
10-09-2019 20:28
Ja, heb het heel toevallig bij mijn hele rijtje van vandaag gedropt (ergo, fysio, neuro en CVA-verpleegkundige) :lijstje: En in haar gezicht verteld dat ik het bijzonder schofterig vond.
Top, hoop dat ze er wat van leren en anderen niet meer zo behandeld worden.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Rookgordijn1 schreef:
10-09-2019 21:35
Ik wil dit best hardop zeggen maar even spuien:

Hoezo is er beslag gelegd op mijn rekening? Ik heb geen onbetaalde rekeningen, geen herinneringen of aanmaningen ontvangen, geen vonnis van de deurwaarder en nu ineens pats boem beslag gelegd. Hoe dan? Morgenvroeg meteen bellen.
Recent verhuisd?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
10-09-2019 22:15
Recent verhuisd?
Of een niet zo leuke ex die misschien toegang heeft.
¡Apagando las luces!
Niet verhuisd.
Een niet zo leuke ex die nergens toegang tot heeft.
Alle reacties Link kopieren
Rookgordijn1 schreef:
10-09-2019 22:23
Niet verhuisd.
Een niet zo leuke ex die nergens toegang tot heeft.
Da's fijn om te lezen! Hopelijk is het snel opgelost.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Rookgordijn1 schreef:
10-09-2019 22:23
Niet verhuisd.
Een niet zo leuke ex die nergens toegang tot heeft.
Ooit ergens in een ver verleden een keer schulden gehad? Die nu ineens omhoog komen. Of iets van een openstaande boete? Die kun je geloof ik online zien. Volgens mij flikt de belastingdienst ook nog weleens zoiets.

Zo niet dan zal het een fout zijn. Wel enorm ruk zeg. Hoop dat het snel is opgelost.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Zijdehoentje schreef:
10-09-2019 20:21
Eerlijk gezegd vind ik je best wel vervelend forummen. Dat je misschien de strekking van een post niet begrijpt, ok, daar kan ik inkomen.

Maar om vervolgens iemand 'zeikerd' noemen omdat ze anders denkt over verkouden / ziek zijn en mij HRS omdat ik alleen maar tekst en uitleg geef? Prima, je doet maar, al zegt dat zo veel malen meer over jou, dan over mij en de anderen die iets zeggen over verkoudheid / ziek zijn. Tuurlijk is dit topic bedoeld om dingen te zeggen die je niet hardop wil zeggen, maar dat zegt toch niet dat je daarom maar mensen moet aanvallen (althans, je probeert 't).

Ik denk dat je het veel te persoonlijk opvat; want de eerste post over ziek zijn / verkoudheid was niet voor jou bedoeld. En waarom je nu mij probeert aan te vallen is mij een raadsel. Maar goed, ieder z'n ding; vanaf nu ga je weer onder de negeer.
De negeer. Nou nou, wat een leed.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje, als ik heel lui ben pak ik zo'n pot van de hak (bonenschotel chili con carne) doe er wat vegaballetjes bij en klaar.

Mijn eigen frustratie: waarom is iedereen zo 'perfectionistisch'? Waarom? Hoe werkt dat? Ik snap het gewoon niet, want als je je voor 100% in hebt gezet is het toch prima?
En daarom zie ik het soms als gemakzucht en als een smoesje om ergens maar niet aan te beginnen of juist te lang ergens over doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Kat moet 2 keer per dag anti-biotica, 2 katten moeten tandengepoetst en 1 kat moet elke dag een halve cranberrytablet tegen blaasproblemen.
Dit uiteraard aangevuld met wat lactosevrije melk. Het begint bijna professioneel te worden:)
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
11-09-2019 08:54
Kat moet 2 keer per dag anti-biotica, 2 katten moeten tandengepoetst en 1 kat moet elke dag een halve cranberrytablet tegen blaasproblemen.
Dit uiteraard aangevuld met wat lactosevrije melk. Het begint bijna professioneel te worden:)
Lukt het wel?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Kia•Ora schreef:
10-09-2019 22:44
Ooit ergens in een ver verleden een keer schulden gehad? Die nu ineens omhoog komen. Of iets van een openstaande boete? Die kun je geloof ik online zien. Volgens mij flikt de belastingdienst ook nog weleens zoiets.

Zo niet dan zal het een fout zijn. Wel enorm ruk zeg. Hoop dat het snel is opgelost.
Het was een fout. De deurwaarder wist van niks en de bank heeft met duizend excuses de inbeslagname weer terug gedraaid.
Maar was wel even schikken zeg!
Alle reacties Link kopieren
Rookgordijn1 schreef:
11-09-2019 09:57
Het was een fout. De deurwaarder wist van niks en de bank heeft met duizend excuses de inbeslagname weer terug gedraaid.
Maar was wel even schikken zeg!
Wat een opluchting! Zeker gezien je situatie ga je natuurlijk twijfelen of hij.... Maar gelukkig dat het snel opgelost is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven