Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Voor Iedereen die vindt dat hooikoorts slechts af en toe niezen is: Ik Nies Dan graag MET consumptie in jouw smoel een seizoen lang. En voor toe krijg je een knal voor je kanes.
Alle reacties Link kopieren
Toch krijg ik weer de neiging je vrienden en ouders te bellen, maar dat soort aandacht is precies waar je naar hengelt. Nee, ik kom je niet redden.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
19-04-2019 20:04
Dan moet je een training gaan volgen bij collega “Hannie” van mij. Zij vindt mijn ‘’nee’ methode te confronterend dus heeft ze de ‘receive-and-throw-back’ methode geperfectioneerd. Haar vraag je maar één keer zoiets op het laatste moment. Daarna laat je het wel uit je hoofd. Op de lange termijn effectiever dan mijn methode. “Oh, nu zegt ze nee, misschien de volgende keer wel ja. Nee heb je, ja kun je krijgen” versus “Oh shit alleen Hannie is er nog. Dan maar de zooi meenemen en thuis afmaken”.
Wanneer begint de cursus? (Even niet de lange lap gequote.) Mijn manier kan wel wat finetuning gebruiken. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik HAAT toeristen op de fiets.
Leer ook de verkeersregels voordat je op een fiets stapt.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Oké ik snap dat bij Pasen eieren horen, maar moeten die echt tegen mijn ramen en gevel gegooid worden? Geen idee wie het gedaan heeft, maar het getuigd wel weer dat hier in de wijk een stelletje aso’s wonen die denken dat dit een leuk grapje is. Smeerlappen en viespeuken zijn jullie :swear:
Stel me aub niet weer teleur. Ik wil zo graag in je geloven.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
23-04-2019 11:19
Ik HAAT toeristen op de fiets.
Leer ook de verkeersregels voordat je op een fiets stapt.
+1
Al zijn ze in de auto net zo erg:

Krap 60 rijden op een weg waar je 80 mag en niet in mag of kan halen. Ga fietsen of lopen! Er wonen hier ook mensen en die willen gewoon van a naar b.
Ja ik weet dat t hier mooi is daarom woon ik hier ook. Niet om in een toeristenfile te rijden :facepalm:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Neem dan lekker de parallelweg waar je wel 60 mag. En ga van de autoweg af, waar je 100 hoort te rijden. Ja sla dan vooral af waar het niet mag. En kom dan terug de weg op op hetzelfde punt. Echt ik zou je rijbewijs innemen als het kon. Voor zoveel onkunde verdien je het om de bus te moeten nemen.
Autowegen zijn niet gevaarlijk, dat zijn de mafklappers die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik toch een hekel aan schoenen kopen.
Die ik leuk vind, kan ik niet op lopen.Waar ik wel op kan lopen, vind ik niet mooi. :-(
Heb een rotvoet, dus kan ook nog eens naar een dure winkel.En dan nu maar gelijk gaan anders is de keus eruit...
Fijn, nog een uitnodiging voor een verjaardag in mei. Al mijn weekenden in mei zitten vol met verjaardagen. Heb er nu al zin in -not-
RikM schreef:
20-04-2019 11:08
Als er nog één keer iemand Matthäus-Passion zegt dan ga ik slaan.
Dat was donderdagavond toch? Blij dat ik gevlucht ben naar het theater; nergens last van gehad.

De voorstelling was prachtig, Jesus Christ Superstar met een inmiddels niet-meer-zo-jonge Ted Neeley als jezus zelluf.
Ik kwam nog met een gesigneerde DVD van de film naar buiten, mét extra's. Joepie!
Zelfs het OV werkte mee, de maan scheen volop en thuis had ik nog een volle koelkast.

Volgend jaar weer! O nee.. het was de nu-écht-allerlaatste tour met Ted Neeley en dit keer geloof ik het, de man is 75 jaar.
Dan toch maar een keer naar de MP kijken volgend jaar.
Nu al geen zin in :(
Alle reacties Link kopieren
Dat ik het nooit goed weer vind om in mijn tuin te werken. Te koud, te warm, te nat, grond te hard. Bah! Zal zo blij zijn als ik verhuisd ben en hoop dat ik bij de lichting van November hoor. En anders volgend jaar.

Dat ik hoop dat ze ooit een tijdmachine uitvinden en ik leuke dingen van vroeger heel vaak kan herbeleven. En een pil waardoor negatieve ervaringen uitgewist worden.
hondenmens wijzigde dit bericht op 23-04-2019 16:59
27.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met mijn vorige leidinggevende hadden we eindelijk een taakverdeling gevonden waarbij alles lekker liep. Echt zo dat je er samen naar kijkt en kunt concluderen: Ja, nu loopt het, dit gaat goed, alles binnen budget, geen stress.
Waarom moest dat dan nu weer helemaal anders? Eerst naar Jantje, dan naar Klaasje. En Henkie wordt gebeld en die geeft het weer door aan Kareltje en vervolgens vergeet Mien het.

Laat het mij nou gewoon weer doen!!!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen vraagt me hoe het gaat. Maar ik voel niks. Ben eerlijk gezegd drukker met de vraag naar en schuldgevoel over waarom ik niks voel.

Ja, het is saai dat mijn maatje is weggevallen. Maar ik had duidelijk niet door hoe veel stress jij opleverde op de achtergrond en besef ook steeds meer dat ik al maanden aan het uitchecken was. Toen ik dat voor het eerst doorhad, heb ik wel gehuild. Tranen met tuiten. Maar ik denk dat de acceptatie er daarna al grotendeels was. Het kon niet meer zo.

Tevens, wat ik niet hardop kan zeggen omdat dat sociale zelfmoord zou zijn: ik denk dat er iets grondig, grondig mis met je is. Ik denk niet dat jij ooit een duurzame, gezonde, relatie aan kunt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

- Stop met gillen. Waarom krijg ik het er gvd niet uit en voor elkaar

- Kom naar de persoon toe of gooi het in de groep ipv naar de baas te stappen en hem de boodschap te laten geven alsof hij het gezien heeft. Was trouwens nog onterecht gezeik van je en had er nog harder om gelachen om je gezicht te zien bij dat feit. Bovendien vind ik veel toffer als je het zelf doet ipv via iemand anders. We zijn allemaal volwassen. Hoop ik dan.

- ik wil een nieuwe bank. Kunnen de kinderen a.u.b. stoppen met knoeien en de geleerde manieren eens gaan uitvoeren, dan kan ik stoppen met wachten en is mijn pijnlijke hol verleden tijd.

- als je tegen iemand zijn auto aan rijdt, laat je een briefje met contactgegevens achter. En als je een briefje ziet hangen, laat je die hangen. Ook als hij wegwaait hang je hem terug.

- je kan zelf toch wel bedenken dat je na je (warme)maaltijd een pepermuntje o.i.d neemt??!!

- kijk eens om je heen, je bent niet alleen in deze bocht/ winkel/ rij

Hahahahaha, dat was het wel even van de laatste tijd. :puh:
Alle reacties Link kopieren
Jezus, wat is buikgriep toch volkomen shit.
Alle reacties Link kopieren
slekire schreef:
23-04-2019 17:29
Jezus, wat is buikgriep toch volkomen shit.
Ik moest lachen om je formulering, expres hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
Laat me met rust met je gezeur over een bepaalde taak, het interesseert me niet en ik wil er eigenlijk geen tijd en energie in stoppen.
En dan wij je eigenlijk ook gewoon horen dat jij gewoon gelijk hebt en dat alles anders moet.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alsjeblieft, alsjeblieft, laat het meevallen en niks ernstigs zijn!
GinnyJones schreef:
23-04-2019 18:08
Alsjeblieft, alsjeblieft, laat het meevallen en niks ernstigs zijn!
:hug: hoop het ook voor je .
Alle reacties Link kopieren
Ja je hoorde het goed, en nee ik neem die woorden niet terug. Het is nog altijd mijn gedachte, en misschien binnenkort (hoop ik) mn daden. Maar dat mag ik van jou niet zeggen, want het is zo zielig... gues what, I don’t care a shit! :puh: :puh:
Drie keer per week douchen is niet genoeg. Ja, je stinkt WEL. Dat je t zelf niet ruikt is omdat je neus aan de stank gewend is. En gebruik deo en verschoon je kleding. Beter nog, verbrand die ouwe meuk en Koop eens iets fleurigs. Ga ook eens naar de kapper, gebruik een likje make up. Poets je tanden wat vaker. Misschien krijg je op je ouwe dag nog wel verkering.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu alweer te warm in huis.
Je kunt méér.
'ja, pappa gaat even weg hier, want pappa heeft geen zin om naast deze chagrijnige mevrouw te staan'
Moet je je dreumes maar geen chips (!!!) aan de vissen laten voeren in de dierentuin sukkel, wat verwacht je dan, applaus?
Als je dan al zo dom bent en je wordt er op aangesproken ga dan ook niet nog zo'n zielige poging tot bijdehant lopen doen.
Ook nog eens denken dat je 'recht' hebt je lelijke bek open te trekken met die jankstem van je.
Sugarspice schreef:
22-04-2019 18:16
Voor Iedereen die vindt dat hooikoorts slechts af en toe niezen is: Ik Nies Dan graag MET consumptie in jouw smoel een seizoen lang. En voor toe krijg je een knal voor je kanes.
Ik heb hooikoorts en huistofmijt dus het hele jaar door de Sjaak.
'iK HeB dAT OoK EN zO ErG Is HeT NiET'
DAN HEB JE DAT DUS NIET, MET JE PREVALIN EXTRA MILD KRUIDVAT VERSTUIVER, JACQUELINE!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven