Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Cateautje schreef:
07-01-2020 17:46
Om aan iemand te vragen of ze zwart werkt maakt het niet zo vreemd dat er niet op ingegaan wordt natuurlijk.

In het motivatietopic geef je aan dat je moeite hebt met stofzuigen, maar je geeft niet aan dat je eraan zou willen beginnen, anders had ik wel gereageerd.

Ja, da's waar misschien... Hmm.... Maar ik bedoelde dat meer als volgt: als je wit werkt, dan is het natuurlijk wel nuttiger om voor een ander schoon te maken, want je bouwt dan ook zaken op als pensioen en dergelijke. Dus het was niet rot bedoelt.
Je mist het punt.
mindervanmij schreef:
07-01-2020 17:42
Waarom worden mijn reacties in zoveel topics gewoon genegeerd? Sta ik onder negeer? Ben ik niet belangrijk of niet boeiend genoeg?


Nee (in de zin dat je niet onder de negeer staat). Doe je wel iemand quoten als je op een specifiek iemand reageert? Anders weet de persoon niet dat je het tegen hem/ haar hebt.

goeie nick trouwens (als het 't citaat is wat ik denk dat het is)
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 17:51
8.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
07-01-2020 16:49
Christus, dit is niet de eerste keer dat ik pillen slik, je hoeft echt niet uit te printen wanneer ik ze moet slikken, ik ben niet dom ofzo. :roll:
En wat moeten we hier op zeggen ? ;-)
Grapje @mindervanmij.
Heb je die pillen wel echt nodig ?
Ja, blijkbaar. wat bedoel je er dan mee? (Vraag voor Cateautje)
anoniem_644a441f18f50 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 17:52
22.33% gewijzigd
Dymphnatam schreef:
07-01-2020 17:50
nee (in de zin dat je niet onder de negeer staat). Doe je wel iemand quoten als je op een specifiek iemand reageert? Anders weet de persoon niet dat je het tegen hem/ haar hebt.

Nee, daar kan ik ook nog wel even wat beter op gaan letten inderdaad.
stupidboy schreef:
07-01-2020 17:50
En wat moeten we hier op zeggen ? ;-)
Grapje @mindervanmij.
Heb je die pillen wel echt nodig ?

helaas wel.... Blaasontsteking. :-(
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
07-01-2020 17:52
helaas wel.... Blaasontsteking. :-(
Hup hup.. snel beter worden !!
mindervanmij schreef:
07-01-2020 17:50
Ja, blijkbaar. wat bedoel je er dan mee? (Vraag voor Cateautje)
Kijk maar in het motivatietopic.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik nou echt gewoon zo jammer vind?
Ik zie hier zo vaak een onderwerp voorbij komen, waarvan ik oprecht denk: dat is een mooi onderwerp voor een eigen topic. Waarom dan in godsnaam in dit topic erover door blijven gaan? Is het iets van de laatste tijd? Laatst ook al een keer benoemd (in dit topic) om on topic te gaan, recent in een ander topic ook al en nu weer hier. Niet zozeer door de onderwerpen, maar omdat dit topic zich niet leent voor een discussie / gesprek.
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
07-01-2020 18:46
Weet je wat ik nou echt gewoon zo jammer vind?
Ik zie hier zo vaak een onderwerp voorbij komen, waarvan ik oprecht denk: dat is een mooi onderwerp voor een eigen topic. Waarom dan in godsnaam in dit topic erover door blijven gaan? Is het iets van de laatste tijd? Laatst ook al een keer benoemd (in dit topic) om on topic te gaan, recent in een ander topic ook al en nu weer hier. Niet zozeer door de onderwerpen, maar omdat dit topic zich niet leent voor een discussie / gesprek.
Het valt me steeds op dat je je kont tegen de krib gooit als er eens iets leuks gebeurt in dit topic, alsof je er een regel van hebt gemaakt dat je hier alleen maar negatief mag ranten.
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
07-01-2020 18:46
Weet je wat ik nou echt gewoon zo jammer vind?
Ik zie hier zo vaak een onderwerp voorbij komen, waarvan ik oprecht denk: dat is een mooi onderwerp voor een eigen topic. Waarom dan in godsnaam in dit topic erover door blijven gaan? Is het iets van de laatste tijd? Laatst ook al een keer benoemd (in dit topic) om on topic te gaan, recent in een ander topic ook al en nu weer hier. Niet zozeer door de onderwerpen, maar omdat dit topic zich niet leent voor een discussie / gesprek.
Vind jij. Ik vind dat flauwekul.
Waarom zou er voor ieder wissewasje een eigen topic moeten worden gestart. Als je je zo stoort aan het soms off topic gaan hier dan kan je er toch gewoon overheen lezen? Beetje flauw de manier waarop je hier forummers aanspreekt terug on topic te gaan, krijg er een kleuterschoolgevoel van.
...
Alle reacties Link kopieren
On topic: ik heb vandaag een pest humeur, dus blijf uit mijn buurt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik hoop zo dat je geen beroertes of infarcten meer krijgt.. Dit houd je lichaam niet meer vol.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel lekker om niet te werken. Ik heb geen hekel aan werken (ik vind het fijn om geld te verdienen, mensen te ontmoeten en wat geestelijke uitdaging te hebben), maar niet werken is toch ook wel erg lekker.

Gewoon genoeg tijd om mijn to-do-lijst af te werken!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
@Zijdehoentje, ik denk dat je er niet aan ontkomt dat er zo met enige regelmaat wordt gereageerd op bepaalde posts (en er dus feitelijk off-topic wordt gegaan). Het onderwerp van Cateautje leeft blijkbaar bij meerderen.
Ik zat vanmiddag te bedenken dat ik daar misschien wel een los topic over wilde gaan openen. Maar dat neemt niet weg, dat ik hier ook gewoon erop gereageerd heb.
Ik kan me voorstellen dat dit een beetje als jouw topic voelt voor jou (en dat je daarom graag een beetje de regels wilt bepalen), maar dat is het natuurlijk niet. Het Viva Forum is een openbaar forum, waar mensen binnen bepaalde grenzen mogen reageren zoals ze willen. Gaat het hier nou 20 pagina's off topic dan heb je een punt, maar nu vind ik persoonlijk dat je een punt wil maken om het maken van een punt.
On topic: eigenlijk zou ik er wel tussenuit willen stappen (wees gerust: niet uit het leven!!), maar ja, beetje het gevoel van FOMO. Maar eigenlijk voel ik niet echt aansluiting meer.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
07-01-2020 17:42
Waarom worden mijn reacties in zoveel topics gewoon genegeerd? Sta ik onder negeer? Ben ik niet belangrijk of niet boeiend genoeg?
Uhm schat ik heb ook nog een leven. Ik ben niet 24/7 online.
EHR schreef:
07-01-2020 21:42
On topic: eigenlijk zou ik er wel tussenuit willen stappen (wees gerust: niet uit het leven!!), maar ja, beetje het gevoel van FOMO. Maar eigenlijk voel ik niet echt aansluiting meer.
Je mist helemaal niks.

Overigens, door aan de wereld te denken, ben je in feite overal.
Alle reacties Link kopieren
ik had moeite mn innersjors in bedwang te houden vandaag, als directe collega niks te doen heeft en rustig met zn mobiel zit te spelen naast me, terwijl ik overloop bijna omdat iedereen het werk bij mij neerlegt (wrom?). Aan de andere kant van me zit de klantenservice stiekjes naar elkaar te schieten al geitend. Uit irritatie/frustratie/ter concentratie maar oortjes in met muziek. En dan volgt na uren een mailtje van directe collega dat ie zei dat ik het moet zeggen als hij moet helpen maar ik hem niet hoorde. #sjorsss Ik ben aangenomen omdat het teveel was voor 1 persoon, om HEM te helpen en dan kun je niet zelf wat oppakken maar moet ik erom smeken? Het zal vast aan mij liggen dat ik dat fucking oncollegiaal vind als je uit je neus zit te vreten je niet zelf aangeeft geef mij een deel.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Cateautje schreef:
07-01-2020 18:55
Het valt me steeds op dat je je kont tegen de krib gooit als er eens iets leuks gebeurt in dit topic, alsof je er een regel van hebt gemaakt dat je hier alleen maar negatief mag ranten.
Ik erger me er ook aan eerlijk gezegd. Die felicitatie van je laatst vond ik echt misplaatst.

Ik dacht dat dit een topic was om even gal te spuwen en weer verder te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou ik toch graag mensen in mijn omgeving willen hebben die dezelfde interesses hebben als ik :cry:
YellowLemon schreef:
07-01-2020 22:24
Ik erger me er ook aan eerlijk gezegd. Die felicitatie van je laatst vond ik echt misplaatst.

Ik dacht dat dit een topic was om even gal te spuwen en weer verder te gaan.
Het topic heet wat je niet hardop wil zeggen. Ik was me er niet van bewust dat dat alleen maar negatieve zaken mogen zijn.
Cateautje schreef:
07-01-2020 22:28
Het topic heet wat je niet hardop wil zeggen. Ik was me er niet van bewust dat dat alleen maar negatieve zaken mogen zijn.
Mooie reactie om mijn punt heen. Mij part post je iets positiefs wat je niet hard op wil zeggen.

Maar als ik hier even kom balen vind ik het wel raar om toch even voor de gezelligheid toch gefeliciteerd te komen roepen.
YellowLemon schreef:
07-01-2020 22:30
Mooie reactie om mijn punt heen. Mij part post je iets positiefs wat je niet hard op wil zeggen.

Maar als ik hier even kom balen vind ik het wel raar om toch even voor de gezelligheid toch gefeliciteerd te komen roepen.
Ik ben geen contact uit het verleden en aldus voelde ik me niet aangesproken.

Bij deze beloof ik je je nooit meer te feliciteren met je verjaardag.

Ik zal ook proberen je nooit meer op te vrolijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven