Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Javier schreef:
08-04-2019 20:40
Eh...als je dan net zo reageert als hier...? "hou alsjeblieft je commentaar voor je"
:facepalm:
- oeps, guttegut, gaat dit me een waarschuwing van de moderator opleveren 'op de man'- ?
Het zij zo, maar tis een inkoppertje! En wat je niet hardop wilt zeggen mag hier, toch? - mag je hier reageren waar je op andere topics op afgerekend wordt?-
En ja, M91, je klinkt eng, als een ex from hell. Als collega from hell ook trouwens.
Als jou een spiegel zou worden voorgehouden ter reflectie, zou je die kapot slaan, de zeven jaren ongeluk op de kop toe nemen in plaats van er iets in te zien dat je iets goeds oplevert. Neem eens iets aan van een ander - van je omgeving- , zal je goed doen...
Kan het alleen maar met je eens zijn.
Javier schreef:
08-04-2019 20:40
Eh...als je dan net zo reageert als hier...? "hou alsjeblieft je commentaar voor je"
:facepalm:
- oeps, guttegut, gaat dit me een waarschuwing van de moderator opleveren 'op de man'- ?
Het zij zo, maar tis een inkoppertje! En wat je niet hardop wilt zeggen mag hier, toch? - mag je hier reageren waar je op andere topics op afgerekend wordt?-
En ja, M91, je klinkt eng, als een ex from hell. Als collega from hell ook trouwens.
Als jou een spiegel zou worden voorgehouden ter reflectie, zou je die kapot slaan, de zeven jaren ongeluk op de kop toe nemen in plaats van er iets in te zien dat je iets goeds oplevert. Neem eens iets aan van een ander - van je omgeving- , zal je goed doen...
Nou, ik zou op deze toon ook helemaal niks van jou aannemen maar dat is jouw bedoeling ook niet denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een soort oefenproject geworden voor iedereen die wil leren leidinggeven. Je bent nu de derde al sinds 1 januari. Derde keer andere afspraken. En erger, ik zie dat jij de dingen niet ziet.
Vraag dan aan mij: Goh Moon je doet het al een half jaar, zullen we samen kijken?

Nee hoor niks. Nu een appje best laat op de avond om weer iets te verschuiven. Ik denk niet dat dit nog langer gaat zo. Bij mij is het op. Bovendien wist je zelf ook dat het niet verschoven kan worden. En nu krijg ik weer zo'n aapie met zijn handjes op zijn kop. Denk gewoon eerst zelf na...
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
@hetgroepje tip: loep M91 wb dit topic en de vorige ' wat je niet hardop wilt zeggen'. Ze is vaste klant. Maar 'wat je niet hardop wilt zeggen' geldt eigenlijk ook voor de reacties op dit topic. Excuus, men moet juist hier kunnen spuien zonder er op af gerekend te worden. Hoe vaak ook.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Stelletje idioten daar bij Lenor.. De 3in1 pods wilde bloeiende bloem zomaar uit de handel halen en stoppen met het te produceren!!! Een van de weinige wasmiddelen waar ik goed tegen kon. Kutzooi! Nu een gewassen met 2 van hun andere geuren en wat denk je? ja hoor, jeukende uitslag.
Maandag een nieuwe tijdelijke job. Hoop dat deze mij een boost geeft want momenteel wil ik het liefst verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk blijf jij ook maar weg nu je zwanger bent. Infertiliteit is tenslotte besmettelijk. Zeker als je al zwanger bent kun je het ineens nog oplopen door een kop thee te drinken.

Oh ja. Als je bloedje straks oppas nodig heeft spreek ik met je af en bel een kwartier van te voren dat ik heb nagedacht en dat ik het toch geen goed idee vind. Omdat je bloedje niet ook in de 30 is. En niet getrouwd is. En geen hypotheek en geen baan heeft. Zoiets.

Ik hoop dat je de komende zes jaar geen nacht doorslaapt. Dat je net zoveel maagzuur klachten hebt en houdt als ik tegenwoordig heb. En ook dat je vanaf week 13 vergaat van de bekkenpijn en de misselijkheid gaat pas na je bevalling over. Dat je elke wandeling met een wiel door de stront rijdt en dat je kind elke dag een spuitluier tot aan zijn nek maakt.

Jaja onvriendelijk. Het is de zoveelste die na 11/12/14/15/17/18 jaar me de rug toekeert omdat ik geen kinderen heb.

Onderhand gun ik al die ellendelingen dat hun derde, vierde, vijfde, zesde, zevende zwangerschap gewoon 38 weken lijden is. En nog ook dat er nou eens zo'n vreselijk lief kind uit komt dat na drie jaar nog steeds niet is bijgetrokken en dat je nog steeds niet kan zien of Quinn nou een jongen of een meisje is.
Wacht maar! Ik lach het laatst!
Ik heb er nog regelmatig spijt van dat ik dit topic ooit geopend heb.
Alle reacties Link kopieren
petra123456, ben je mooi klaar mee dan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer leer je je kind nou eens opvoeden. Kan me niet schelen dat ie snel overprikkeld raakt, je kan hem wel leren om om half 6 in de ochtend zn schretbek dicht te houden. Zonder te stampen en en janken door het huis beweegt of gewoon in zn nest blijft liggen. En ook overdag mag het wat minder. Knettergek word ik van jullie. Donder toch gewoon op! :swear:
Betty_Slocombe schreef:
09-04-2019 16:06
Ik heb er nog regelmatig spijt van dat ik dit topic ooit geopend heb.
Het is weleens fijn om je frustraties te kunnen botvieren zonder er anderen irl mee lastig te vallen.
Ik vind dit beter dan voor ieder wissewasje maar een topic openen.
Alle reacties Link kopieren
Partner: Jij en ik passen ontzettend goed bij elkaar, maar het leven met jou valt me zo zwaar. Je zit al maanden thuis, maar doet thuis niets. Als ik daar dan wat van zeg, dan vraag je om hulp. Met mijn hulp doe je echter niets.

Ex beste vriend: Ik mis je. Een jaar geleden verbrak ik het contact met je, omdat er gevoelens in het spel waren. Eerst van jouw kant. En later ook van mijn kant. Ik koos echter voor mijn relatie. Ik heb een jaar lang hard gewerkt om die relatie te verbeteren, zonder succes. De twijfels slaan toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik waardeer je eerlijkheid, maar waarom doet het dan zo pijn :cry:
Ik hoop dat jullie nog lekker een paar dagen wegblijven. Wat een rust ineens zeg. Heerlijk. De stilte voor de storm uiteraard, maar toch. Ik neem het er nog even van.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaaaaaaaaaah ik wil je. Wel, niet, toch. Het kon niet omdat je bezet was. Nu kan het niet om andere dingen.

Ik bedenk wel een reden waarom het niet kan. Ik vind het eng. Snap je?

Als ik weer boos ben, en in mijn eentje met een kopje thee op een bankje zit... kom je dan naar me toe? Please?
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Trek die lange tenen van je eens in! En waarom mag jij wel roeptoeteren dat mijn kinderen mager zijn, terwijl je geen commentaar wilt horen over jouw eigen ‘stevige’ bloedjes? Ze hebben overgewicht hoor. Maar ik zeg er niks over. Hou jij ook je mond over het gewicht van de mijne, deal?
Ja, ik weet dat jouw spetter al met 1 jaar en 3 maanden 'mama' zegt. Zoon, 2 jaar en 3 maanden, zegt sinds gisteren voor het eerst 'mama' en dat is ook meteen zijn eerste woordje. Dat hij laat is betekend niet dat ik minder trots mag zijn als wat jij was toen jouw dreumes 'mama' zei.

Dat mijn zoon ouder is, maakt zijn eerste woordje niet minder knap.

Ik. Ben. Heel. Erg. Trots!!"!
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk he, belastingdienst om een adres door te geven
Ze kunnen het zelf niet eens vinden

Laat staan hoe je er dan achterkomt

Stelletje prutsers

Hun werken met tig postadressen
Betty_Slocombe schreef:
09-04-2019 16:06
Ik heb er nog regelmatig spijt van dat ik dit topic ooit geopend heb.
Okee, volgende keer maken we de titel
'Wat je niet hardop durft te zeggen, by
Betty Slocombe 2017®'

Dan heb je eer van je werk.
Het-groepje schreef:
10-04-2019 15:29
Okee, volgende keer maken we de titel
'Wat je niet hardop durft te zeggen, by
Betty Slocombe 2017®'

Dan heb je eer van je werk.
Nou ja, neem het me eens kwalijk. Ik begon dit topic omdat je niet tegen je buurvrouw/schoonzus/collega kunt zeggen dat je haar stem lelijk vindt/haar facebookposts irritant/je je ergert dat ze nog steeds ademt.
Ironisch en vriendelijk. Nu schrijven mensen hier echt verschrikkelijke dingen die wijzen op een ernstig probleem. En dat heb ik ooit gefaciliteerd, ik ben gewoon Pandora.
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2019 15:50
Nou ja, neem het me eens kwalijk. Ik begon dit topic omdat je niet tegen je buurvrouw/schoonzus/collega kunt zeggen dat je haar stem lelijk vindt/haar facebookposts irritant/je je ergert dat ze nog steeds ademt.
Ironisch en vriendelijk. Nu schrijven mensen hier echt verschrikkelijke dingen die wijzen op een ernstig probleem. En dat heb ik ooit gefaciliteerd, ik ben gewoon Pandora.

Maar waarom is het dan zo erg dat mensen hier hun hart luchten? Beter hier dan in het echte leven zou ik zeggen.
ñuca schreef:
10-04-2019 16:53
Maar waarom is het dan zo erg dat mensen hier hun hart luchten? Beter hier dan in het echte leven zou ik zeggen.
Ik koester liever de illusie dat dergelijke echt nare gedachten (dus niet dingen als "bah, X. wat heb jij stom haar en je hoofd lijkt op een rotte aardappel") een zeldzaamheid zijn. Dat is natuurlijk dom, maar goed. Sommige dingen die in deze serie topics geschreven zijn, zijn echt ernstig. En dan heb ik het niet over die keer dat ik hier zei dat Fleetwood Mac ellendige pestmuziek is. Daar sta ik nog steeds achter.
Alle reacties Link kopieren
Dit mag ik wel hardop zeggen, maar dan hoor je het niet Betty_Slocombe! Ik ben erg blij met je topic, reageer niet vaak maar soms moet ik als mantelzorger mijn frustratie kwijt en dat kan hier. Daardoor kan ik lief, geduldig en gezellig blijven waar het zo nodig is. Dank je
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2019 15:50
Nou ja, neem het me eens kwalijk. Ik begon dit topic omdat je niet tegen je buurvrouw/schoonzus/collega kunt zeggen dat je haar stem lelijk vindt/haar facebookposts irritant/je je ergert dat ze nog steeds ademt.
Ironisch en vriendelijk. Nu schrijven mensen hier echt verschrikkelijke dingen die wijzen op een ernstig probleem. En dat heb ik ooit gefaciliteerd, ik ben gewoon Pandora.

Nou ja, onderin Pandora's box zat hoop. Dus komt vast wel weer goed :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven