Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Shit, ik heb ook nog een stuk of 10 kerstkaarten klaarliggen om naar ze te versturen..
De enveloppen zijn al beschreven, wat moet ik daar nou mee dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er niet helemaal van overtuigd maar voor nu is het goed.
Ik zit gigantisch in mijn maag met iets dat me vandaag ter ore is gekomen. Ik zou er zo graag over schrijven hier maar in verband met herkenbaarheid kan dat niet.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
04-12-2019 01:10
Ik zit gigantisch in mijn maag met iets dat me vandaag ter ore is gekomen. Ik zou er zo graag over schrijven hier maar in verband met herkenbaarheid kan dat niet.
Als een PB helpt, ik ken hier toch niemand echt genoeg om over jou te kletsen, en jou ken ik helemaal niet. Weet alleen niet of ik een antwoord kan geven waar je wat aan hebt, maar nu ga ik naar bed. dus kijk maar of de behoefte er nog is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het is de natuur, maar wat ben ik die donkere middagen en avonden zat.
Nouja nog 3 weken dan gaan we weer de goede kant op!
kerst schreef:
04-12-2019 04:19
Het is de natuur, maar wat ben ik die donkere middagen en avonden zat.
Nouja nog 3 weken dan gaan we weer de goede kant op!
Ja, ik ben het ook beu. Het enige mooie aan deze periode is de kerstverlichting overal. Verder vind ik er niets aan.
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
04-12-2019 04:19
Het is de natuur, maar wat ben ik die donkere middagen en avonden zat.
Nouja nog 3 weken dan gaan we weer de goede kant op!

Ik niet. :)
Wel fijn eventjes wat kortere dagen. Niet meer 's avonds laat nog met gieters moeten slepen.
omdat anders alles verdort.
Nu even somber weer,
Des te meer geniet je straks weer van de bloemetjes en bijtjes.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ja, natuurlijk oefenen we thuis met snuiten, trut. Het enige dat ik probeer te zeggen is: als je er last van hebt, spreek hem erop aan. Ik verwacht heus niet dat je met hem gaat oefenen ofzo. Stom wijf.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-12-2019 08:26
Ik niet. :)
Wel fijn eventjes wat kortere dagen. Niet meer 's avonds laat nog met gieters moeten slepen.
omdat anders alles verdort.
Nu even somber weer,
Des te meer geniet je straks weer van de bloemetjes en bijtjes.
Ik vind het ook lekker. In de zomer altijd het gevoel dat ik 'eigenlijk naar buiten moet', zowel thuis als op het werk. En aangezien ik geen tuin heb, heb ik elk jaar een paar maanden die onrust.
Maar dat zeg ik dan niet hardop. Ben blij dat ik nu zonder schuldgevoel binnen kan zitten.
Je kunt méér.
Ik vind de vroege avonden heerlijk! Ik word helemaal debiel van die eeuwige middagen in de zomer, ik krijg er geen rust door.
Kwebbeltje91 schreef:
04-12-2019 07:50
Ja, ik ben het ook beu. Het enige mooie aan deze periode is de kerstverlichting overal. Verder vind ik er niets aan.
Ik ook. Het is echt uitzitten. Gelukkig heb ik huisgenoten die dol zijn op kerst.
Oudste zit helemaal blij naar sky radio te luisteren en heeft subtiel al de kerstversiering opgesnord en neergezet. Heerlijk.
Ik zou zo hele weekenden kunnen slapen anders en ben deze dagen blij met werk en alle verplichtingen anders zou ik liefst in bed blijven.
Kwebbeltje91 schreef:
04-12-2019 07:50
Ja, ik ben het ook beu. Het enige mooie aan deze periode is de kerstverlichting overal. Verder vind ik er niets aan.
Ik ook. Het is echt uitzitten. Gelukkig heb ik huisgenoten die dol zijn op kerst.
Oudste zit helemaal blij naar sky radio te luisteren en heeft subtiel al de kerstversiering opgesnord en neergezet. Heerlijk.
Ik zou zo hele weekenden kunnen slapen anders en ben deze dagen blij met werk en alle verplichtingen anders zou ik liefst in bed blijven.
Alle reacties Link kopieren
Dat ja! Dat je geen rust krijgt. Vanaf augustus gaat het beter, dan vind ik het weer te overzien.
Wat erg he... Maar continu dat gevoel dat je eigenlijk buiten hoort te zitten, hoort te BBQ-en, etc. Op t werk zitten sommigen gewoon te werken en ik heb steeds te gevoel dat ik op het dakterras moet zitten anders is het zonde. Het is een opvoedings-dingetje. Maar in die zin vind ik deze tijd van het jaar fijn!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
04-12-2019 04:19
Het is de natuur, maar wat ben ik die donkere middagen en avonden zat.
Nouja nog 3 weken dan gaan we weer de goede kant op!
Ik heb er de laatste jaren gelukkig geen last meer van, maar ik herken dit wel.
Vind het nu juist wel gezellig. Maar het mag van mij buiten wel een stuk warmer zijn :)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-12-2019 09:17
Ik vind de vroege avonden heerlijk! Ik word helemaal debiel van die eeuwige middagen in de zomer, ik krijg er geen rust door.


Geheel, maar dan ook geheel mee eens.

Wat ik gisteren dacht:

‘Hoe hebben ze jou ooit aan kunnen nemen voor deze baan. Echt slim ben je niet’.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje telefoonangst, soms. Maar als nu de verwarmingsmensen zouden bellen dat ze er nu toch echt aan komen.... dan zou ik heel blij zijn!
Je kunt méér.
Ik volg een bespaarblogger en ik irriteer me mateloos aan haar.
Ze schrijft elke keer stukjes over hoe zij een schuld van 40.000 euro heeft afbetaald en daarna in 5 jaar tijd een ton heeft gespaard om een nieuw huis te kopen. En dat iedereen dat kan, met haar e-book waarin 101 bespaartips staan, waar je dus €14,95 aan betaalt. :rofl:

Ik vind het zo bizar dat er mensen zijn die dat serieus nemen. Volgens mij heeft zij last van "kleinheidswaanzin", ze denkt dat ze heel normaal verdient, terwijl ik zoveel mensen ken die niet eens een ton verdienen in 5 jaar tijd, laat staan dat ze het kunnen overhouden door te besparen.

Ik had laatst ook haar boek gelezen, dan geeft ze tips zoals besparen op abonnementen zoals bloemen-abonnement, brood-abonnement enz. Op welke planeet leef je als je denkt dat de gemiddelde Nederlander hier gebruik van maakt?

Nog een voorbeeldje: "vroeger gaf ik 700 euro uit aan de boodschappen, met een weekmenu heb ik dat nu teruggebracht naar 300, dus ik kon €400 sparen" Nou, knap hoor... :roll: Zo zou ik ook kunnen besparen, als ik een dusdanig salaris had dat ik elke maand €700 aan alleen boodschappen kon uitgeven. :facepalm:

Zo, mijn rant is over. Als je het niet met me eens ben hoef je niet te reageren, ik moet ongesteld worden en moest het even ergens kwijt (6)
Voor de nieuwsgierigen:
We zitten in de zomer niet 1 uur, maar 2 uur bij onze biologische klok vandaan.
De natuurlijke tijdlijn loopt langs de grens van Duitsland en aldus oorspronkelijk behoren we dezelfde tijd aan te houden als Engeland, maar aan het einde van de 2de wereldoorlog hebben ze ons bij de Duitse tijd gevoegd, geen wonder dus dat velen van het pad afraken zodra de zomertijd ingaat, da's dubbelop.
Cateautje schreef:
04-12-2019 10:38
Voor de nieuwsgierigen:
We zitten in de zomer niet 1 uur, maar 2 uur bij onze biologische klok vandaan.
De natuurlijke tijdlijn loopt langs de grens van Duitsland en aldus oorspronkelijk behoren we dezelfde tijd aan te houden als Engeland, maar aan het einde van de 2de wereldoorlog hebben ze ons bij de Duitse tijd gevoegd, geen wonder dus dat velen van het pad afraken zodra de zomertijd ingaat, da's dubbelop.

Heel interessant.
En ik deel je mening over die eeuwige middagen in de zomer. Bah.
Ok, hele winter regen en kou zou ik jammer vinden, maar ik ben wel blij dat het vroeg donker is.
Nog even maar.
En daarna ook niet heel lang meer.
Jippie.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat deze blessure snel over is, anders komen mijn leuke plannen deels in gevaar...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Die donkere en koude avonden ben ik ook spuugzat. Het brengt mijn energiepeil tot 0. Na de afwas zou ik het liefst alleen maar in bed liggen op mijn elektrische deken. Maar ik doe het niet, want ik ben verder een avondmens. En voor mijn honden is dat ook niet gezellig.
Moet zeggen dat ik het ondanks dat tot eind December nog wel trek. De echte ellende vind ik Januari tot eind Maart.
Cateautje schreef:
04-12-2019 09:17
Ik vind de vroege avonden heerlijk! Ik word helemaal debiel van die eeuwige middagen in de zomer, ik krijg er geen rust door.
Helemaal mee eens. Zodra de zomer voorbij is knap ik helemaal op. Zodra de dagen weer langer worden verstop ik me het liefst.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge, gaat wel lekker in dat hoofd van mij. Haal ik voor het gemak een maaltijd uit de vriezer zodat ik weinig hoef te doen voor m’n eten vanavond. Ga ik naar de winkel om alles in huis te halen voor het eten vanavond. M’n maaltijd kan ik niet meer terug in vriezen en morgen ga ik al ergens anders eten. Soms haat ik mezelf hierom :facepalm:
Gezellig topic is dat geworden over die ruikende collega. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven