Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Is dit nu de laatste nacht met vorst? Klere rotkou
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
04-12-2019 14:56
Tjonge jonge, gaat wel lekker in dat hoofd van mij. Haal ik voor het gemak een maaltijd uit de vriezer zodat ik weinig hoef te doen voor m’n eten vanavond. Ga ik naar de winkel om alles in huis te halen voor het eten vanavond. M’n maaltijd kan ik niet meer terug in vriezen en morgen ga ik al ergens anders eten. Soms haat ik mezelf hierom :facepalm:
Dan dat wat je vandaag gekocht hebt maar de vriezer in he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik zag je niet meer vandaag, maar ik wil je veel sterkte wensen, lieve collega. :hug:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
04-12-2019 17:24
Dan dat wat je vandaag gekocht hebt maar de vriezer in he
Het is te bewaren tot het weekend dus eet het vrijdag. Staat veilig in de koelkast.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
04-12-2019 17:06
Gezellig topic is dat geworden over die ruikende collega. :facepalm:
Je staat er soms versteld van over welke onderwerpen het uit de hand loopt....
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Je zult wel weer niet geluisterd hebben, maar ik hoop dat ik dit jaar écht geen chocolade van je krijg. Dat koop ik wel als IK daar zin in heb en dan heb ik ook tenminste de goede. Beter dan al die meuk van jou die ik toch over de datum laat raken en daarna in de prullenbak verdwijnt.
Wat lief van je dat je me hebt uitgenodigd om koffie te gaan drinken en een taartje te gaan eten in de stad.
Hoewel ik de koffietent uit mag zoeken, laat ik me verrassen door jou.
Ik kijk ernaar uit.
“Tja, ik vind het ook heel jammer dat het zo werkt, maar het is niet anders.”
JAWEL, dat heet plannen en overleggen, en JIJ bent degene die dat in de hand heeft, die kan veranderen dat alles pas 2 dagen van te voren op ons bordje komt. (6)
Alle reacties Link kopieren
wat leuk Cateautje, veel plezier!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
moonenz schreef:
04-12-2019 19:08
wat leuk Cateautje, veel plezier!
Dankje! :)

De uitnodiging kwam uit compleet onverwachte hoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gekookt omdat je geen honger had, maar nu ga je doodleuk mijn pepernoten opeten :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Zo vandaag kip met rijst.
Was altijd een doodzonde in mijn jeugd als ik geen groente erbij at.
Dus morgen scheurbuik.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
04-12-2019 10:27
Ik volg een bespaarblogger en ik irriteer me mateloos aan haar.
Ze schrijft elke keer stukjes over hoe zij een schuld van 40.000 euro heeft afbetaald en daarna in 5 jaar tijd een ton heeft gespaard om een nieuw huis te kopen. En dat iedereen dat kan, met haar e-book waarin 101 bespaartips staan, waar je dus €14,95 aan betaalt. :rofl:

Ik vind het zo bizar dat er mensen zijn die dat serieus nemen. Volgens mij heeft zij last van "kleinheidswaanzin", ze denkt dat ze heel normaal verdient, terwijl ik zoveel mensen ken die niet eens een ton verdienen in 5 jaar tijd, laat staan dat ze het kunnen overhouden door te besparen.

Ik had laatst ook haar boek gelezen, dan geeft ze tips zoals besparen op abonnementen zoals bloemen-abonnement, brood-abonnement enz. Op welke planeet leef je als je denkt dat de gemiddelde Nederlander hier gebruik van maakt?

Nog een voorbeeldje: "vroeger gaf ik 700 euro uit aan de boodschappen, met een weekmenu heb ik dat nu teruggebracht naar 300, dus ik kon €400 sparen" Nou, knap hoor... :roll: Zo zou ik ook kunnen besparen, als ik een dusdanig salaris had dat ik elke maand €700 aan alleen boodschappen kon uitgeven. :facepalm:

Zo, mijn rant is over. Als je het niet met me eens ben hoef je niet te reageren, ik moet ongesteld worden en moest het even ergens kwijt (6)
Mag ik de link? Ik wil me ook graag ergeren. :proud:

En verder wil ik even kwijt dat ik echt doodmoe word van die hoestaanvallen en het geen stem hebben. (6)
https://www.porterenee.nl/

Ik heb het net even aan mijn man laten lezen en die zegt: ja, en Gehrard Hormann., Die vinden we ook irritant :biggrin: Hij weet wel beter dan me tegen te spreken whahahahaha :rofl:
Alle reacties Link kopieren
ik vind de laatste tijd reacties wel vaak onnodig hard... misschien ben ik een beetje emotioneel incontinent zo tegen het jaareinde geen idee :flag:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Waarom moest ik je nu weer tegen komen ? Waarom stond je precies op dat moment buiten. Hoopte je niet meer in de ogen te hoeven kijken maar helaas. Het heeft zo moeten zijn denk ik. Toeval bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft wordt de tijd vooruit gezet naar 20 januari.
Dan heb ik voor mij belangrijke afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te druk. Ik weet t niet meer. Ik wil een week vrij.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik dacht echt dat ik mezelf moest verkopen, aan moest prijzen, maar in plaats daarvan kletste je me de oren van het hoofd en prees jij jouw kant van de zaak aan.
Ik ben echt benieuwd naar wat me allemaal te wachten staat en kijk er dan ook naar uit.
Lang geleden dat ik me voor het laatst heb ingezet en voor dieren is dat toch wel het leukst.
Ik hoop zo dat het goed gaat, dat ik goed in het team pas en veel goeds kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik mijn focus en zelfdiscipline in november heb achtergelaten :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij als die kutmaand met al dat vreten voorbij is, mijn arme zoontje met zijn Diabetes, en al dat lekkers..
Alle reacties Link kopieren
Op het fietspad ineens omringd worden door een kudde schapen. Het voelt gewoon als een droom maar toch gebeurde het vanochtend.
geneet van 't laeve
Baankje, ik heb je column geplakt hoor. Hoop dat je het nog leest want er is een hoop gezeik door ontstaan :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of het over het Nederlandse internet zou gaan.

Wat een discussie , ik durf niks meer te vragen.
geneet van 't laeve
Cateautje schreef:
05-12-2019 11:36
Ik dacht echt dat ik mezelf moest verkopen, aan moest prijzen, maar in plaats daarvan kletste je me de oren van het hoofd en prees jij jouw kant van de zaak aan.
Ik ben echt benieuwd naar wat me allemaal te wachten staat en kijk er dan ook naar uit.
Lang geleden dat ik me voor het laatst heb ingezet en voor dieren is dat toch wel het leukst.
Ik hoop zo dat het goed gaat, dat ik goed in het team pas en veel goeds kan doen.
Wat ga je doen, Cateau? :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven