Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
20-10-2019 23:52
Alleen zijn sucks.
Beide leuke heren maar niet meer dan vrienden.
Is er nu echt niemand waar ik die klik ook mee heb en die ook op dat vlak samen kan zijn, innige verbinding
:hug:
Gun ik je en diegene is er vast wel :heart:
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
21-10-2019 19:55
Gefeliciteerd!!
Dank je wel! :-D
Alle reacties Link kopieren
En hoezo zou mijn kind het leuk vinden om de komende acht jaar weer te doen alsof Sinterklaas bestaat? Waarom denk je dat ik het leuk zou vinden om voor de komende acht jaar weer die zeikliedjes te moeten zingen? Nu zijn wij ineens familie?

Flikker op met je kind en je gezellige avond. Heb jou de afgelopen 11 jaar ook niet gezien toen ik die ‘gezellige avondjes’ door moest komen met vijf uitzinnige kinderen van diverse leeftijden. Dus hell no dat wij daar als decorvulling gaan zitten voor je instafeed. Ik ga fijn surprises knutselen met die ongelovige neefjes en nichtje en doen alsof ik de glitterbom van nichtje helemaal het einde vind. Je weet wel, dat nichtje dat jij een ‘aandachtshoertje in the making’ noemde toen het wichtje amper drie jaar oud was en het gore lef had gehad om aan te bieden dat jij ook wel met haar my little pony fairy stal mocht spelen. Toen was je nog jong en hip met een knotje. Nu ben je een verzakte zeekoe met knotje (dacht trouwens dat ‘het een keuze’ was, om jezelf zo te laten gaan na een bevalling, watskeburt?)

En nee, je hoeft niet te komen op zoons verjaardag, de eerste acht jaar heb je ook overgeslagen dus hij zal jou en je kind echt niet missen. Hij weet niet eens wie jij bent. Dat wil ik graag zo houden. Ga verder janken op je Instagramaccount. Dat ‘aandachtshoertje in the making’ is met haar hele tien jaar al sociaal sterker dan jij ooit zult worden. En de volgende keer dat je haar zo noemt kun je nog eens zo’n feestje als toen verwachten. Idioot k*twijf. Rot toch een end op.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Akelig stuk ongedierte wat nu tussen mijn plafond loopt, wil je aub naar mijn buren doorknagen? Dan ben ik je iig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
21-10-2019 19:45

Ik ben zwanger!!! :flirting:
Gefeliciteerd!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wie wil je overtuigen met al die happy family foto's op fb? Ergens zit er toch iets niet goed, dat weet ik zeker.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
De wereld is van ons allemaal. Je kan wel wegkijken als er iets gebeurt wat niet ok is, maar dan moet je ook niet zeiken op Facebook. Kom voor elkaar op, help elkaar!
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
21-10-2019 20:18
En hoezo zou mijn kind het leuk vinden om de komende acht jaar weer te doen alsof Sinterklaas bestaat? Waarom denk je dat ik het leuk zou vinden om voor de komende acht jaar weer die zeikliedjes te moeten zingen? Nu zijn wij ineens familie?

Flikker op met je kind en je gezellige avond. Heb jou de afgelopen 11 jaar ook niet gezien toen ik die ‘gezellige avondjes’ door moest komen met vijf uitzinnige kinderen van diverse leeftijden. Dus hell no dat wij daar als decorvulling gaan zitten voor je instafeed. Ik ga fijn surprises knutselen met die ongelovige neefjes en nichtje en doen alsof ik de glitterbom van nichtje helemaal het einde vind. Je weet wel, dat nichtje dat jij een ‘aandachtshoertje in the making’ noemde toen het wichtje amper drie jaar oud was en het gore lef had gehad om aan te bieden dat jij ook wel met haar my little pony fairy stal mocht spelen. Toen was je nog jong en hip met een knotje. Nu ben je een verzakte zeekoe met knotje (dacht trouwens dat ‘het een keuze’ was, om jezelf zo te laten gaan na een bevalling, watskeburt?)

En nee, je hoeft niet te komen op zoons verjaardag, de eerste acht jaar heb je ook overgeslagen dus hij zal jou en je kind echt niet missen. Hij weet niet eens wie jij bent. Dat wil ik graag zo houden. Ga verder janken op je Instagramaccount. Dat ‘aandachtshoertje in the making’ is met haar hele tien jaar al sociaal sterker dan jij ooit zult worden. En de volgende keer dat je haar zo noemt kun je nog eens zo’n feestje als toen verwachten. Idioot k*twijf. Rot toch een end op.
:hihi:
Je bent dood. En ik weet niet hoe ik me erover voel.
Ik had nooit gedacht dat jij eerst zou gaan. Jij hebt mijn hele familie van me afgepakt veertien jaar geleden. Mijn neefjes zijn volwassenen nu en die hele tijd met ze heb je van me afgepakt. Wie weet krijg ik ze nu nog terug, of heb je ze al zo tegen me vergiftigd dat verzoening niet meer mogelijk is?
Hoe dan ook, je bent er niet meer. De wereld is er beter op geworden. Waarom voelt het dan niet beter? Ik ben zo lang boos op je geweest en nu ben je dood.
Ik ga een kaartje bij oma in de bus gooien met sterkte erop voor haar en de rest van de familie. Laat ik dan maar degene zijn die een olijftak aanbied, wederom.
Hoe dan ook, het heeft me vannacht wakker gehouden en nu moet ik gaan werken met fikse keelpijn en gemixte emoties.
Doe de groeten aan mijn vader als je hem ziet. Ik hoop voor je dat je hem niet meer tegenkomt. Denk niet dat hij blij geweest is met hoe je zijn dochter behandeld hebt. Je was een waardeloze opa voor je enige kleindochter. Je oudste kleinkind.
Dankzij jou hou ik iedereen op afstand, vertrouw ik mensen niet. Want als je eigen familie je al in de steek laat dan kan iedereen dat immers doen. Ik hoop dat je ooit nog eens beseft wat je aangericht hebt bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Madrid :hug:
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Waarom zet je dat raam open stomme snol
Het is hier 19 graden (6)

Hoe moet ik de dag doorkomen met dit...
Alle reacties Link kopieren
suish schreef:
22-10-2019 10:45
Waarom zet je dat raam open stomme snol
Het is hier 19 graden (6)

Hoe moet ik de dag doorkomen met dit...
Voor de volgende keer alvast handschoenen, een sjaal en een muts meenemen. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Verbazend hoe sommige forummers heel erg hun best doen om vriendelijk en normaal over te komen, maar het dan toch weer niet kunnen laten hun ware aard te etaleren. Iedere keer vallen ze opnieuw door de mand.
Grappig en treurig tegelijk. En ook verhelderend.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp nog steeds niet dat een man zoals jij eerst zo volwassen en leuk kan overkomen en dan ineens mij een paar zulke onvolwassen berichtjes stuurt. Is dat bewust zodat ik op je afknap of is dat hoe je werkelijk bent?
.
Jammer dat dat wat een goed gesprek zou kunnen zijn moet uitmonden in een wedstrijdje discussiëren omwille van de tegenstellingen en de behoefte om die in stand te houden. Vermoeiend en het leidt nergens toe.
Het zou best eens uit verveling voort kunnen komen.
Bedankt, dat doet me goed. :)
Alle reacties Link kopieren
Man man man, wat ben je toch een kinderachtig mens. Geen wonder dat je al je tijd hier doorbrengt.
¡Apagando las luces!
:rofl:
Mensen zouden meer moeten neuken.
SombraOnline schreef:
22-10-2019 18:58
Man man man, wat ben je toch een kinderachtig mens. Geen wonder dat je al je tijd hier doorbrengt.

Dat denk ik ook met enige regelmaat. Zouden we dezelfde bedoelen?
🙃
Het-groepje schreef:
22-10-2019 19:28
Mensen zouden meer moeten neuken.

Dat sowieso. Knapt bijna iedereen van op.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
22-10-2019 21:03
Dat denk ik ook met enige regelmaat. Zouden we dezelfde bedoelen?
🙃
Er zijn er meerdere, maar kan best zo zijn ;-D
¡Apagando las luces!
Het-groepje schreef:
22-10-2019 19:28
Mensen zouden meer moeten neuken.

Alsjeblieft niet zeg. Het is overal al zo druk. :(
RikM schreef:
22-10-2019 21:11
Alsjeblieft niet zeg. Het is overal al zo druk. :(

Ik weet niet waar jij je zoals ophoudt, maar ik kom weinig neukende mensen tegen hoor :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven